nieuws: Datalek moederbedrijf Vans en The North Face omvat gegevens 35,5 milj...
-> Eastpak is zonder c
-> Eastpak is zonder c
nieuws: CD Projekt Red begint dit jaar met productie vierde Witcher-gameIn oktober 2023 raakte bekend dat CD Projekt Red AI had gebruikt om het stemgeluid van een overleden acteur na te maken.[...]
In oktober 2023 maakte CD Projekt Red bekend dat het AI had gebruikt om het stemgeluid van een overleden acteur na te maken.[...]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Die eerste 8600G zal de 8700G moeten zijn.De singlethreadscore van de Ryzen 7 8600G ligt ongeveer 10 procent hoger dan die van de Ryzen 5 8600G
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Tweakers hanteert een bijzondere regel over afkortingen en hoofdletters (wat de leesbaarheid absoluut niet ten goede komt) maar zou wel consistent moeten zijn. Hier is SATA (4 letters) met hoofdletters, maar 'nand' niet. Waarom is dit anders? Tevens zouden natuurlijk SSD en TLC ook met hoofdletters moeten, zoals meerdere afkortingen in dit artikel.In de video is te zien dat Ferraz een 2,5"-SATA-ssd pakt voor zijn project. [...] De RZX-ssd bevat een SM2259XT2-controller van Silicon Motion en tlc-nand van Kioxia.
'SATA' is een eigennaam, namelijk van een standaard. 'Nand', 'ssd' en 'tlc' zijn dat niet. Gewone afkortingen schrijven we klein, zoals het Groene Boekje ook al doet met bijv. 'btw' en 'hdtv'.Bux666 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:22:
.geek: Youtuber overklokt SATA-ssd, maar zonder veel praktisch voordeel
[...]
Tweakers hanteert een bijzondere regel over afkortingen en hoofdletters (wat de leesbaarheid absoluut niet ten goede komt) maar zou wel consistent moeten zijn. Hier is SATA (4 letters) met hoofdletters, maar 'nand' niet. Waarom is dit anders? Tevens zouden natuurlijk SSD en TLC ook met hoofdletters moeten, zoals meerdere afkortingen in dit artikel.
niet sneller zijn dan 1,23 seconden → niet langzamer zijn dan 1,23 seconden (lijkt mij dat Amazon er geen bezwaar tegen heeft als een werknemer sneller scant, denk je ook niet, @JayStout?)Dat mag naar verluidt niet sneller zijn dan 1,23 seconden na het scannen van het vorige pakket.
zegt aan → zegt tegen (ik kan het niet zo 1-2-3 hard maken, maar volgens mij zijn zeggen tegen en vertellen aan vaste combinaties)Het bedrijf zegt aan Franse media dat de bevindingen van de Franse privacytoezichthouder feitelijk onjuist zijn en dat de monitoringssystemen nodig zijn om de veiligheid, kwaliteit en efficiëntie binnen het bedrijf te garanderen.
Wat hier staat klopt wel (hoewel het '1,25 seconden' moet zijn, niet '1,23 seconden'). Amazon wil niet dat medewerkers te snel scannen omdat dat de kans op fouten zou vergroten, zo staat in de bron:richy3908 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 19:30:
nieuws: Amazon krijgt Franse boete wegens schenden privacy werknemers
[...]
niet sneller zijn dan 1,23 seconden → niet langzamer zijn dan 1,23 seconden (lijkt mij dat Amazon er geen bezwaar tegen heeft als een werknemer sneller scant)
De rest is verbeterd. Bedankt voor het melden!The restricted committee considers that three indicators processed by the company are illegal:
- the "Stow Machine Gun" indicator, which signals an error when an employee scans an item "too quickly" (i.e. in less than 1.25 seconds after scanning a previous item);
Ah, duidelijk, bedankt voor het toelichten!AverageNL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:36:
[...]
Wat hier staat klopt wel (hoewel het '1,25 seconden' moet zijn, niet '1,23 seconden'). Amazon wil niet dat medewerkers te snel scannen omdat dat de kans op fouten zou vergroten, zo staat in de bron:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door m.theloosen op 23-01-2024 21:58 ]
overal naartoe kan rijden zelfstandig kan rijden → zelfstandig overal naartoe kan rijdenEerder hoopte het bedrijf op level 5, waarmee de auto overal naartoe kan rijden zelfstandig kan rijden zonder enige menselijke input, ongeacht de omstandigheden, zo stelt Gurman.
scollmuur moet zijn scrollmuurJe hebt geen eindeloze scollmuur, geen advertenties of poespas; berichten zijn beknopt, overzichtelijk en het doet het altijd. Dat was de kracht van het oude systeem en dat wilden we voortzetten.
Wij beschouwen 'die' en 'dies' als Nederlandse woorden, net als tal van andere aan het Engels ontleende technische termen.m.theloosen schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:43:
review: Samsung 990 EVO-ssd in 1TB en 2TB - De eerste stapjes met Gen5-ssd's
Het originele zesdegeneratie-v-nand telt 128 laagjes, en heeft een maximale snelheid van 1200Mbit/s en dies van 512Gbit.
Wellicht bedoeld men "die is" maar ik denk dat men het wellicht beter anders kan opschrijven of een Nederlands woord ervoor gebruiken aangezien men een Nederlands artikel schrijft. Talen door elkaar halen helpt niet t.b.v. leesbaarheid.
Edit: Volgens mij is "Dies" geen Nederlands woord. Wellicht dan toch het Engelse woord "dice" gebruiken?
In de 1e alinea staat 2 keer AMSL in plaats van ASMLDe omzet uit euv groeide met 30 procent naar 9,1 miljard euro, schrijft AMSL . Daarmee leverde duv nog altijd meer op, want de omzet daaruit groeide met 60 procent naar meer dan 12 miljard euro. AMSL leverde 396 duv-machines.
[ Voor 4% gewijzigd door Felidaelynx op 24-01-2024 10:15 ]
Dit trainen zou bovendien tientallen miljoenen euro's goedkoper zijn dan wanneer gebruik wordt gemaakt van commerciële cloudiensten, stelt de Commissie.
de all-in-one → de all-in-one dieDe consumentencomputer kent zijn oorsprong bij de Macintosh, de all-in-one op 24 januari 1984 werd geïntroduceerd.
Mac Mini → Mac mini (zie ook https://www.apple.com/nl/mac-mini/, @Hayte)Verder bestaat de Mac-line-up tegenwoordig uit de Mac Mini, Mac Studio en Mac Pro, drie desktop-pc's zonder beeldschermen.
een gezonde → een gezond (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=systeem, @Hayte)Europa heeft een gezonde start-up- en innovatie-ecosysteem nodig om de voordelen van generatieve kunstmatige intelligentie te benutten en de risico's te beheersen, schrijft de Europese Commissie.
AI-fabrieken; Europese → AI-fabrieken: Europese (of anders AI-fabrieken, Europese, maar een puntkomma is incorrect, want wat erop volgt, is geen opzichzelfstaande zin; zie ook https://onzetaal.nl/taalloket/puntkomma)Zo spreekt de Commissie over AI-fabrieken; Europese publieke supercomputers die gericht zijn op het ontwikkelen van kunstmatige intelligentie.
trainen; enkele → trainen: enkeleMet deze supercomputers kunnen organisaties sneller AI-modellen trainen; enkele weken in plaats van zes tot negen maanden, aldus de EC.
vrij komen → vrijkomen (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=vrijkomen)Zo moet er uiteindelijk 1 miljard euro aan investeringen vrij komen, stelt de Commissie.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
China als land is geen klant, maar herbergt klanten van ASML. Zou je dat niet beter schrijven als 'China is dan ook een belangrijk land/belangrijke regio voor ASML.'?China is dan ook een belangrijke klant voor ASML.
Hier hetzelfde: aan → in?ASML mag daarmee niet langer bepaalde duv-machines leveren aan China.
&
third party chats → third-party chats (zie ook https://www.merriam-webster.com/dictionary/third-party en https://dictionary.cambri...onary/english/third-party, @Kevinkrikhaar, in het bijzonder het feit dat third-party een adjective is in beide woordenboeken en third party een noun)In de nieuwste bètaversie van de iOS-app van WhatsApp is een scherm toegevoegd voor 'third party chats'.
