Dat zal een reden zijn, daarnaast zal er echter ook een grote groep zijn die het voor de kortingen doet, doordat de 'Day 1' deals eigenlijk altijd vrij goed zijn, en je zoals @Pisdine al aangeeft je bij Samsung eigenlijk wel weet wat voor vlees je in de kuip hebt. Als dit dan je upgrade moment is, is een pre-order niet heel vreemd denk ik. Ik heb zelf ook gister de trekker overgehaald, juist vanwege de korting. Ik ben wel een poweruser en technerd, maar telefoons zijn nu net iets waar ik dan weer niet heel erg wild van wordtmarteltor schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:13:
[...]
Het is een aanname die niet altijd op gaat, maar mijn gedachtegang was dat mensen die een s24+ pre orderen zonder dat er een fatsoenlijke review van is waarschijnlijk geeks/nerds/telefoonfans zijn, die graag vaak upgraden.
Ben je echter 'on-the-fence', vanwege bijvoorbeeld Exynos v.s. Snapdragon of wat anders, dan kan het natuurlijk zeker nuttig zijn om de reviews af te wachten, want de Exynos 2400 is eigenlijk de enige onzekere variabele voor veel aspirant kopers vermoed ik.