Geen enkele 1TB is meer op voorraad.Twag schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:29:
[Afbeelding]
Ben benieuwd of mobiel.nl wel genoeg telefoons heeft binnen gekregen.
Andere modellen hebben ze nu wel op voorraad staan namelijk.
Status op Belsimpel is veranderd naar:
Je abonnementsaanvraag wordt nu verwerkt door KPN. Verwacht dat ze het toestel verzenden zodra dat rond is. Het gaat om een verlenging en geen nieuw abonnement. Helemaal blij, overigens nog niks van ze gehoord dus ik wacht het rustig af.
Nu staat er ook een leverdatum bij: 24-01-2024 S24 Ultra 1TB Marble Grey, morgen ophalen in de winkel bij Belsimpel!
Je abonnementsaanvraag wordt nu verwerkt door KPN. Verwacht dat ze het toestel verzenden zodra dat rond is. Het gaat om een verlenging en geen nieuw abonnement. Helemaal blij, overigens nog niks van ze gehoord dus ik wacht het rustig af.
Nu staat er ook een leverdatum bij: 24-01-2024 S24 Ultra 1TB Marble Grey, morgen ophalen in de winkel bij Belsimpel!

[ Voor 18% gewijzigd door MeanDz op 23-01-2024 14:47 ]
Die van mij komt morgen ook binnen las ik net.
Ik kan bij Odido alleen nog nergens een factuur vinden, gezien ik de wacht 6 wel even wil claimen :-)
ik heb wel de 256GB versie besteld. Ik heb nu de S21 ultra 128 GB en heb deze nog maar 1 keer gehaald. Ook gezien dat al mijn foto's naar Google Photo's worden geback-upt.
Ik kan bij Odido alleen nog nergens een factuur vinden, gezien ik de wacht 6 wel even wil claimen :-)
ik heb wel de 256GB versie besteld. Ik heb nu de S21 ultra 128 GB en heb deze nog maar 1 keer gehaald. Ook gezien dat al mijn foto's naar Google Photo's worden geback-upt.
Ik denk het wel, ik vermoed dat er gewoon veel besteld is. Mobiel.nl is voor zover ik weet prijstechnisch gezien de beste optie, iig icm een abonnement. Scheelt altijd wel minsten een tiental euros op toestelkostenTwag schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:29:
[Afbeelding]
Ben benieuwd of mobiel.nl wel genoeg telefoons heeft binnen gekregen.
Andere modellen hebben ze nu wel op voorraad staan namelijk.
Mijn Ultra wordt vandaag verzonden, verwacht hem morgen
[ Voor 6% gewijzigd door NosferatuX op 23-01-2024 15:09 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Mensen van België (Bpost) die al meer informatie hebben?
Mijn status is zonet aangepast van 'verzending aangevraagd' naar 'voorbereiding verzending'.Pisdine schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:09:
Mensen van België (Bpost) die al meer informatie hebben?
Wordt geleverd op 25/01 volgens de site.
Nog niets van bpost ontvangen.
Idem hier.MischaBoender schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:13:
Mijn bestelling staat volgens de Samsung Shop nog steeds op "Voorbereiding van verzending", maar bij Dynalogic is'ie ontvangen! 🥳
Bovenaan de pagina:
En daaronder:Uw zending is bij ons ontvangen
De bezorgafspraak staat gepland voor morgen tussen 8:00 en 22:00 uur.
Historie zending
Datum | Tijd | Activiteit |
23 jan. 2024 | 13:40 | Uw zending is door ons ontvangen |
En morgen de hele dag thuis.
[ Voor 22% gewijzigd door sn0x0r op 23-01-2024 15:17 ]
Hoe kan ik dit zien via Dynalogic?
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Je hebt als het goed is een mail ontvangen na je bestelling (mits besteld via Samsung). Ik heb die op 20 januari ontvangen (2 dagen na het bestellen dus). De titel van de mail is:
Bevestiging Samsung bezorgdag
Eventuele typo's uit de mail zijn 1-op-1 overgenomen...Hallo <NAAM>,
Op woensdag 24 januari 2024 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:
<ADRES>
Op welk tijdstip wordt mijn bestelling bezorgd?
Op dit moment is de exacte bezorgtijd nog niet bekend. Op de dag van de geplande levering ontvang je de Track & Trace code om de bezorger te kunnen volgen. Een half uur voor de levering neemt de bezorger contact op met de actuele aankomsstijd. Mocht je niet thuis zijn dan proberen we de zending de volgende dag nog een keer af te leveren.
Komt dit niet uit?
