Ik heb een vraag die voor mijn gevoel heel simpel is, maar misschien onmogelijk (aangezien ik het antwoord niet kan vinden
).
Ik heb op de 2de verdieping een vloerverwarmingsverdeler (alleen voor de 2de verdieping). Op deze verdeler zitten 3 zones die allemaal dezelfde temperatuur mogen zijn (zoneregeling dus niet nodig).
Op de verdeler zit een thermostaatkraan met een 'voeler'. Hieronder een foto.
:strip_exif()/f/image/ESd6hyyi5QdJuyD4OmZALxJt.png?f=user_large)
Nu wil ik de temperatuur van de vloerverwarming niet vanaf deze thermostaat regelen, maar vanaf een thermostaat op de muur van 1 van de ruimtes (bekabeling aanwezig).
Hoe kan ik deze thermostaat 'overbruggen' en de gewenste temperatuur dus instellen vanaf een andere (externe?) thermostaat?
Hoop dat het een beetje duidelijk is.....
Alvast bedankt!
Ik heb op de 2de verdieping een vloerverwarmingsverdeler (alleen voor de 2de verdieping). Op deze verdeler zitten 3 zones die allemaal dezelfde temperatuur mogen zijn (zoneregeling dus niet nodig).
Op de verdeler zit een thermostaatkraan met een 'voeler'. Hieronder een foto.
:strip_exif()/f/image/ESd6hyyi5QdJuyD4OmZALxJt.png?f=user_large)
Nu wil ik de temperatuur van de vloerverwarming niet vanaf deze thermostaat regelen, maar vanaf een thermostaat op de muur van 1 van de ruimtes (bekabeling aanwezig).
Hoe kan ik deze thermostaat 'overbruggen' en de gewenste temperatuur dus instellen vanaf een andere (externe?) thermostaat?
Hoop dat het een beetje duidelijk is.....
Alvast bedankt!