Ik ben hem nu aan het downen (duurt wel een tijdje ben ik bang...)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
There is no art to find the minds construction in the face
There is no magic.
waarom was ik hier nou al bang voor?
het is geen 3D shoot'm up, en hoppa.. haal maar onderuit!
jammer jammer jammer
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Ik vind'et maar nix IMHO.Op donderdag 06 september 2001 19:44 schreef chaozz het volgende:
zucht..
waarom was ik hier nou al bang voor?
het is geen 3D shoot'm up, en hoppa.. haal maar onderuit!
jammer jammer jammer
En niet omdat het geen 3d shoot'em up is... simpelweg omdat ik'et... nix vind...
Volgens mij zou ik dit vroeger ook niet leuk gevonden hebben so...
nou, hmm, nee niet leuk sorry.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
de eerste versie van counter-strike was ook niks.
ik zou zeggen, ga zo door.
Verwijderd
Jpl kheb lekker 210 kb op link hehe geen igr
Goh.. ik nietOp donderdag 06 september 2001 20:40 schreef supermel_nl het volgende:
nice man kan het zelf nie zo bakken dus nice
Jpl kheb lekker 210 kb op link hehe geen igr
er moeten meer wapens komen.
ach.. waarom post ik dit ook hier..
tweakers is allang niet meer dat vrolijke forum als toen ik lid werd. elke newbie wordt geflamed met RTFM..
ik dwaal af..
mzzl.
Verwijderd
daar moet ik hem gelijk in geven. spelletje nog niet bekeken dudeach.. waarom post ik dit ook hier..
tweakers is allang niet meer dat vrolijke forum als toen ik lid werd. elke newbie wordt geflamed met RTFM..
ik dwaal af..
mzzl.
Verwijderd
Would you like some cheese with your whine?Op vrijdag 07 september 2001 00:58 schreef chaozz het volgende:
zoals de meeste vergeten gaat het hier om een BETA. dit is een versie die nog niet volledig getest en gedebugged is en in dit geval zelfs niet helemaal klaar.
er moeten meer wapens komen.
ach.. waarom post ik dit ook hier..
ik dwaal af..
mzzl.
Come on zeg...jij wil toch games ontwikkelen? Dan moet je ook de kritiek kunnen slikken.
btw ik vind het wel een grappig spelletje
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
multiplayer komt eraan. ik werk aan een IPX module.Op vrijdag 07 september 2001 08:50 schreef komaki het volgende:
kun je em multiplayen?????
btw ik vind het wel een grappig spelletje
thanx voor de positieve commentaar...
ps: kritiek kan ik hebben, maar aan opbouwende kritiek heb ik meer.
EN ALS JE NU VERTELD WAARDOOR IE VASTLIEP DAN HEET DAT BETA-TESTEN!!!Op vrijdag 07 september 2001 00:34 schreef OProg het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af waarom ik dit zou spelen. Er zijn op dit gebied toch veel leukere games. Wel aardig dat ik hem niet zelf af hoefde te sluiten. Dat ging automatish na een error!
je begrijpt echt nix van een beta he..
Verwijderd
Ik wel hoor. Sorry, maar ik was gisteren moe en ook niet in een al te best humeurOp vrijdag 07 september 2001 11:28 schreef chaozz het volgende:
[..]
EN ALS JE NU VERTELD WAARDOOR IE VASTLIEP DAN HEET DAT BETA-TESTEN!!!
je begrijpt echt nix van een beta he..
Ik kreeg een korte error naq het lossen van een schot (ging snel, maar het was in het spel zelf, er kwan letters door het scherm en fits, weer terug in windows)
Verder is het toch wel een aardig spel. Doet me denken aan die goede oude tijd. <zucht>
inderdaad, de volgende versie moet in SVGA.Op vrijdag 07 september 2001 13:52 schreef Kareltje het volgende:
wel grappig spelletje maar maak er SVGA graphics van. Ziet er dan al een stuk beter uit. Welke programmeer taal heb je gebruikt?
ik ontwikkel het spel in Turbo Pascal 7.0, en het spel wordt momenteel door een vriend geport naar Delphi.
in Delphi moet SVGA en TCP/IP mogelijk worden.
die error heeft hoogst waarschijnlijk met het geluid te maken. hoor je wel muziek in het hoofdmenu?Op vrijdag 07 september 2001 14:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Sorry, maar ik was gisteren moe en ook niet in een al te best humeur
Ik kreeg een korte error naq het lossen van een schot (ging snel, maar het was in het spel zelf, er kwan letters door het scherm en fits, weer terug in windows)
Verder is het toch wel een aardig spel. Doet me denken aan die goede oude tijd. <zucht>
heb je wel alle submappen goed uitgepakt, niet alles in 1 map, maar ook een map SOUND, MUSIC, etc..??
het spel grijpt ook terug naar die oude tijd. en vooral door het feit dat dit het meest haalbare is wat ik kan maken in TP
ben benieuwdOp vrijdag 07 september 2001 19:29 schreef DinoRaptor het volgende:
Lijkt me een leuk spel. iK ben aan het downen. Check zometeen ff mijn commentaar.
ik wilde een simpel, eenvoudig, lemmings-like, scorch-like spel maken...
zelf had ik altijd de grootste lol met 3 vrienden en Scorch
heeft het spel in zijn huidige vorm totaal geen kans van slagen? ook niet met Netwerk support?