Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuQues
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 22-12-2023
Hallo allemaal,

Ik heb wat vragen omtrent het verduurzamen van energiegebruik.

Wat zijn uitdagingen qua energieverbruik voor jullie en waarin zou je graag verbeteringen zien?

Waar zoek je die verbeteringen, bijvoorbeeld bij je energieleverancier?

Nemen jullie zelf ook acties om het energieverbruik te verduurzamen en welke?

Zou je willen investeren in groene/duurzame oplossingen en zo ja hoeveel en welke functies moet de oplossing hebben?

Ik hoop hiermee een discussie te kunnen openen om elkaar te kunnen helpen kennis te delen.

Hartelijk dank.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aardedraadje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:30

Aardedraadje

Met kabelschoen

DuQues schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:03:
Ik hoop hiermee een discussie te kunnen openen om elkaar te kunnen helpen kennis te delen.
Is dit oprecht je doel, want dit komt enorm over als een vragenlijst van een of andere schoolopdracht of (markt-)onderzoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 27-06 15:19
Aardedraadje schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:14:
[...]

Is dit oprecht je doel, want dit komt enorm over als een vragenlijst van een of andere schoolopdracht of (markt-)onderzoek.
Ik wou dit net zeggen :o

Vers nieuw account ook nog eens.

[ Voor 6% gewijzigd door Duke of Savage op 13-12-2023 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardedraadje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:30

Aardedraadje

Met kabelschoen

Duke of Savage schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:14:
[...]

Ik wou dit net zeggen :o

Vers nieuw account ook nog eens.
Ik wil niet uit gaan van verkeerde insteek, maar @DuQues dit hele subforum staat vol met discussies over de onderwerpen die je aansnijdt.

Vol met vraagstukken, oplossingen, tweaks en discussies. Van isolatie, tot ventilatie, tot warmtepompen en warmte-afgifte en nog zo veel meer. Met alle nuances die er bij komen kijken.

Dus de vraag is eigenlijk ook vooral wat het nut van dit topic zou zijn als er geen sprake is van een verkapt onderzoek. De discussie aangaan gebeurt al volop namelijk :)

• DuQues
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 22-12-2023
Bedankt voor de reacties, ben inderdaad nieuw hier en heb de post geplaatst zonder eerst voldoende rond te neuzen wat er al te lezen viel!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:44

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
@DuQues Lijkt op deze manier wel heel erg op een schoolopdracht of marktonderzoek. Daar deze niet zijn toegestaan doe ik deze op slot. Als je gewoon over deze onderwerpen wilt discussiëren verwijs ik je graag naar de duurzame kroeg deel 5. Maar dan zou ik daar eerst ook even teruglezen en niet een enorme berg vragen dumpen maar wat concretere vragen stellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.