Geachte Tweakers,
Onlangs heb ik een cv ketel laten vervangen, en me vloerverwarming draait.
betreft circa 5groepen van gemiddeld 70-80m pijp.
aangesloten op een openverdeler.
ik zou graag in contact komen met mensen die mij de juiste instellingen.
van mijn nieuwe intergas 36/30 kunnen adiviseren , beschikken wij hier mischien over een deskundigen?
huidige problemen dat de pomp regelmatig uit staat. (interne in de ketel)
terwijl als hij aanslaat echt goed verwarmt. echt dan is het eenmaal 22 graden. in de huiskamer./
en dan staat de pomp uit. tot er weer een warmte vraag komt uit de woonkamer. maar inmiddels zakken mijn andere kamers eigenlijk best wel weg totdat de huiskamer weer aangaat.
is het mogenlijk om de pomp desnoods op minimale stand continie of vaker te laten pompen?
mischien is het mogenlijk om de huidige settings tegen het licht te houden / controleren?
en eventueele aanpassingen zouden ook bespreekbaar kunnen zijn
Onlangs heb ik een cv ketel laten vervangen, en me vloerverwarming draait.
betreft circa 5groepen van gemiddeld 70-80m pijp.
aangesloten op een openverdeler.
ik zou graag in contact komen met mensen die mij de juiste instellingen.
van mijn nieuwe intergas 36/30 kunnen adiviseren , beschikken wij hier mischien over een deskundigen?
huidige problemen dat de pomp regelmatig uit staat. (interne in de ketel)
terwijl als hij aanslaat echt goed verwarmt. echt dan is het eenmaal 22 graden. in de huiskamer./
en dan staat de pomp uit. tot er weer een warmte vraag komt uit de woonkamer. maar inmiddels zakken mijn andere kamers eigenlijk best wel weg totdat de huiskamer weer aangaat.
is het mogenlijk om de pomp desnoods op minimale stand continie of vaker te laten pompen?
mischien is het mogenlijk om de huidige settings tegen het licht te houden / controleren?
en eventueele aanpassingen zouden ook bespreekbaar kunnen zijn