Waarschijnlijk herhaling maar mocht je er nog wat aan hebben dit is hoe ik het gedaan heb voor beste resultaat en stopt het bedelen om code's ghehe. In te ruilen een S22+ en te kopen een S24+
-
ICS portaal inloggen (ING zelfde resultaat geloof ik?) met code Y3D7NBJT
- Prijs S24 is dan al lager (dit is ongeveer dezelfde prijs die overblijft als je bij Samsung zelf alle codes hebt toegepast) namelijk 984 euro. Dit is inclusief 90 euro korting.
- Met de code R24-D2KG-4S3G-4SAM gaat daar 150 euro vanaf waarop je komt op 744 euro voor een S24+
Als ik nou direct mijn S22+ in de strijd gooi bij Samsung dan krijg ik daar 297 euro voor en ' 100 euro extra inruilvoordeel' . 397 euro zou een mooi bedrag zijn voor de s22 maaaar ze halen de eerder gegeven 90 euro er weer vanaf. Totale korting komt dan uit op 984 - 307 euro = 677 euro.
Bij rebuy krijg ik voor mijn telefoon 387 euro en nog eens 8% extra met de code die je krijgt als je met je crappy e-mail adres je voor de nieuwsbrief aanmeldt. In plaats van 300 euro bij Samsung krijg ik nu 400 euro terug en dat is toch geld. Kosten S24+ met inruil S22+ = 344 euro.
En ja, het is natuurlijk afwachten met rebuy of ze echt hun bieding nakomen maar ik heb geen reden om te denken dat dat niet zo is.
_________
Ik chat gisteren met iemand van Samsung en die geeft aan dat ze echt pas gaan versturen vanaf de 24e.
[
Voor 11% gewijzigd door
xon op 19-01-2024 09:29
]