Ja er is eigenlijk geen perfect scherm, zo heb ik mijn 65pu8848 omgeruild voor de 65OLED808,
perfect beeld ook kijkhoek en zeer helder scherm, maar met een maar voor tv kijken een hele goede tv maar als je bv MKV x264 of x265 afdraaid kreeg ik veel last van colorbanding, dus de tv gaat niet goed om met die compressie, vooral in donkerscenes veel banding ja zelf strepen, en laat ik nou net veel films en series zien kijk bijna nooit geen tv, ook een golvend scherm als je er bij langs kijkt met net of lijkt het deukjes, en als ie uit staat is het scherm paarsig niet zwart dus, dus ga weer terug naar de 65pus8808 die had dat niet maar omdat die wat een slechte kijkhoek had, dacht ik dan ga ik wat duurder en dan maar een Oled, maar ik vindt dat is ook niet alles, de 8808 had dat in iedergeval niet.
Dus zo zie je maar weer elke tv heeft wel wat, ik dacht eerst ook over de pml9008, maar daar stond saphi op en gebruik nog al wat apps die daar niet op kunnen, dus heb ik maar een compromie voor me zelf gesloten en terug naar de 8808, maar ja ook weer afwachten want er schijnt veel te zijn met veel backlightbleeding het exemplaar wat ik had had helemaal geen, dus mischien???
[
Voor 53% gewijzigd door
MiskentTalent op 14-12-2023 08:08
]
Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1