De eerste vraag loopt ook niet erg lekker.
Daar zijn wat woorden aan het einde weggevallen volgens mij.Heb je wel eens een topic aangemaakt om een vraag te stellen? (LET OP: Een vraag stellen binnen een al bestaand topic)
Aah, inmiddels doet hij het bij mij ook. Maar inderdaad lijkt er bij de eerste vraag op z'n minst een NIET te ontbreken...milo526 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:10:
De eerste vraag loopt ook niet erg lekker.
[...]
Daar zijn wat woorden aan het einde weggevallen volgens mij.
Inderdaad, beetje controle voor publiceren kan wel toch?
1e vraag:
1e vraag:
Nou laat dan maar.Heb je wel eens een topic aangemaakt om een vraag te stellen? (LET OP: Een vraag stellen binnen een al bestaand topic)
Nou, niet zo onaardig. Ze hebben waarschijnlijk gewoon de TS die als laatste een enquete voor een schoolopdracht heeft geplaatst benaderd om deze enquete te makenchaoscontrol schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 14:15:
Inderdaad, beetje controle voor publiceren kan wel toch?
1e vraag:
[...]
Nou laat dan maar.
Ik begreep er maar weinig van en ben afgehaakt.
niet iedereen heeft een bierbuikje
en checkboxen in een vraag waarbij je meerdere antwoorden kan selecteren, maar waarbij één antwoord een samenvoeging is van eerdere antwoorden
[] antwoord a
[] antwoord b
[] antwoord a en b
[] antwoord c
[] antwoord a
[] antwoord b
[] antwoord a en b
[] antwoord c
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Inmiddels opgelost. Overige zaken hier aub
Forum Enquête lange topics
Forum Enquête lange topics
[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 28-11-2023 14:26 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
/f/image/Q8NZbHCsTpL2sLWKky5Duota.png?f=fotoalbum_large)