Je kunt het bezorgmoment tot uiterlijk 23:59, één werkdag voor de geplande levering wijzigen. Voor het wijzigen van het bezorgadres kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik het bezorgmoment of het bezorgadres nog wijzigen?
Ja, dat kan! Je kunt het bezorgmoment tot uiterlijk 23:59, één werkdag voor de geplande levering wijzigen. Voor het wijzigen van het bezorgadres kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij wensen je alvast heel veel plezier met jouw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Samsung
Mobiel.nl verzendbevestiging zojuist ontvangen
Bij mij staat er: Eerste levering week 4
Bel nu naar mobiel.nl om te vragen wat dat precies inhoud, anders voor morgen niets voor niets thuis.
Bel nu naar mobiel.nl om te vragen wat dat precies inhoud, anders voor morgen niets voor niets thuis.
Zijn er mensen die Samsung Care+ verzekering gelijk hebben afgesloten bij hun bestelling via Samsung?
En hebben jullie al een mail ontvangen van de verzekering?
Ik heb de Samsung Care+ verzekering wel mee besteld en in de order mail staat dat ze contact op zullen nemen binnen een paar dagen. Nu verwacht ik wel dat het goed komt, maar vraag me alleen af of het bij iedereen stil blijft (anders zal ik een mailtje moeten sturen).
Ik heb de Samsung Care+ verzekering wel mee besteld en in de order mail staat dat ze contact op zullen nemen binnen een paar dagen. Nu verwacht ik wel dat het goed komt, maar vraag me alleen af of het bij iedereen stil blijft (anders zal ik een mailtje moeten sturen).
Verzending aangevraagd / geleverd vóór de officiële release op 24/02/2024 staat er bij mijn bestelstatus op samsung.com. Vooral die officiële release vind ik raar omdat dat toch 24/01/2024 is?
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Heb ik ook. Zal vanwege de kleur zijn ben ik bang (titanium blue).audiojunk schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:33:
Verzending aangevraagd / geleverd vóór de officiële release op 24/02/2024 staat er bij mijn bestelstatus op samsung.com. Vooral die officiële release vind ik raar omdat dat toch 24/01/2024 is?
Ik, nog geen verdere mail ontvangen. Maar mijn levering staat ook 'pas' voor donderdag.Gismo1979 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:32:
Zijn er mensen die Samsung Care+ verzekering gelijk hebben afgesloten bij hun bestelling via Samsung?
Zal de Jade Green dan wel zijnBigTasty schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:34:
[...]
Heb ik ook. Zal vanwege de kleur zijn ben ik bang (titanium blue).
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Officiële release is volgens mij 31/1/2024audiojunk schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:33:
Brummetje in "[Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen"
Maar exclusieve kleuren kunnen een andere release date hebben mogelijk, ik zag bijvoorbeeld op de woensdag van het Event de Titanium Blue variant al genoemd worden met een latere release, ergens in februari, op de Samsung shop.
Ben benieuwd wat hun antwoord is.An1mA schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:32:
Bij mij staat er: Eerste levering week 4
Ik heb dezelfde melding namelijk.
Kan alleen spreken over s24 ultra 1tb Grey, die komen pas morgen bij ze binnen werd mij medegedeeld.Ninjaman schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:47:
[...]
Ben benieuwd wat hun antwoord is.
Ik heb dezelfde melding namelijk.
Hier is de status op samsung.dynalogic.eu zojuist (15:42) ook veranderd naar ontvangen.
Hier zaterdag besteld via de ICS pagina. 2 Ultra's en een Plus voor mijn vrouw, mijn broer en ik. Zwarte en grijze versies. Staan allemaal op 'Geleverd voor de officiële release op 14/02/2024.BigTasty schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:34:
[...]
Meer nog, ik kreeg deze middag een email dat mijn bestelling geannuleerd is omdat ik een groot aantal besteld heb en daardoor vermoeden ze dat ik geen consument ben, wat helemaal niet waar is

Dat is echt triest. Wellicht had je per telefoon een aparte order/account moeten aanmaken.Yargo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:00:
[...]
Hier zaterdag besteld via de ICS pagina. 2 Ultra's en een Plus voor mijn vrouw, mijn broer en ik. Zwarte en grijze versies. Staan allemaal op 'Geleverd voor de officiële release op 14/02/2024.
Meer nog, ik kreeg deze middag een email dat mijn bestelling geannuleerd is omdat ik een groot aantal besteld heb en daardoor vermoeden ze dat ik geen consument ben, wat helemaal niet waar is. In mijn account staat het order voorlopig nog actief, en ook bij de klantendienst zien ze dit niet terug maar ik vrees het ergste
![]()
.
Kan ik er uit opmaken dat je nu gaat zoeken wat de goedkoopste aanbieding nu gaat worden?
