Webwinkel slechte ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 679 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desolationj2
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik ben een nieuwe gebruiker, maar begeef me al jaren anoniem op tweakers.
Ik kocht vroeger mijn pcs via alternate, steeds goede ervaring, maar kocht nu in november voor het eerst via azerty.nl.

Ik kan niets positief over azerty.nl zeggen.
Het probleem lag initieel niet bij hen, en dat neem ik hen niet kwalijk. Namelijk post.nl heeft mijn pakket niet geleverd. Ik was thuis, er werd nooit aangebeld, ik heb niets getekend, maar ik kreeg wel een e-mail dat het geleverd werd met een handtekening die niet van mij is. (een vertikale streep).

Wat volgt is een gebrek aan klantenservice en na 3 weken heeft azerty niets ondernomen. Na 2 weken kreeg ik bericht dat ze bij post.nl gingen horen. Na 3 weken vroegen ze me of ik post.nl had gezien, terwijl ik al in mijn eerste bericht heb gezegd dat er niemand was. Via whatsapp zijn ze niet te bereiken. Ik heb geen muis gekocht of zo, maar een pc van 2000 euro. 8)7

Ze hebben ook gewoon mijn klacht gesloten en ik krijg geen antwoord meer. Via de telefoon vertelden ze me dat ik dan maar klacht moest indienen. |:(

Wat voor mickey mouse bedrijf is dit? Een normaal bedrijf is verzekerd voor zo'n zaken en zet het snel recht zodat hun klant niet de dupe is.

Bij deze een waarschuwing voor anderen. Laat je niet verleiden door hun prijzen, of de sterren op hun site. Deze partij is niet professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:31
Op zich is de houding natuurlijk niet onlogisch, PostNL zal aangegeven hebben dat ze geleverd hebben, waar Azerty dan weer vanuit gaat. Terwijl jij dit betwist, en daar zul je verder mee moeten gaan. Stel ze in gebreke, geef ze een termijn om het alsnog op te lossen en zo niet, zet juridische stappen.
Wat voor mickey mouse bedrijf is dit? Een normaal bedrijf is verzekerd voor zo'n zaken en zet het snel recht zodat hun klant niet de dupe is.
Ik denk dat je daar wat te makkelijk denkt, vrijwel geen enkele webshop verstuurt dit soort zaken verzekerd. En vrijwel allemaal doen ze moeilijk wanneer onderzoek van PostNL uitwijst dat er geleverd is (immers zal dan, zouden ze het al verzekerd hebben, die verzekering niet uitkeren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Hier heb je niet veel aan.
Stel ze gewoon in gebreke. Zij moeten aantonen dat de producten geleverd zijn en jij bent geen partij van PostNL op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:37
@desolationj2 Vervelend dat je deze ervaring hebt en ik ben van mening dat Azerty dit ongetwijfeld verzekerd verstuurd. Probleem ligt bij de totaal amateuristische PostNL en met name de ingehuurde ZZP'ers.
Wat mij betreft zou er eens een rechtszaak moeten komen tegen PostNL/ZZP'er die eigenhandig pakketjes tekent. Naar mijn idee is dat valsheid in geschrifte. JIJ als ontvanger dient te tekenen, niet de bezorger.

Maar goed. Mijn ervaringen met Azerty zijn erg positief. Een van de redenen dat ik er graag bestel is omdat het ook redelijk in de buurt is. Grote orders haal ik dan ook meestal zelf af, mede vanwege het lage vertrouwen in PostNL.

Mijn advies zou zijn, dien een klacht in en bel ze om het te bespreken. Mocht je langs kunnen gaan dan is dat wellicht een optie.
Heel veel succes in deze, ik blijf het even volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@Azerty.nl
Ze zijn al een poosje niet aanwezig kwa reacties en posting.
Maar misschien maakt dit ze een beetje wakker.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zie Shopping Forum Beleid en https://tweakers.net/shopreview/.
Hiervoor is een los topic niet voor nodig.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.