Airpods Pro 2 zacht volume in Teams onder Windows 11

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_Peanut
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 21:47
Ik heb dus het probleem dat specifiek in Teams het geluid zachter is geworden van de één op de andere dag. Heb een maand ofzo gewoon goed geluid gehad in Teams meetings met m'n Airpods Pro 2. Dit is overigens wel op Windows 11...

Heb alle geluidsinstellingen gecontroleerd en het staat allemaal op maximaal. Kan zelfs met moeite met noise cancelling aan het gesprek horen als het wat drukker is op kantoor... Ben bang dat het met een update van iets te maken heeft zoals Teams/Firmware bios laptop/Drivers :(

Als iemand al iets gevonden heeft hiervoor, hoor ik het graag!

[ Voor 3% gewijzigd door el_Peanut op 01-12-2023 11:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Bovenstaande reactie is afgesplitst van [Airpods Pro (2)] Zacht volume op Windows 10. Het is niet handig om andermans topic te kapen, zeker omdat jouw situatie anders is.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Moet je hiermee dan niet in een Windows/Microsoft/Teams hoekje zijn? Ik zou even een andere koptelefoon proberen, als die hetzelfde probleem heeft is het een Teams/Windows probleem lijkt me. Het zou vreemd zijn als alleen Teams zacht klinkt op je Airpods en andere zaken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-05 07:57
in teams, (tijdens meeting) heb je ook nog een volume schuifje bij apparaat instellingen.

Ik heb hetzelfde als ik mijn buds gebruik, die volume schuif luistert ook niet naar systeem volume niveau.