Ik hoop overigens dat mobiel.nl het inruilbedrag gaat verhogen, wat vergelijkbaar is met de early-bird. Dat hadden ze namelijk vorig jaar ook gedaan tegen het einde van de cashback actie.
Ik vrees dat het dan geen Ultra gaat worden voor mijn vrouw. Via ICS was een erg mooie deal en die zijn er nu toch niet meer. Als ze effectief annuleren zal het iets anders worden. Zo buitensporig is dat toch nietSamSid schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:05:
[...]
Dat is echt triest. Wellicht had je per telefoon een aparte order/account moeten aanmaken.
Kan ik er uit opmaken dat je nu gaat zoeken wat de goedkoopste aanbieding nu gaat worden?
Ik hoop overigens dat mobiel.nl het inruilbedrag gaat verhogen, wat vergelijkbaar is met de early-bird. Dat hadden ze namelijk vorig jaar ook gedaan tegen het einde van de cashback actie.

Mag toch aannemen als je contact opneemt met de klantenservice dat ze vast wel de order weer in kunnen schieten?Yargo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:11:
[...]
Ik vrees dat het dan geen Ultra gaat worden voor mijn vrouw. Via ICS was een erg mooie deal en die zijn er nu toch niet meer. Als ze effectief annuleren zal het iets anders worden. Zo buitensporig is dat toch niet?
Volgens mij was er ook geen limiet ingesteld; ik kan me iets herinneren dat er zelfs ergens stond dat je meerdere bestellingen kon plaatsen gedurende de aktieperiode van die betreffende code / meerdere productenYargo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:11:
[...]
Ik vrees dat het dan geen Ultra gaat worden voor mijn vrouw. Via ICS was een erg mooie deal en die zijn er nu toch niet meer. Als ze effectief annuleren zal het iets anders worden. Zo buitensporig is dat toch niet?
/f/image/Qq98NhFxrkz4ZlrBjB6X5Vlo.png?f=fotoalbum_large)
^ screenshot van ICS ABN-AMRO; mogelijk dat de kleine letters voor andere kaartvormen anders zijn.
/edit
Card-houders van International Card Services BV (ICS) kunnen met korting producten van Samsung kopen bij Samsung. Samsung is een derde partij die geen onderdeel is van ICS. Indien u besluit een product bij Samsung te bestellen, komt er een overeenkomst tot stand tussen u en Samsung. ICS is geen partij bij deze overeenkomst en is evenmin aansprakelijk voor de inhoud of nakoming van deze overeenkomst. ICS aanvaardt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade die u in verband met de overeenkomst met Samsung lijdt. ICS garandeert niet dat Samsung goedkoper is dan andere aanbieders.
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 23-01-2024 16:15 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
zonet een melding gekregen van bpost dat mijn toestel bij hen gesorteerd is en dat ik het morgen mag verwachten!!Bernessi schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 11:14:
in België, bij bpost, stond er sinds eergisteren levering tussen 22/01 en 23/01. Deze morgen is de datum verdwenen en zit het pakket nog steeds bij Samsung.
Op de website bij Samsung staat er 'Ontvang het op 24/01/24' bij mijn bestelling.
Dus ik vermoed ook in de loop van vandaag meer info en hopelijk morgen levering.
Wow
Op de actievoorwaarden van Samsung wordt dan wel weer gesteld dat deelname voor persoonlijk gebruik is.
/f/image/UQsDEqAwCDmEf14Ovv4uIE0F.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door Peatsmoke op 23-01-2024 16:26 ]
Ze zagen de orders nog altijd staan en niets van een annulering van hun zijdeBrummetje schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:15:
[...]
Mag toch aannemen als je contact opneemt met de klantenservice dat ze vast wel de order weer in kunnen schieten?
Bedankt voor dit even op te zoeken. Het is nog effe (bang) afwachten nuMAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:15:
[...]
Volgens mij was er ook geen limiet ingesteld; ik kan me iets herinneren dat er zelfs ergens stond dat je meerdere bestellingen kon plaatsen gedurende de aktieperiode van die betreffende code / meerdere producten
[Afbeelding]
^ screenshot van ICS ABN-AMRO; mogelijk dat de kleine letters voor andere kaartvormen anders zijn.
/edit
[...]
Ik heb hetzelfde, denk wegens zelfde leveradres (op elke mail een mail met "bestelling geannuleerd").Yargo schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:00:
[...]
Hier zaterdag besteld via de ICS pagina. 2 Ultra's en een Plus voor mijn vrouw, mijn broer en ik. Zwarte en grijze versies. Staan allemaal op 'Geleverd voor de officiële release op 14/02/2024.
