Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
-> record control (luidsprekertje, eigenschappen, bla, enz)
-> 'what u hear' aanvinken
-> opnemen met cooledit ofzo
Zo kan het ook. Of het met winamp kan betwijfel ik
-> 'what u hear' aanvinken
-> opnemen met cooledit ofzo
Zo kan het ook. Of het met winamp kan betwijfel ik
move naar [forum=10]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Anoniem: 30685
er zijn speciale proggies voor
die rechtstreeks in MP3 opnemen heb da nog gedaan, effe zoeken in google zal zeker iets opleveren
die rechtstreeks in MP3 opnemen heb da nog gedaan, effe zoeken in google zal zeker iets opleveren
streamripper is speciaal proggie daarvoor. Ik weet niet waar je die kan downloaden, maar ik heb er wel 1
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
tnx... ideaal!!!
Anoniem: 34558
Ik weet niet of dit kan ofzo, maar bij mij werkt het altijd wel zo
Als ik in stream bv. een trailer heb bekeken en ik kijk in de temp. internet. filez, dan staat daar de trailer
Als ik in stream bv. een trailer heb bekeken en ik kijk in de temp. internet. filez, dan staat daar de trailer
volgens mij heb je dan nog niet de hele trailer. HEb je alleen het 1e stukkie van de stream. (Daarom dus ook stream)
Het gaat hier om winamp. Daar zit een "diskwriter" in, alleen die werkt niet met een stream. Vandaar dus mijn vraag.
En de oplossing voor streamripper was goed!
Het gaat hier om winamp. Daar zit een "diskwriter" in, alleen die werkt niet met een stream. Vandaar dus mijn vraag.
En de oplossing voor streamripper was goed!
Total recorder is ook zo'n programma.
Ik gebruik ook Total Recorder, ben ik tevreden over.
PSN: mug_8pm
Holyshit,
was hier net naar op zoek. Straks een autotje en dan ff mp3cdtjes branden van di.fm/hardtrance! Kicken!!!!!
Erg goed!
was hier net naar op zoek. Straks een autotje en dan ff mp3cdtjes branden van di.fm/hardtrance! Kicken!!!!!
Erg goed!
www.freeamp.org
die heeft gewoon een optie: Save Shoutcast streams locally.
Daarmee rip ik regelmatig DI
Via geluidskaart raad ik af, je gaat dan van MP3 -> uncompressed wav, en dan WEER compressen (=verliezen)
die heeft gewoon een optie: Save Shoutcast streams locally.
Daarmee rip ik regelmatig DI
Via geluidskaart raad ik af, je gaat dan van MP3 -> uncompressed wav, en dan WEER compressen (=verliezen)
Dat dus... of t legaal is? dunno, 't werkt iig!Save ShoutCast and Icecast streams locally to your computer for offline listening...
Ik zet de output gewoon op diskwriter in Winamp.
Dan schrijft ie heel de stream ineens naar de desktop.
Nadeel is dat je 'm niet meer hoort
Diskwriter is dus ook WAV (uncompressed). Nieuwe Winamps kunnen realtime encoden naar MP3, maar je behoud je verlies, omdat je nog steeds de tussenstap WAVE maakt.Op maandag 25 februari 2002 00:00 schreef rb338 het volgende:
Ik zet de output gewoon op diskwriter in Winamp.
Pagina: 1