Het is nu zoals de tekst in de app. Dank!richy3908 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 08:13:
nieuws: WhatsApp stelt scherm voor chats van andere apps beschikbaar in iOS-bèta
[...]
third party chats → third-party chats (zie ook https://www.merriam-webster.com/dictionary/third-party en https://dictionary.cambri...onary/english/third-party, @Kevinkrikhaar, in het bijzonder het feit dat third-party een adjective is in beide woordenboeken en third party een noun)
In de Verenigde Staten en andere gebieden gelden zijn andere regels van kracht.
een spin-off van Philips → het voormalige Philips LightingDe lampenfabrikant, een spin-off van Philips, zegt bij de presentatie van zijn jaar- en kwartaalcijfers dat het een wereldwijde bezuinigingsronde uitvoert.
Wat er staat, is niet fout.Bux666 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:06:
nieuws: Hue-fabrikant Signify schrapt duizend banen, waarvan deel in Nederland
[...]
een spin-off van Philips → het voormalige Philips Lighting
Bron: In mei 2016 werd Philips Lighting naar de beurs gebracht. In mei 2018 werd de bedrijfsnaam veranderd in Signify.
Het is wel fout, want een spin-off is een nieuw bedrijf dat ontstaat uit een reeds bestaande organisatie (bedrijf, universiteit) terwijl het hier niet om een nieuw bedrijf gaat, maar om een naamswijziging. Philips Lighting bestaat ook niet meer sinds de naamswijziging naar Signify.
Het apparaat heeft naast een geïntegreerde Radeon 780M-gpu ook een losstaande dedicated Radeon RX 6650M-gpu.
Het barebonemodel kan optioneel worden geleverd met een 1TB-ssd, maar en gebruikers kunnen voor 32 of 64GB DDR5-4800-geheugen kiezen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Philips Lighting was een spin-off van Philips. Signify is daarvan de opvolger.Bux666 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:46:
[...]
Het is wel fout, want een spin-off is een nieuw bedrijf dat ontstaat uit een reeds bestaande organisatie (bedrijf, universiteit) terwijl het hier niet om een nieuw bedrijf gaat, maar om een naamswijziging. Philips Lighting bestaat ook niet meer sinds de naamswijziging naar Signify.
Zie Wikipedia voor de uitleg: https://nl.wikipedia.org/wiki/Spin-off_(bedrijf)
Bij alle reviews wordt nooit 'losstaand' geschreven, als er verwarring kan zijn door de iGPU word er altijdDelpozo schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:56:
[...]
'Losstaande' is in dit geval afdoende als vertaling van 'dedicated'. Je andere suggestie is in dank overgenomen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
20121 -> 2021?In 20121 werd de Rus aangehouden in Zuid-Korea en later uitgeleverd aan de VS.
Virussen? Scan ze hier!
kabinet Rutte IV → kabinet-Rutte IV (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?leidraad=6-3, regel 6.I artikel 3, @TijsZonderH)In het vorige kabinet Rutte IV, dat inmiddels demissionair is, werd er voor het eerst een staatssecretaris voor Digitalisering aangenomen.
zegt dat samen met andere Europese collega's een oordeel te willen → zegt samen met andere Europese collega's een oordeel te willenDe toezichthouder zegt dat samen met andere Europese collega's een oordeel te willen over het 'pay-or-ok-model'.
in gelijk mate → in gelijke mate (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=mate, @LFranxWind)Privacy is een grondrecht dat iedereen in gelijk mate moet beschermen.
gaan ze kijken → gaat hij kijken (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?q=koepel)Daarbij gaan ze kijken of het pay-or-ok-model is toegestaan volgens de AVG.
5G-frequentie → 5G-frequenties (zoals later in het artikel, @TijsZonderH)De Nederlandse veiling voor de 5G-frequentie gaat naar verwachting deze zomer van start.
frequentie → bandbreedte (zoals in de zin erna)Het probleem met de frequentie lag bij satellietbedrijf Inmarsat.
het streven voor → het streven naar (zie ook https://zoeken.vandale.nl...22gwn%22%7D&query=streven, @LFranxWind)Het bedrijf voert de wijzigingen door wegens 'het streven voor een eerlijke en veilige ervaring voor alle gebruikers'.
live sportevenementen → livesportevenementen (zie ook https://woordenlijst.org/...ndex.html?q=live*&pos=NOU)Met de bijgewerkte voorwaarden kun je tegelijkertijd dezelfde live sportevenementen bekijken op twee apparaten, zolang ze zijn verbonden met hetzelfde IP-adres.