Meer nog, ik kreeg deze middag een email dat mijn bestelling geannuleerd is omdat ik een groot aantal besteld heb en daardoor vermoeden ze dat ik geen consument ben, wat helemaal niet waar is. In mijn account staat het order voorlopig nog actief, en ook bij de klantendienst zien ze dit niet terug maar ik vrees het ergste
![]()
.
Was bij mij maar 1 order. Maar maakt precies niet uitAdel_F16 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:25:
[...]
Ik heb hetzelfde, denk wegens zelfde leveradres (op elke mail een mail met "bestelling geannuleerd").
[ Voor 9% gewijzigd door Yargo op 23-01-2024 16:31 ]
Mobiel.nl status naar pakket gereed maken.
Betreft een S24 ultra grijs 512GB
**Update 17:31 status pakket verzonden en inmiddels track&trace code (via postNL) levering morgen tussen 11:00 en 13:00**
**Update 17:31 status pakket verzonden en inmiddels track&trace code (via postNL) levering morgen tussen 11:00 en 13:00**
:strip_exif()/f/image/Ts5vfud9bGXqF9V64GbatGJW.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door indofk op 23-01-2024 17:50 ]
Ik heb ook besteld bij mobiel.nl en ik heb een link van PostNL gekregen. Betreft de S24.
Mijn titanium blue 512gb komt morgen binnen in ieder geval, melding van verzonden al binnen gehadBigTasty schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:34:
[...]

Gamertag: timmie271
S24 Ultra 1tb titanium grey, status van Dynalogic staat nu op ontvangen en levering voor morgen.
Anders was ik hem wel gaan halen in Nuth morgen woon er letterlijk paar min vanaf haha
Anders was ik hem wel gaan halen in Nuth morgen woon er letterlijk paar min vanaf haha
Ik heb net een mail van samsung gekregen dat mijn s24 ultra 1tb onderweg is. Nu zie ik in het bijgevoegde factuur verzenddatum 14 februari staan. En als ik de trace en trace kijk van dynalogic staat er dat de telefoon morgen geleverd wordt tussen 08:00 en 22 uur. Ik snap er niks meer van.
Welke kleur ?Niek96nl schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:23:
Ik heb net een mail van samsung gekregen dat mijn s24 ultra 1tb onderweg is. Nu zie ik in het bijgevoegde factuur verzenddatum 14 februari staan. En als ik de trace en trace kijk van dynalogic staat er dat de telefoon morgen geleverd wordt tussen 08:00 en 22 uur. Ik snap er niks meer van.
Klopt ze hebben hem ontvangen:sn0x0r schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:20:
Je hebt als het goed is een mail ontvangen na je bestelling (mits besteld via Samsung). Ik heb die op 20 januari ontvangen (2 dagen na het bestellen dus). De titel van de mail is:
[...]
Eventuele typo's uit de mail zijn 1-op-1 overgenomen...
:strip_exif()/f/image/zd8RaOniLUn7ShKUTl8derq8.jpg?f=fotoalbum_large)
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Ik kreeg vandaag van Samsung alsnog mijn Early bird kortingscode. Is deze nog steeds 150 of 200 waard na alle kortingscode acties? Ik kan het inwisselen t/m 30 januari.
De 150 euro korting zou nu vervallen moeten zijn, maar misschien dat het aangepast is? Kun je alleen zelf testen door de code in te voeren.elaho schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:45:
Ik kreeg vandaag van Samsung alsnog mijn Early bird kortingscode. Is deze nog steeds 150 of 200 waard na alle kortingscode acties? Ik kan het inwisselen t/m 30 januari.
En? Had je em al getest?elaho schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:45:
Nee dat durfde ik niet want ik dacht als ik een proef bestelling doe vervalt m’n code straks😅😅
Ik heb inmiddels ook mail van Vodafone ontvangen met.indofk schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:34:
Mobiel.nl status naar pakket gereed maken.
[Afbeelding]
Ja, je hebt (bijna) een nieuw abonnement! En daarbij hoort een My Vodafone account. In My Vodafone en de My Vodafone App zie je jouw verbruik en facturen, je BloX voordeelbundels en wijzig je instellingen, zoals je datalimiet. Zo houd je controle. Zodra je kunt bellen met je Vodafone simkaart, kun je een nieuw account maken of dit nummer toevoegen aan een bestaand account. Veel plezier met My Vodafone. Met vriendelijke groet, Vodafone
Met een aanklikbare link. Had gekozen voor aan bestaand account toevoegen en nu kan ik via de app ook al zien welk 06 nummer en alle andere gegevens die daar bij horen.😁
Oke heb er niet veel aan maar vond het wel grappig.
