Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een SFF build om het makkelijk te kunnen verplaatsen en ook om eventueel in een tas mee te nemen. Ik speel niet de meest recente games op de hoogste instellingen, maar ik wil wel dat de PC dat eventueel aan kan en ook redelijk wat jaren mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De build mag rond de €1.500,00 kosten.
Wat neem je mee?
De SDD van m'n vorige build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet specifiek een voorkeur. In mijn vorige build had ik een ADM-CPU en een NVIDIA-GPU, dat is me goed bevallen. Als er een betere argumentatie is om een andere combinatie te nemen dan sta ik daar voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moederboard moet wel de mogelijkheid hebben om WiFi te kunnen gebruiken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of er mogelijkheden zijn om kosten te besparen zonder concessies te doen aan de prestaties. Daarnaast hoor ik graag of alle componenten met elkaar compatibel zijn.
Ik wil een SFF build om het makkelijk te kunnen verplaatsen en ook om eventueel in een tas mee te nemen. Ik speel niet de meest recente games op de hoogste instellingen, maar ik wil wel dat de PC dat eventueel aan kan en ook redelijk wat jaren mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De build mag rond de €1.500,00 kosten.
Wat neem je mee?
De SDD van m'n vorige build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet specifiek een voorkeur. In mijn vorige build had ik een ADM-CPU en een NVIDIA-GPU, dat is me goed bevallen. Als er een betere argumentatie is om een andere combinatie te nemen dan sta ik daar voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moederboard moet wel de mogelijkheid hebben om WiFi te kunnen gebruiken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of er mogelijkheden zijn om kosten te besparen zonder concessies te doen aan de prestaties. Daarnaast hoor ik graag of alle componenten met elkaar compatibel zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650E-I GAMING WIFI | € 259,90 | € 259,90 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4070 OC Edition 12GB GDDR6X | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P MAX (Incl. 850W PSU & ingebouwde 280mm AiO) | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Ventilators | Noctua NF-A12x15-PWM, 120mm | € 22,90 | € 22,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 112,95 | € 112,95 |
| Totaal | € 1.512,75 | |||
[ Voor 0% gewijzigd door Weence op 27-11-2023 10:18 . Reden: Tekst. ]
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UOqRzu30GRPy2VoSFF2Mb4WW.webp?f=user_large)