niet-live inhoud → niet-live-inhoud (ja, live kun je ook bijvoeglijk gebruiken, maar als je eenmaal met dit woord samenstellingen hebt gemaakt in een artikel, is het wel zo consequent dat door te zetten)Verder geldt de wijziging geldt niet voor 'niet-live inhoud', films en series.
ondernemen de laatste jaren steeds meer maatregelen → treffen de laatste jaren steeds meer maatregelen (of anders nemen de laatste jaren steeds meer maatregelen; zie ook https://zoeken.vandale.nl...n%22%7D&query=maatregelen)Verschillende streamingdiensten ondernemen de laatste jaren steeds meer maatregelen om het delen van accounts in te dammen.
de GitHub-token → het GitHub-token (zoals in de rest van het artikel)Dat kwam doordat de GitHub-token van een medewerker in een public repository terecht was gekomen.
repositiory → repositoryWoensdag bevestigde een woordvoerder aan de site dat het token was ingetrokken en de repositiory offline was gehaald.
repository's → repository (tenminste, de rest van het artikel heeft het over één repository)Het is niet bekend of er klantgegevens in de repository's aanwezig waren.
In de wifibrowsetest zien we de Galaxy S24 en S24+ allebei een verbetering van ongeveer twintig procent boeken ten opzichte van de voorganger. Zet je het scherm van de S23+ niet op zijn maximale resolutie, dan scoort hij zelfs 33 procent beter dan de voorganger.
[ Voor 22% gewijzigd door BerryGosie op 27-01-2024 07:47 ]
De Galaxy S24+ is een strak vormgegeven smartphone die kleiner is dan gemiddeld.
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Ik wil hier toch wel even mijn vraagtekens bij zetten.richy3908 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 19:36:
nieuws: Adviescollege ICT-toetsing wil minister voor Digitale Zaken in nieuw ...
[...]
kabinet Rutte IV → kabinet-Rutte IV (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?leidraad=6-3, regel 6.I artikel 3, @TijsZonderH)
*sowieso
→ 1. Ook Spotify en Mozilla zijn ontevreden over Apples nieuwe App Store-regels.Ook Spotify en Mozilla zijn ontevreden met Apples nieuwe App Store-regels
→ 1. Ontwikkelaars kunnen volgens het nieuwe beleid kiezen tussen de bestaande regels of een reeks nieuwe regels.Ontwikkelaars kunnen volgens het nieuwe beleid kiezen tussen de bestaande regels, of een reeks nieuwe regels volgen.
[ Voor 4% gewijzigd door torp op 27-01-2024 11:07 ]
→ In het vorige kabinet-Rutte IV, dat inmiddels demissionair is, werd er voor het eerst een staatssecretaris voor Digitalisering aangenomen.In het vorige kabinet-Rutte IV, dat inmiddels demissionair is, werd er voor het eerst een staatssecretaris voor Digitalisering aangenomen.
→ 1. Het college spreekt in de brief van een minister vóór en niet een minister ván Digitale Zaken.Het college spreekt in de brief voor een minister vóór en niet een minister ván Digitale Zaken.
[ Voor 28% gewijzigd door torp op 27-01-2024 11:30 ]
Je hebt helemaal gelijk! Het zou inderdaad 'in het vorige kabinet, kabinet-Rutte IV, ' moeten zijn, of eigenlijk zelfs 'in het huidige demissionaire kabinet, kabinet-Rutte IV, '. Het kabinet is namelijk weliswaar afgetreden, maar zit er nog in demissionaire hoedanigheid. Dit demissionaire kabinet het vorige kabinet noemen kan denk ik ook nog wel door de beugel.DonJunior schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 08:05:
[...]
Ik wil hier toch wel even mijn vraagtekens bij zetten.
In dit artikel is het namelijk een verduidelijking van 'het vorige kabinet' dus meer bedoeld als:
"in het vorige kabinet, kabinet-Rutte IV, "
Als je het direct met koppelteken schrijft, dan klopt de zin, in mijn ogen, niet meer omdat je dan een directe verwijzing hebt:
"in het vorige kabinet-Rutte IV".