Nu hij door Mobiel.nl verzonden is en de rest aan postNL is ga ik er van uit dat ie morgen volgens planning bezorgd wordt en verhuis ik naar het ervaringen en discussie topic . Zie ik jullie allemaal hopelijk ook snel daar verschijnen.

Zolang je niet betaald kun je de code later weer gebruiken.
Volgens mij is dat bij anderen ook wel gebeurd, dus ik zou hem pas proberen als je echt wil gaan bestellen.elaho schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:07:
Nee dat durfde ik niet want ik dacht als ik een proef bestelling doe vervalt m’n code straks😅😅
Ik gok dat deze nog geldig is want ik kon gisteren met die code (die ik ook pas gister kreeg) nog een S24 voor 714 bestellen, met cashback maakt iets van 703 euro.
[ Voor 10% gewijzigd door marteltor op 23-01-2024 18:09 ]
Dynalogic heeft het ook binnen hun netwerk. Helaas wordt die van mij van donderdag bezorgd..
Welke versie en kleur?Rio schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:25:
Mobiel.nl verzendbevestiging zojuist ontvangen
Edit: ik heb een S24 Ultra Titanium Blue.
Net een mail van Samsung:
Beste klant,
Onlangs heeft u de nieuwe Galaxy S24 bij Samsung besteld en zijn wij achter de schermen druk bezig met het voorbereiden van uw bestelling. Helaas duurt het iets langer vanwege de grote vraag onverwacht voordat uw Galaxy S24 arriveert en uw nieuwe leverdatum is 31 Januari. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Maar geen zorgen, we zijn u niet vergeten! We doen ons uiterste best om toch zo snel mogelijk uw bestelling te versturen en binnenkort ontvangt u een nieuwe update. Houd uw email in de gaten.
Beste klant,
Onlangs heeft u de nieuwe Galaxy S24 bij Samsung besteld en zijn wij achter de schermen druk bezig met het voorbereiden van uw bestelling. Helaas duurt het iets langer vanwege de grote vraag onverwacht voordat uw Galaxy S24 arriveert en uw nieuwe leverdatum is 31 Januari. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Maar geen zorgen, we zijn u niet vergeten! We doen ons uiterste best om toch zo snel mogelijk uw bestelling te versturen en binnenkort ontvangt u een nieuwe update. Houd uw email in de gaten.
[ Voor 3% gewijzigd door Vinnie84 op 23-01-2024 18:15 ]
Hetzelfde hier helaas ja, ook de Titanium Blue.Vinnie84 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:14:
Beste klant,
Lekker geregeld van Samsung, dan moet je dat niet beloven. Levering voor 24 januari, wat een grap.Gerjannn schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:16:
[...]
Hetzelfde hier helaas ja, ook de Titanium Blue.
Zojuist een mail gehad dat de levering is verzet naar de 27eVinnie84 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 07:46:
[...]
Ik zoek even contact met Samsung, als ik iets weet deel ik het hier.
Klopt, gaat juist om de 150 euro voor de plus en ultra die tot de 20e geldig zou zijn. De 50 en 10-12% is tot en met de 30e geldig.marteltor schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:09:
Ik gok dat deze nog geldig is want ik kon gisteren met die code (die ik ook pas gister kreeg) nog een S24 voor 714 bestellen, met cashback maakt iets van 703 euro.
Dezelfde mail gehad ook voor de titanium Blue,Vinnie84 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:14:
Beste klant,
wel vervelend
Hier ook een titanium blue besteld op vorige week woensdagavond met leverdatum aanstaande zaterdag. Staat bij Samsung op "voorbereiding van de verzending" en er staat bij "ontvang het op 27/01/2024"
Lijkt erop dat ik op tijd was met bestellen van de titanium blue, althans lijkt al gereserveerd te zijn voor levering zaterdag.
Lijkt erop dat ik op tijd was met bestellen van de titanium blue, althans lijkt al gereserveerd te zijn voor levering zaterdag.
Hier ook een mail vanuit Samsung.
Een zwarte S24+ (de 18e besteld) gaat pas zaterdag de 27e geleverd worden, helaas
Een zwarte S24+ (de 18e besteld) gaat pas zaterdag de 27e geleverd worden, helaas
[ Voor 7% gewijzigd door Nmgn op 23-01-2024 18:47 ]
Hier ook verzet naar de 27ste, maar dat is geen garantie. Vorige keer ook meermaals uitgesteld met telkens een nieuw levertermijn. Zucht.
