Beste Tweakers,
Wij willen in onze woning in ieder geval op de slaapkamer airco en mogelijk ook in de woonkeuken.
De woonkamer zijn we nog niet over uit, deze willen we misschien gaan verwarmen met een palletkachel.
Inhoud slaapkamer: 35 m3
Inhoud woonkeuken: 62 m3
Nu heb ik de eerste offerte binnen:
Voor de slaapkamer;
Vloermodel Mitsubishi Heavy Singel split (SRF 25ZS-W) (Vloermodel is ivm scheve wanden en niet genoeg ruimte boven de ramen de enigste mogelijkheid)
Buitenunit Mitsubishi Heavy (SRC 25ZS-W2)
Voor de woonkeuken;
Wandmodel Mitsubishi Heavy Singel split (35ZS-WF)
Buitenunit Mitsubishi Heavy (SRC 35ZS-W)
Totaalprijs incl. montage, materiaal en BTW rond de 4,5 k.
Nu vind ik dat niet een gekke prijs alleen gaat het mij meer om de airco's, ik heb hier totaal geen verstand
van of dit is wat wij nodig hebben. Is het geen overkill aan KW's bijvoorbeeld? De persoon die de offerte opnam
was snel klaar en heeft verder ook niks opgemeten dus die bepaalt misschien uit ervaring welk model geschikt/
nodig is voor de betreffende ruimte.
Wij willen in onze woning in ieder geval op de slaapkamer airco en mogelijk ook in de woonkeuken.
De woonkamer zijn we nog niet over uit, deze willen we misschien gaan verwarmen met een palletkachel.
Inhoud slaapkamer: 35 m3
Inhoud woonkeuken: 62 m3
Nu heb ik de eerste offerte binnen:
Voor de slaapkamer;
Vloermodel Mitsubishi Heavy Singel split (SRF 25ZS-W) (Vloermodel is ivm scheve wanden en niet genoeg ruimte boven de ramen de enigste mogelijkheid)
Buitenunit Mitsubishi Heavy (SRC 25ZS-W2)
Voor de woonkeuken;
Wandmodel Mitsubishi Heavy Singel split (35ZS-WF)
Buitenunit Mitsubishi Heavy (SRC 35ZS-W)
Totaalprijs incl. montage, materiaal en BTW rond de 4,5 k.
Nu vind ik dat niet een gekke prijs alleen gaat het mij meer om de airco's, ik heb hier totaal geen verstand
van of dit is wat wij nodig hebben. Is het geen overkill aan KW's bijvoorbeeld? De persoon die de offerte opnam
was snel klaar en heeft verder ook niks opgemeten dus die bepaalt misschien uit ervaring welk model geschikt/
nodig is voor de betreffende ruimte.
[ Voor 4% gewijzigd door Ruudstertje op 20-11-2023 17:15 ]