Mijn vraag
Ik ben sinds vorige maand ingetrokken in een nieuwbouw woning (sociale huur - appartement) waarbij de vloerverwarming het niet lijkt te doen. Bij alle woningen op de begane grond in dit gebouw leek de vloerverwarming kapot te zijn, maar bij twee van mijn buren kwamen ze erachter dat de leidingen in de stadsverwarmingskast dicht waren gedraaid. Dat heeft het bij ze opgelost.
Probleem is dat ze bij mij open zijn gedraaid en ik nog steeds in een koude woning zit. Ik heb totaal geen verstand hiervan en vroeg me af of iemand me hierbij kan helpen.
Hier zijn wat foto’s:
:strip_exif()/f/image/TzgWwLqmz2rTZWEH5LsuPKyQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jomCFcfbiNAQFXW52wuyNEyB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TRfH8JEgph59GGdTdG1AuHdy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h0Qe6AsdCvOnzSyyvSjK7Qlj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben sinds vorige maand ingetrokken in een nieuwbouw woning (sociale huur - appartement) waarbij de vloerverwarming het niet lijkt te doen. Bij alle woningen op de begane grond in dit gebouw leek de vloerverwarming kapot te zijn, maar bij twee van mijn buren kwamen ze erachter dat de leidingen in de stadsverwarmingskast dicht waren gedraaid. Dat heeft het bij ze opgelost.
Probleem is dat ze bij mij open zijn gedraaid en ik nog steeds in een koude woning zit. Ik heb totaal geen verstand hiervan en vroeg me af of iemand me hierbij kan helpen.
Hier zijn wat foto’s:
:strip_exif()/f/image/TzgWwLqmz2rTZWEH5LsuPKyQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jomCFcfbiNAQFXW52wuyNEyB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TRfH8JEgph59GGdTdG1AuHdy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h0Qe6AsdCvOnzSyyvSjK7Qlj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W1WLWJfAwuRfilGMaW3cZTdr.jpg?f=fotoalbum_large)