S24 ultra 1tb titanium blackelaho schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:52:
Wat had je besteld?
mijne staat nog op verzending aangevraagd, titanium blue 1 tb (samsung store)
Yep, ik ook titanium Blue (512GB) en zelfde mail helaas...Vinnie84 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:14:
Beste klant,
Nog een weekje langer dus helaas.
bij mij staat het ook op die status maar ondertussen dezelfde mail met zending 31/01Lucky1987 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:55:
mijne staat nog op verzending aangevraagd, titanium blue 1 tb (samsung store)
Ik ook S24+ op de 18e besteld en komt pas 31 januariNmgn schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:46:
Hier ook een mail vanuit Samsung.
Het is op zich niet zo erg, maar als je claimt LEVERING VOOR OFFICIELE LAUNCH OP 24 JAN dan is dit wel ruk geregeld.
echt vreemd hoe dat gaat. Die van mij S24+ zou 7 februari komen, zelf aangepast naar 8 februari en ineens mail wordt morgen....marteltor schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 18:56:
[...]
Ik ook S24+ op de 18e besteld en komt pas 31 januari![]()
Het is op zich niet zo erg, maar als je claimt LEVERING VOOR OFFICIELE LAUNCH OP 24 JAN dan is dit wel ruk geregeld.
Misschien krijg ik de jouwe wel
[ Voor 4% gewijzigd door Kees_frl op 23-01-2024 19:01 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Een hele hoop tegenstrijdigheden hier in het topic, waar dus toch niet echt duidelijkheid uit blijkt.
Hier geldt voor 2 Nederlandse bestellingen op hetzelfde adres:
- Niet geannuleerd, ondanks dat het meerdere bestellingen zijn op 1 adres
- Voor de S24 geldt dat Samsung vrij vlot een email stuurde met:
"Op woensdag 24 januari 2024 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:............." Ook een SMS gehad van Samsung zelf met "Geachte xxxx, wij hebben je bestelling ontvangen en zullen deze woensdag 24 januari 2024 bij je aanbieden. Groet, Samsung.
Echter als je op de orderpagina kijkt dan staat hij nog steeds op 'voorbereiding van de verzending"
EDIT: Staat nu zomaar op verzonden
en "De bezorgafspraak staat gepland voor morgen tussen 8:00 en 22:00 uur" .
Ik geloof er dus niets van dat hij komt de 24 ste.
- Voor de Ultra Titanium blauw geldt dat hij nooit veranderd is op de orderpagina en niet verder is gekomen dan "verzending aangevraagd" en "Geleverd vóór de officiële release op 14/02/2024 ".
We zien het allemaal wel, ik ga er morgen sowieso niet voor thuisblijven
"Op woensdag 24 januari 2024 zal onze logistieke partner, Dynalogic, jouw bestelling bij jou komen bezorgen op onderstaand adres:............." Ook een SMS gehad van Samsung zelf met "Geachte xxxx, wij hebben je bestelling ontvangen en zullen deze woensdag 24 januari 2024 bij je aanbieden. Groet, Samsung.
Echter als je op de orderpagina kijkt dan staat hij nog steeds op 'voorbereiding van de verzending"
EDIT: Staat nu zomaar op verzonden
- Voor de Ultra Titanium blauw geldt dat hij nooit veranderd is op de orderpagina en niet verder is gekomen dan "verzending aangevraagd" en "Geleverd vóór de officiële release op 14/02/2024 ".

[ Voor 5% gewijzigd door robbvdb op 23-01-2024 22:13 ]
Het is sowieso lastig bij Samsung om er een peil op te trekken. De smsjes en mailtjes komen soms op gekke tijden. Vorig jaar werd de verzendstatus ook pas om 1 uur 's nachts aangepast en verliep de volgorde van mail en sms anders dan deze keer.robbvdb schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:03:
Een hele hoop tegenstrijdigheden hier in het topic, waar dus toch niet echt duidelijkheid uit blijkt.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik zeker weet dat jouw S24 morgen gewoon komt, maar ik zou er ook weer niet heel erg gek van opkijken. Het kan zomaar zijn dat je aankomende nacht een mailtje krijgt, morgenochtend een smsje met trackingcode en dat er 's middags een koerier voor je deur staat.
Ik heb via de e-mail van Samsung gehad: Je bestelling is onderweg! Voor mijn S24 Ultra 1TB Titanium Orange. Mijn vrouw heeft ook een S24 Ultra 1TB in Titanium Yellow maar die komt in het weekend aan.
[ Voor 60% gewijzigd door Van der Berg op 23-01-2024 19:33 ]
2 maal S24+ morgen aan de voordeur, 18e besteld.
Bij mij staat er nog steeds voorbereiden op zending.
Geleverd op 24 januari. Nog geen mail ontvangen. Morgen hoef ik hem dus blijkbaar niet te verwachten?
Geleverd op 24 januari. Nog geen mail ontvangen. Morgen hoef ik hem dus blijkbaar niet te verwachten?
Mijn S24+ Marble Grey staat sinds vandaag ook op voorbereiding van verzending. Levering verwacht op 27.01.2024.
Hier ook twee orders op één account en niet geannuleerd.
Ik had juist gepoogd om via de klantenservice er 1 te laten annuleren en die zouden dat doorvoeren, maar dat lijkt niet te zijn gelukt.
De order welke geannuleerd zou worden wordt waarschijnlijk morgen bezorgd.
Ik had juist gepoogd om via de klantenservice er 1 te laten annuleren en die zouden dat doorvoeren, maar dat lijkt niet te zijn gelukt.
De order welke geannuleerd zou worden wordt waarschijnlijk morgen bezorgd.
Mijn S24+ in Orange komt morgen, net mail gehad.
Mijn titanium blue S24 ultra komt pas begin maart.
Heb dit zelf als leverdatum opgegeven zodat de anderen eerder kunnen
Maar eigenlijk omdat ik toch niet eerder terug ben in Nederland
Kan ik intussen goed kijken welke hoesjes jullie het best vinden in het accessoires topic
Heb dit zelf als leverdatum opgegeven zodat de anderen eerder kunnen
Maar eigenlijk omdat ik toch niet eerder terug ben in Nederland

Kan ik intussen goed kijken welke hoesjes jullie het best vinden in het accessoires topic
Mijne is ook onderweg!
Mag je partner de telefoon aannemen of moet er een ID kaart worden getoond? Weet iemand dit toevallig?
Mag je partner de telefoon aannemen of moet er een ID kaart worden getoond? Weet iemand dit toevallig?
Onzin. Heb exclusieve kleur. Komt morgen.. 🤡Dennism schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:38:
[...]
Officiële release is volgens mij 31/1/2024
Brummetje in "[Samsung Galaxy S24-serie] Levertijd & Prijzen"
Maar exclusieve kleuren kunnen een andere release date hebben mogelijk, ik zag bijvoorbeeld op de woensdag van het Event de Titanium Blue variant al genoemd worden met een latere release, ergens in februari, op de Samsung shop.
Geloof niks bijzonders, enige is dat ze niet bij de buren afleveren. Ben het vergeten van 2 jaar terugcrooksnor schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:43:
Mijne is ook onderweg!
Nee dat maakt niet uit en hoeft niet, er staat onderaan de tracking alleen bij om niet bij de buren af te leverencrooksnor schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:43:
Mijne is ook onderweg!
Mijn S24 Ultra Titanium Black 1TB lijkt morgen gelukkig ook gewoon te komen. Verzenddatum in de factuur klopt overigens niet, maar ik neem toch aan dat ze niet enkel de screenprotector versturen.
Ik heb de S24+ Sandstone Orange besteld en daar staat, bij Samsung in de bestelling, dat de officiële release daarvan 23/02 is en dat ik het toestel al voor die datum geleverd krijg:
:strip_exif()/f/image/viA1pcHObhrMdGRLFy4vs6Hm.jpg?f=fotoalbum_large)
De verwachte leverdatum was volgens mij iets van een week eerder.
:strip_exif()/f/image/viA1pcHObhrMdGRLFy4vs6Hm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 23-01-2024 20:58 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Zowel de Titanium Grey 512GB als de Titanium Green 512GB worden hier morgen, zoals in de eerste mail aangegeven, incl. alle accessoires, gewoon op 24-01 geleverd.
De mail van Dynalogic hebben we beiden rond het middaguur gekregen en in de namiddag stonden beide toestellen op de website van Samsung, ook als verzonden.
Het maakt dus weinig uit of het de exclusieve of standaardkleuren zijn.
EDIT:
Voor de volledigheid: De grijze werd op 17-01 (via ICS) rond 19.45 uur besteld en de groene op 18-01 (via Samsung Members) rond 05.00 uur.
De mail van Dynalogic hebben we beiden rond het middaguur gekregen en in de namiddag stonden beide toestellen op de website van Samsung, ook als verzonden.
Het maakt dus weinig uit of het de exclusieve of standaardkleuren zijn.
EDIT:
Voor de volledigheid: De grijze werd op 17-01 (via ICS) rond 19.45 uur besteld en de groene op 18-01 (via Samsung Members) rond 05.00 uur.
[ Voor 14% gewijzigd door Peatsmoke op 23-01-2024 21:04 ]
Ja welke? Toen ik keek stond blue op medio februari, maar green en orange op januariraymondsober schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:48:
[...]