Dat impliceert dat het huidige kabinet óók Rutte-IV heet?
Corrigeer me als ik het fout zie hoor.
[ Voor 5% gewijzigd door richy3908 op 27-01-2024 13:03 . Reden: @torp heeft gelijk dat het huidige kabinet 'het vorige kabinet' noemen niet oké is ]
En ik zie nu pas dat @DonJunior het niet alleen over het streepje had... Sorry voor mijn herhaling van zijn post.richy3908 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:46:
Edit: o ja, @torp was me voor en heeft het prima uitgelegd, maar ik zag het pas nadat ik mijn forumpost had verzonden.
Oneens. Wellicht "het laatste kabinet"?richy3908 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 11:46:
Dit demissionaire kabinet het vorige kabinet noemen kan denk ik ook nog wel door de beugel.
[ Voor 26% gewijzigd door torp op 27-01-2024 12:03 ]
Hoef je toch geen excuses voor te maken? We proberen het allemaal goed te doen, evenals de medewerkers van Tweakers. Daarbij maken we allemaal, zo blijkt, wel eens een fout. Mooi toch dat we elkaar ermee vooruit kunnen helpen. Liever herhaling dan incorrecte informatie.torp schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 12:00:
[...]
En ik zie nu pas dat @DonJunior het niet alleen over het streepje had... Sorry voor mijn herhaling van zijn post.
[...]
Oneens. Wellicht "het laatste kabinet"?
*sowieso
...veranderd...Het smartwatchlandschap is de afgelopen paar jaar significant verandert...
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
in real-time → in real time (zie ook https://woordenlijst.org/...x.html?q=in%20real%20time, @Kevinkrikhaar)Microsoft stelt dat Voice Clarity gebruikmaakt van machinelearningmodellen om in real-time echo te verwijderen, achtergrondruis te onderdrukken en nagalm te verminderen.
inlog-opties → inlogopties (onnodig koppelteken, @JayStout, bovendien verderop wel zonder koppelteken geschreven, dus ook nog inconsequent)Deze inlogwijze werd tot voor kort opgelegd zodra ontwikkelaars gebruikmaakten van inlog-opties van derden.
er minimale dataverzameling wordt gedaan → er aan minimale dataverzameling wordt gedaanUit de vernieuwde richtlijnen blijkt dat ontwikkelaars die inlogopties van derde partijen of socialemediabedrijven gebruiken in hun app, vanaf nu een inlogoptie moeten aanbieden waarbij er minimale dataverzameling wordt gedaan.
de mogelijkheid aanbieden → de mogelijkheid bieden (vaste uitdrukking)Deze optie moet de gebruikers ook de mogelijkheid aanbieden om hun e-mailadres af te schermen en ze mogen ook niet getracked worden tijdens het gebruik van de app.
getracked → getrackt (zie ook https://woordenlijst.org/zoeken/?leidraad=12-2)Deze optie moet de gebruikers ook de mogelijkheid aanbieden om hun e-mailadres af te schermen en ze mogen ook niet getracked worden tijdens het gebruik van de app.
getracked → getracktApple claimt dat er aan minimale dataverzameling wordt gedaan en dat gebruikers van Sign in with Apple niet getracked worden bij het gebruik van de app.
eerderDe app is ook uitgekomen in de Nederlandse App Store en werkt ook met Nederlandse zoekopdrachten, al is de interface in het Nederlands.
moet zijnDe app is ook uitgekomen in de Nederlandse App Store en werkt ook met Nederlandse zoekopdrachten, al is de interface in het Engels.
[ Voor 9% gewijzigd door raptor695 op 29-01-2024 10:11 . Reden: Beschrijving URL aangepast ]
De presentatie van de nieuwe smartphones ging daarom vooral over nieuwe software, en dan vooral kustmatige intelligentie.
http://specs.tweak.to/5253
8500G verkeerd gespeld?De Ryzen 5 8600G gebruikt opnieuw de volledige chip met twee volwaardige Zen 4-cores en vier Zen 4c-cores, terwijl daarvan bij de Ryzen 3 8300G slechts één Zen 4-core en drie Zen 4c-cores actief zijn.
review: AMD Ryzen 5 8600G en Ryzen 7 8700G - Snelle graphics in een moderne p...locke960 schreef op maandag 29 januari 2024 @ 20:16:
AMD Ryzen 5 8600G en Ryzen 7 8700G Review
[...]
