Wij hebben eind dit jaar een twee-onder-1 kap gekocht. Voor de start van de verbouwing hadden wij al een aantal inschattingen nodig voor ons bouwdepot, alleen vonden wij het moeilijk om bruikbare en realistische informatie te vinden over hoeveel bepaalde dingen tijdens een verbouwing kosten. Hierom wil ik graag dit topic starten om mede-Tweakers te informeren en hopelijk een realistischer beeld te krijgen bij de kosten van een verbouwing.
In mijn posts/updates hieronder wil ik graag bij het begin beginnen, aangezien wij bepaalde onderwerpen ook zelf (gedeeltelijk) hebben uitgezocht.
Wat algemene informatie over het huis:
- Twee-onder-1 kap
- Gelegen in een hofje
- 120 m2 bewoonbaar oppervlakte
- 155 m2 totale woningoppervlakte
- 375 m2 totale perceel oppervlakte
Allereerst, mochten er nu al vragen zijn dan zie ik deze graag! Ben zeker niet de beroerdste om deze te beantwoorden. Ook eventueel financiële vragen worden beantwoord, indien ik mij hier comfortabel bij voel
In mijn posts/updates hieronder wil ik graag bij het begin beginnen, aangezien wij bepaalde onderwerpen ook zelf (gedeeltelijk) hebben uitgezocht.
Wat algemene informatie over het huis:
- Twee-onder-1 kap
- Gelegen in een hofje
- 120 m2 bewoonbaar oppervlakte
- 155 m2 totale woningoppervlakte
- 375 m2 totale perceel oppervlakte
Allereerst, mochten er nu al vragen zijn dan zie ik deze graag! Ben zeker niet de beroerdste om deze te beantwoorden. Ook eventueel financiële vragen worden beantwoord, indien ik mij hier comfortabel bij voel