Onzin. Heb exclusieve kleur. Komt morgen.. 🤡
Daarnaast geef ik ook al aan, kan, Ik geen niet aan dat geen enkele exclusieve kleur dag 1 niet geleverd word, het kan bijvoorbeeld ook in zeer beperkte mate zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Dennism op 23-01-2024 21:07 ]
De officiële verkoopstart is 31 januari 2024.Arjan90 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:57:
Ik heb de S24+ Sandstone Orange besteld en daar staat, bij Samsung in de bestelling, dat de officiële release daarvan 23/02 is en dat ik het toestel al voor die datum geleverd krijg:
[Afbeelding]
Wanneer komt er eig een 'ervaringen' tab hierbij zoals vorig jaar met de s23 ultra?
Die is er al, zie link in de eerste post.Sisatitans schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:39:
Wanneer komt er eig een 'ervaringen' tab hierbij zoals vorig jaar met de s23 ultra?
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Zie hier: [Samsung Galaxy S24-serie] Ervaringen & DiscussieSisatitans schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:39:
Ik heb S24 Ultra Titanium Blue 512GB besteld en die komt gewoon morgen binnen. Besteld op de 17e via ICS.Dennism schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:01:
[...]
Ja welke? Toen ik keek stond blue op medio februari, maar green en orange op januari
Daarnaast geef ik ook al aan, kan, Ik geen niet aan dat geen enkele exclusieve kleur dag 1 niet geleverd word, het kan bijvoorbeeld ook in zeer beperkte mate zijn.
Dan was je denk ik eerder dan ikGrawler schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 22:24:
[...]
Ik heb S24 Ultra Titanium Blue 512GB besteld en die komt gewoon morgen binnen. Besteld op de 17e via ICS.
Bij mijn S21u bestelling destijds gebeurde dat wel. Alle losse onderdelen eerst (en per stuk verstuurd!) en een week later de telefoon zelf pas.Sjoerd611 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 20:55:
Mijn S24 Ultra Titanium Black 1TB lijkt morgen gelukkig ook gewoon te komen. Verzenddatum in de factuur klopt overigens niet, maar ik neem toch aan dat ze niet enkel de screenprotector versturen.
All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh
Belsimpel, S24 Ultra 1TB Grijs verzonden!
Status bestelling:
Je bestelling is naar onze winkel verzonden. Je krijgt automatisch bericht zodra je de levering af kunt halen.
Bezorgadres:
Afhalen Belsimpel-winkel Amsterdam
Ferdinand Bolstraat 83
1072LC Amsterdam

Status bestelling:
Je bestelling is naar onze winkel verzonden. Je krijgt automatisch bericht zodra je de levering af kunt halen.
Bezorgadres:
Afhalen Belsimpel-winkel Amsterdam
Ferdinand Bolstraat 83
1072LC Amsterdam
Het gaat denk ik echt gebeuren, volgens Dynalogic: Gepland - wachten op route planning
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier.
Uw zending is gesorteerd
Zodra onze medewerker onderweg is houden we u op de hoogte van de verwachte aankomsttijd.
Wij verwachten vandaag tussen 17:15 en 19:15 uur bij u langs te komen.
Woon je paar km van hun distributiecentrum moet ik nog tot einde van de dag wachten
Zodra onze medewerker onderweg is houden we u op de hoogte van de verwachte aankomsttijd.
Woon je paar km van hun distributiecentrum moet ik nog tot einde van de dag wachten
Hier komt ie tussen 10 en 12, ben zelf pas tegen 17u wel weer een keer thuis on hem eindelijk uit te kunnen pakkenCyclonic schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 05:14:
Uw zending is gesorteerd

De bezorger maakt eerst een rondje door "het Hollendsj" en rijdt als toegift nog even door Parkstad .Cyclonic schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 05:14:
Uw zending is gesorteerd
Je had ook pas morgen, vrijdag of na het weekend aan de beurt kunnen zijn, als ik de berichten hier mag geloven. Wij zijn zelfs nog een uurtje later aan de beurt.
Hier hetzelfde, met zelfs nog een kwartiertje erbijCyclonic schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 05:14:
Uw zending is gesorteerd
Het is, wat het is en uiteindelijk misschien zelfs beter. Met het vrouwtje namelijk van dag geruild en moet op de boys letten vandaag, kortom, eerst genieten van papadag en dan vanavond als ze op bed liggen met mn nieuwe speeltje aan de slag.
Is dit een mail of sms?Cyclonic schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 05:14:
Uw zending is gesorteerd
Dit betreft een quote van de track&trace pagina van Dynalogic.
Let op:
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.
Vragen om kortingscodes is niet de bedoeling, het delen ervan mag natuurlijk wel.