8500G verkeerd gespeld?
Si vis pacem, para bellum
bl44t
0.50 eurocent is 0.005 euro.Deze nieuwe commissie schrijft voor dat er voor apps die jaarlijks meer dan 1 miljoen keer geïnstalleerd zijn, een vergoeding van 0,50 eurocent per download moet worden betaald.
7400 Wp op het dak
Klopt. We hebben het nu verhonderdvoudigd.Theo schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:41:
nieuws: Xbox-president: DMA-beleid Apple is een stap in de verkeerde richting
[...]
0.50 eurocent is 0.005 euro.
Volgens mij wordt hier 0.50 euro, of 50 cent bedoeld en geen halve cent per download.
Ik begrijp dat het fijner leest om het onderwerp (ING) van het bericht met afwisselende verwijzingen te benoemen, maar "de Nederlandse bank" is een bestaande instelling en dus een verwarrend synoniem. ("Waarom zou DNB een verklaring afleggen over Garmin Pay van ING?")Volgens een woordvoerder van de Nederlandse bank
Zo te zien heeft dit zichzelf opgelost.phYzar schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 09:45:
nieuws: ING ondersteunt voortaan Garmin Pay voor smartwatches
[...]
Ik begrijp dat het fijner leest om het onderwerp (ING) van het bericht met afwisselende verwijzingen te benoemen, maar "de Nederlandse bank" is een bestaande instelling en dus een verwarrend synoniem. ("Waarom zou DNB een verklaring afleggen over Garmin Pay van ING?")
Mijn reviews al gezien?
moet zijn: Broncode in beslag genomenBroncode in beslaggenomen
Dit is een niet-redactionele tekst waartoe ik geen toegang heb. Ik ga aan wat touwtjes trekken.oja schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 12:04:
.plan: Nederlandse bouwer van phishing-panels in de kraag gevat: Takedown afl...
De tussenkop:
[...]
moet zijn: Broncode in beslag genomen
Samsung spreekt daar over GDDR7-chips met een capaciteit van 16Gbit, wat neerkomt op 2GB per module.
Die geheugenchips moeten lagere bandbreedtes halen, van 35,4Gbit/s per pin, met dezelfde capaciteit van 2Gbit per module.
Team anti-scalp - wauw..
Azure cloud shell → Azure Cloud Shell (zie ook https://azure.microsoft.c...azure-portal/cloud-shell/, @Drobanir)Windows Terminal wordt met Windows 11 meegeleverd en maakt het mogelijk om in een scherm met tabbladen een command prompt, PowerShell, Windows PowerShell en Azure cloud shell te openen.
Zin begint met een getal, lijkt mij beter leesbaar als de zin anders is of als het als Vierenvierteertig wordt geschreven? Of wellicht samenvoegen met de zin ervoor, gescheiden met een komma.44 procentpunten van die stijging werden behaald dankzij de overname van Activision Blizzard.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 31-01-2024 11:21 ]
[ Voor 98% gewijzigd door zanza006 op 31-01-2024 11:21 ]
Intel Core 2 Extreme QX9650 | Asus Rampage Formula X48 | 8GB Corsair Dominator PC8500 | GTX 1060 | Tuniq Tower 120 Ultra Silent | Chieftec CX-04
Ligt er aan hoe MS hun boekjaar heeft. Veel bedrijven hebben een zogenoemde gebroken boekjaar.zanza006 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:20:
https://tweakers.net/nieu...-activision-blizzard.html
Microsoft boekte in het tweede kwartaal van boekjaar 2024 .
Dit moet boekjaar 2023 zijn? Er is amper 1 maand van 2024 voorbij gegaan.
Dat is niet per se fout (zie https://taaladvies.net/12...en-kwamen-om-hoofdletter/).CH4OS schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 11:20:
Geen idee of het een fout is:
nieuws: Microsoft haalt 49 procent meer gamingomzet dankzij overname Activisi...
[...]
Zin begint met een getal, lijkt mij beter leesbaar als de zin anders is of als het als Vierenvierteertig wordt geschreven? Of wellicht samenvoegen met de zin ervoor, gescheiden met een komma.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq