Beste mensen,
Mijn videokaart heeft het begeven en mijn huidige computer is al inmiddels 7+ jaar oud. Tijd voor een nieuw systeem.
Onderin is mijn samengestelde build te zien. Ik vroeg mij af wat het beste manier is om deze aan te schaffen. Black friday/cyber monday was een zware teleurstelling voor mij. Moet ik wachten totdat ik een % kortingscode heb? wachten op een gewone korting van een onderdeel? of toch meteen kopen als het kan? Ik had namelijk gehoopt dat ik het voor 1500euro wel kon samenstellen maar helaas. Hierbij moet ik nog een tweede monitor aanschaffen(Zal het naast een Samsung G9 gebruiken en verticaal). Suggesties voor monitor ook welkom!
Mijn lijstje(Mist een thermalright frozen notte aio en 3x case fans):
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is bedoeld voor programmeren/video bewerking maar vooral voor simracing/vr/gaming op 1440p/60fps/RT of fps shooters 120fps. Ik heb een Samsung G9 monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had gehoopt op ongeveer 1500euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een oude build van 7+ jaar.
De twee SSD kunnen mee. De pc hoeft niet maar fractal design north is gewoon te mooi.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil ik Corsair ICUE zodat deze synchroniseert kan worden op inhoud/geluid tijdens simracing/flightsim maar volgens mij met andere software/merk is dit ook mogelijk(?)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Thema is wit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Als het niet binnen het budget past(Denk dat een 7900xtx/4080 minimum is), dan kan ik richting 2000euro gaan.
Mijn videokaart heeft het begeven en mijn huidige computer is al inmiddels 7+ jaar oud. Tijd voor een nieuw systeem.
Onderin is mijn samengestelde build te zien. Ik vroeg mij af wat het beste manier is om deze aan te schaffen. Black friday/cyber monday was een zware teleurstelling voor mij. Moet ik wachten totdat ik een % kortingscode heb? wachten op een gewone korting van een onderdeel? of toch meteen kopen als het kan? Ik had namelijk gehoopt dat ik het voor 1500euro wel kon samenstellen maar helaas. Hierbij moet ik nog een tweede monitor aanschaffen(Zal het naast een Samsung G9 gebruiken en verticaal). Suggesties voor monitor ook welkom!
Mijn lijstje(Mist een thermalright frozen notte aio en 3x case fans):
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 232,27 | € 232,27 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M Pro RS | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock AMD Radeon RX 7900 XTX Taichi 24GB OC | € 1.089,- | € 1.089,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 126,99 | € 126,99 |
| 1 | Geheugen intern | Team Group T-Force Delta RGB FF4D532G6200HC38ADC01 | € 116,50 | € 116,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750e V2 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 53,66 | € 53,66 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.867,32 | ||
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is bedoeld voor programmeren/video bewerking maar vooral voor simracing/vr/gaming op 1440p/60fps/RT of fps shooters 120fps. Ik heb een Samsung G9 monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had gehoopt op ongeveer 1500euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een oude build van 7+ jaar.
- Kapotte inno3d gtx 1080(memory issue, werkt alleen in debug mode)
- z370 gaming plus
- DDR3/4 16gb
- 2x SSD 1x HDD
- psu is corsair gold label(weet even niet welke)
- NZXT S340 wit/paars
De twee SSD kunnen mee. De pc hoeft niet maar fractal design north is gewoon te mooi.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst wil ik Corsair ICUE zodat deze synchroniseert kan worden op inhoud/geluid tijdens simracing/flightsim maar volgens mij met andere software/merk is dit ook mogelijk(?)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Thema is wit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Als het niet binnen het budget past(Denk dat een 7900xtx/4080 minimum is), dan kan ik richting 2000euro gaan.
[ Voor 18% gewijzigd door mustiej op 20-12-2023 00:53 ]