Goede morgen allemaal,
Ik zit met een probleem. Ik heb op Black Friday 2 Homepod Minis bij
Op 4 december heb ik met
Mijn geld willen ze in ieder geval niet terug storten totdat DHL zich gaat melden.
Mijn vraag is, hoe lang moet ik hier wettelijk op wachten? Ik heb met een Mastercard betaald, en ik sta op het punt om via Mastercard Chargeback mijn geld terug te gaan verlangen. Maar dat kan natuurlijk riskant zijn, en ik riskeer dan denk ik dat er een incassobureau komt aankloppen.
Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen in deze situatie?
Het gaat niet om kritische bedragen of producten, maar ik heb het gevoel dat ze gewoon geen zin hebben om deze zaak af te handelen, vooral omdat ze het geld al op zak hebben.
Alvast bedankt.
Ik zit met een probleem. Ik heb op Black Friday 2 Homepod Minis bij
Members only:
Online gekocht. Deze zijn diezelfde dag nog naar DHL gegaan voor de levering. Echter zijn deze nooit aangekomen. Op de DHL portal staat al de hele tijd "pakket vertraagd".
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Op 4 december heb ik met
Members only:
gebeld om een onderzoek te laten starten bij DHL. Inmiddels zijn we weer een week verder en DHL heeft nog steeds geen reactie gegeven.
Inloggen
Members only:
zegt mij telefonisch dat ze wachten op reactie van DHL, en dat er geen limiet zit aan hoe lang deze onderzoeken kunnen duren. Op mijn concrete vragen hoe lang ik wettelijk nog moet wachten zegt
Inloggen
Members only:
simpelweg dat ze dat niet weten.
Inloggen
Mijn geld willen ze in ieder geval niet terug storten totdat DHL zich gaat melden.
Mijn vraag is, hoe lang moet ik hier wettelijk op wachten? Ik heb met een Mastercard betaald, en ik sta op het punt om via Mastercard Chargeback mijn geld terug te gaan verlangen. Maar dat kan natuurlijk riskant zijn, en ik riskeer dan denk ik dat er een incassobureau komt aankloppen.
Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen in deze situatie?
Het gaat niet om kritische bedragen of producten, maar ik heb het gevoel dat ze gewoon geen zin hebben om deze zaak af te handelen, vooral omdat ze het geld al op zak hebben.
Alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 12-12-2023 10:31 ]
Elder Scrolls Online: AlcastHQ.com |ESO-Hub.com