Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
In de handleiding komt de volgende zin voor:
Ik weet niet of dat een garantie is dat het dan zonder schuim is of niet.
https://nl.jura.com/-/med...29C0D43C863&em_force=trueHet apparaat is ontwikkeld voor huishoudelijk gebruik. Het is bedoeld voor de koffiebereiding en het
opwarmen van melk en water.
Precies. Die handleiding wordt ik ook niet veel wijzer van. Via Google zegt de een dat het wel kan, de ander niet. Dus ik hoop dat hier iemand is die de EC-versie heeft en kan bevestigen of het nu wel of niet kan.ZpAz schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 22:11:
In de handleiding komt de volgende zin voor:
[...]
https://nl.jura.com/-/med...29C0D43C863&em_force=true
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Als je het schuim mondstukje niet monteerd zal hij warme melk maken. Maar dus wel iets verdunt door de stoom. Maar hij hij zal waarschijnlijk niet voldoende stoom hebben voor een heel glas melk.
Want ik heb zelf de E6 en zou je adviseren om lekker de magnetron te gebruiken.
Om het schoon te houden is het echt een berg werk. Slangetje en schuimstuk schoonmaken is echt zoveel werk dat wij gewoon melk opwarmen in de magnetron en dan met zo'n mixertje even de melk op schuimen.
Tenzij je ieder dag je koffie alleen als melk varianten drinkt dan is het wellicht de moeite.
Edit: ik zie dat die versie een soort zelf reiniging kent met een bakje. Dus wellicht is dat iets gebruiksvriendelijker, maar als er geen melding wordt gemaakt voor warme melk en alleen melkschuim is de capaciteit van verwarmen beperkt
Edit2; bij de j8 kom je pas echt warme melk tegen in de lijst met specialiteiten. Bij de E8 staat melkschuim alleen. Dus als het je daar echt om gaat redt je het niet met de E8
Want ik heb zelf de E6 en zou je adviseren om lekker de magnetron te gebruiken.
Om het schoon te houden is het echt een berg werk. Slangetje en schuimstuk schoonmaken is echt zoveel werk dat wij gewoon melk opwarmen in de magnetron en dan met zo'n mixertje even de melk op schuimen.
Tenzij je ieder dag je koffie alleen als melk varianten drinkt dan is het wellicht de moeite.
Edit: ik zie dat die versie een soort zelf reiniging kent met een bakje. Dus wellicht is dat iets gebruiksvriendelijker, maar als er geen melding wordt gemaakt voor warme melk en alleen melkschuim is de capaciteit van verwarmen beperkt
Edit2; bij de j8 kom je pas echt warme melk tegen in de lijst met specialiteiten. Bij de E8 staat melkschuim alleen. Dus als het je daar echt om gaat redt je het niet met de E8
[ Voor 26% gewijzigd door Barrycade op 15-12-2023 22:36 ]
Ik zou het hier even vragen: Koffie: van hele boon tot kop - Deel 1
Mijn E8 heeft een draaiknopje waar je tussen veel en weinig schuim kan wisselen, maar bij de nieuwere versies zit dat er niet meer op.
Mijn E8 heeft een draaiknopje waar je tussen veel en weinig schuim kan wisselen, maar bij de nieuwere versies zit dat er niet meer op.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl