Situatie: Ik ben met een VSO weggegaan bij mijn vorige werkgever. In de VSO stond (vrij onduidelijk) dat ik mijn leaseauto twee maanden na uit dienst treding tot mijn beschikking zou hebben. Tenzij ik eerder een nieuwe werkgever zou hebben dan was het 1 maand.
Ik had natuurlijk eerder een nieuwe betrekking en ik ben officieel gestopt per 9 oktober. We zijn mondeling overeengekomen dat ik mijn leaseauto mocht gebruiken tot 31 oktober.
Mijn ex werkgever houdt nu de bijtelling in (op de eindafrekening) tot eind oktober. Ik ben van mening dat die bijtelling berekend zou moeten worden tot 9 oktober. Daarna is de auto beschikbaar gesteld en daarvoor gelden andere regelingen.
Mijn ex werkgever vindt van niet en hier hebben we dus nu een discussie over.
Wie heeft er gelijk?
Ik had natuurlijk eerder een nieuwe betrekking en ik ben officieel gestopt per 9 oktober. We zijn mondeling overeengekomen dat ik mijn leaseauto mocht gebruiken tot 31 oktober.
Mijn ex werkgever houdt nu de bijtelling in (op de eindafrekening) tot eind oktober. Ik ben van mening dat die bijtelling berekend zou moeten worden tot 9 oktober. Daarna is de auto beschikbaar gesteld en daarvoor gelden andere regelingen.
Mijn ex werkgever vindt van niet en hier hebben we dus nu een discussie over.
Wie heeft er gelijk?