Getest logo maar geen test aanwezig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:45
Betreft uitvoering: Samsung Odyssey OLED G93SC 49" Zwart
Ik zie een ‘getest’ logo maar onder kopje ‘reviews’ staat niks?

(Waarom het in in het Engels staat en de ander in Nederlands is sowieso apart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Waar zie jij dat logo? Ik zie niets wat er op lijkt?

Ah, niet op de link die je plaatst, maar in het overzicht met meerdere producten wel.

[ Voor 46% gewijzigd door FirePuma142 op 02-11-2023 11:34 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:04

TTLCrazy

Listen to Frankie

In het overzicht ervoor staan getest logo's.

Als je bij de kenmerken omlaag scrolt staan er een heleboel testdata. Waarschijnlijk bedoelen ze dat. Dan zal de tv getest zijn zonder review denk ik.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:49
Getest betekend in dit geval dat hij door het Tweakers Testlab is gegaan. Onderaan staan deze gegevens: uitvoering: Samsung Odyssey OLED G93SC 49" Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
FirePuma142 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:33:
Waar zie jij dat logo? Ik zie niets wat er op lijkt?

Ah, niet op de link die je plaatst, maar in het overzicht met meerdere producten wel.
In de lijst met producten inderdaad -
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uEUvneyd6gJQ_qH_cypaZdvHRAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d7muJUvJfj6HskqzZikU8SoH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
MuddyMagical schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:35:
Getest betekend in dit geval dat hij door het Tweakers Testlab is gegaan. Onderaan staan deze gegevens: uitvoering: Samsung Odyssey OLED G93SC 49" Zwart
Okay dat verklaart het maar voor mij als gebruiker is dat niet echt helder; zeker omdat dat het test logo niet clickable is en ik nergens een verwijzing zie naar 'een test' als ik op het product klik voor meer details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
In dit geval gaat het inderdaad om de aanwezigheid van testresultaten. Het product is getest, maar is nog niet gereviewd door de redactie.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:04

TTLCrazy

Listen to Frankie

@XWB Worden alle apparaten die zo getest zijn ook gereviewed? Of wordt er een selectie gemaakt en gekozen welke het meest interessant zijn?

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:15

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@ZiSE @TTLCrazy Ik verplaats dit topic naar Geachte Redactie, daar kunnen ze beter uitleg geven over getest versus gereviewd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:49
ZiSE schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:40:
[...]

Okay dat verklaart het maar voor mij als gebruiker is dat niet echt helder; zeker omdat dat het test logo niet clickable is en ik nergens een verwijzing zie naar 'een test' als ik op het product klik voor meer details.
Ben het met je eens dat het niet echt duidelijk te vinden is. Ik zou ook op de productpagina een knop of zelfs een tab naast de specificaties verwachten met 'Testlab' oid. Daarmee springt het veel meer in het oog en krijg je een betere flow vanaf de product lijst waar een 'Getest' logo staat naar die resultaten.
Op dit moment ben je een beetje verloren als je op de product page komt.

cc @ designer / architect (@Femme?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:15

jelle.

Product Owner
MuddyMagical schreef op donderdag 2 november 2023 @ 21:45:
Ben het met je eens dat het niet echt duidelijk te vinden is. Ik zou ook op de productpagina een knop of zelfs een tab naast de specificaties verwachten met 'Testlab' oid. Daarmee springt het veel meer in het oog en krijg je een betere flow vanaf de product lijst waar een 'Getest' logo staat naar die resultaten.
Op dit moment ben je een beetje verloren als je op de product page komt.

cc @ designer / architect (@Femme?)
Bedankt voor je feedback. Dit is iets waar we binnenkort nog op door gaan itereren, dus dan zullen we deze suggesties meenemen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:22

deepvreezo

Redacteur
De Odyssey OLED G9 G93SC is inderdaad onlangs door het testlab gegaan maar niet gereviewd. Misschien dat dat nog wel gaat gebeuren; hij gaat sowieso nog mee in de eerstvolgende Best Buy Guide. Maar afhankelijk van de productgroep krijgt niet alles wat we testen ook een losse bespreking. In de BBG lichten we bijvoorbeeld telkens de beste schermen binnen een categorie eruit, maar daarvoor zijn wel van meerdere producten testgegevens verzameld om erachter te komen welke de beste is :). Hetzelfde voor de smartphone BBG bijvoorbeeld. Het afgelopen jaar testten we zo'n 75 toestellen, we hebben niet voldoende redactionele capaciteit om daarvan allemaal een uitgebreide review te maken.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 17:36

Eagle Creek

Breathing security

+1
jelle. in "Waar de test uit de pricewatch te vinden"

Om maar even de aandacht warm te houden :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Pagina: 1