Monitor Best Buy Guide November 2023

Pagina: 1
Acties:

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:50
@deepvreezo over review: Monitor Best Buy Guide - November 2023
Ik ben zelf een beetje aan het orienteren op een monitor met weinig eisen, wil het vooral betaalbaar houden. Wat ik dan mis in de BBG: elke pagina heeft een flink stuk "Testveld en testdata" met grafiekjes waar zo'n 15 monitoren in een overzicht staan met allerlei gegevens (resolutie, diagonaal...). Voor mij zou het helpen als ook de prijs van elke monitor er bij zou staan: dan zie ik een beetje of er monitoren in mijn prijsklasse staan en hoe goed die in zo'n grafiek scoort.

[ Voor 22% gewijzigd door vanaalten op 30-11-2023 08:44 ]

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
@deepvreezo De iiyama ProLite 34 inch Ultrawide (XCB3494WQSN-B1) die wordt aangeraden is inmiddels EOL.

Hij is opgevolgd door de XCB3494WQSN-B5. Het laatste cijfers is anders.

Qua monitor zelf is er (voor zover ik heb kunnen ontdekken) geen enkel verschil. Wat dat betreft is de BBG zeker nog actueel. Verschil zit hem in de voet. Die is compacter.

Wellicht goed om even aan te vullen.

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 13:50

deepvreezo

Redacteur
@vanaalten Leuk idee, maar met de huidige grafieksoftware is het niet mogelijk om de actuele prijs als kolom in de grafiek op te nemen, alleen specificaties. Ik zal eens overleggen met de redactie of meer mensen die behoefte hebben, misschien kan de development-afdeling het dan voor ons maken. Een aparte tabel zou ik natuurlijk wel zelf kunnen invoegen, maar dan moet je vanuit het grafiekgedeelte steeds weer terugkijken om te zien wat hij ook alweer kostte, dus dat lijkt me ook niet echt een oplossing.

@JanHenk Klopt, ik kreeg ook al een mailtje van Iiyama hierover. We hebben de B5 ook getest, maar stom genoeg de verkeerde versie gelinkt. Beide schermen zijn behalve de voet inderdaad exact hetzelfde. Het is inmiddels aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:52
Het is geen spel of tikfout dus maar even hier (?)

Monitor BBG <250€ pagina
Samsung LS24R650FDU

Het enige wat je nog zou kunnen missen, is een USB-C-aansluiting voor je laptop, maar onze andere aanraders in deze categorie hebben die evenmin.
Even erboven:
Philips B line

Het scherm is in hoogte verstelbaar en voorzien van uitgebreide connectiviteit, waaronder een USB-C-poort met 65W-power delivery, een vierpoorts-USB-3.0-hub en ingebouwde luidsprekers. Als laptopgebruiker kun je met dit scherm met één kabel een complete desktopopstelling aansluiten
En
Philips 3000

Handig is de aanwezigheid van USB-C-connectiviteit met 65W-power delivery.
??? @deepvreezo

[ Voor 81% gewijzigd door FitTiv op 02-12-2023 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-05 17:29
Ik wil niet zozeer inhoudelijk feedback geven, maar wel feedback geven op de timing: dat geldt overigens ook voor de laptops. We hebben net Black Friday gehad, volgens mij was de timing een stuk beter geweest als beide artikelen voor die datum geplaatst waren, hebben jullie daarbij stilgestaan?

Had mensen zeker kunnen helpen met de juiste keuze maken lijkt me!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05 13:50

deepvreezo

Redacteur
@FitTiv Ai, dat zinsdeel bij de Samsung-monitor heb ik over het hoofd gezien bij het kopiëren uit een oudere BBG. Aangepast, dank voor de headsup!

@Arjan90 Daar was inderdaad iets voor te zeggen geweest, al is de Monitor BBG wel bedoeld om een paar maanden lang te blijven staan. (En de LBBG wordt iedere twee maanden ververst, dus die moet ook nog wel even mee). Het gevaar als je net voor Black Friday een koopgids uitbrengt is dat er allemaal aanbiedingen in komen te staan die vervolgens niet meer relevant zijn.
Pagina: 1