Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Hoezo is deze game niet fysiek te koopLinksquest schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 09:11:
Het is dat hij nog niet fysiek te koop is, want ik had hem graag fysiek gehad (ondanks dat hij op Game Pass staat)
Geen idee, dat moet je aan Microsoft vragen
Maar deel 1 is ook eerst alleen digitaal uitgekomen en naderhand alsnog fysiek, wie weet gebeurt dat met deze game ook nog. Alan Wake 2 is ook z'n voorbeeld die 1 jaar later alsnog fysiek is uitgekomen.
Is de game helemaal nog niet op ps5? Kan hem in store niet vinden
Nee pc en Xbox.G.Scholtens schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:50:
Is de game helemaal nog niet op ps5? Kan hem in store niet vinden
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ooh dat is balen, net deel 1 uitgespeeld vanavond. Jeetje wat een pareltje, diepgang tot een heel ander niveau. Ben reuze benieuwd naar het vervolg, maar zal dus moeten wachten tot hij er wel ooit komt
Ik ben Hellblade II nog even uitspelen omdat ik die af wil maken voordat me gamepass expired maar in het begin vond ik het echt zo'n vage game.
Later ben ik het echt erg gaan waarderen. Zo ontzettend tof gedaan met de audio en ook grafisch mooie cinematsche scenes. Vrij kort spel dus leuk om eens door te spelen maar je moet wel echt een koptelefoon ophebben dat geeft een extra dimensie aan deze game.van jewelste!
Heb de difficulty wel naar makkelijk gezet omdat ik er gewoon doorheen wil voor de story en immersie. Combat haalt me daar juist een beetje uit in dit spel ofzo.
Later ben ik het echt erg gaan waarderen. Zo ontzettend tof gedaan met de audio en ook grafisch mooie cinematsche scenes. Vrij kort spel dus leuk om eens door te spelen maar je moet wel echt een koptelefoon ophebben dat geeft een extra dimensie aan deze game.van jewelste!
Heb de difficulty wel naar makkelijk gezet omdat ik er gewoon doorheen wil voor de story en immersie. Combat haalt me daar juist een beetje uit in dit spel ofzo.
Ik lees net dat Hellblade maar liefst 11 keer genomineerd is worden in de Bafta Games Awards.
:strip_exif()/f/image/dj8PxssLMfsJPXk7cd3YffMR.jpg?f=fotoalbum_large)
Vind alle nominaties op https://www.bafta.org/awards/games
:strip_exif()/f/image/dj8PxssLMfsJPXk7cd3YffMR.jpg?f=fotoalbum_large)
Vind alle nominaties op https://www.bafta.org/awards/games
Voor de liefhebbers en de geduldige wachters, Hellblade 2 komt naar PS5
Ik vind het echt wel een aanrader om eens door heen te spelen. En dan ZEKER aan te raden met een koptelefoon op. De immersie van audio en video was echt compleet onverwacht. En je moet wel echt geduld hebben anders hou je dit "trage"spel ook niet echt vol denk ikLinksquest schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 17:03:
Voor de liefhebbers en de geduldige wachters, Hellblade 2 komt naar PS5
[YouTube: Senua’s Saga: Hellblade 2 - Official PS5 Announcement Trailer]
Maar ik heb hem via gamepass gespeeld en hoewel ik er dus echt mega over te spreken ben moet ik wel zeggen dat ik er zelf echt geen 50€ voor neer zou willen leggen. Ben benieuwd met wat voor prijs die dan naar PS5 komt.
Ik heb hem via Xbox Game Pass gespeeld, heb hem ook 100%, echt een super leuke game.
Voor de liefhebbers van fysieke games, er komt een fysieke versie uit, deze word door Limited Run games uitgebracht. Op moment van schrijven staat hij nog niet op hun website, maar is er wel vermelding op de website van de ESRB te vinden: https://www.esrb.org/ratings/40602/senuas-saga-hellblade-ii/