Hallo!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil kijken of ik mijn systeem kan upgraden. Ik speel voornamelijk Call of Duty en deze sluit regelmatig zomaar af. Systeem gaat dan uit en ik kan niet vinden waar het aan ligt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Beetje afhangende van de onderdelen die ik nog kan verkopen. 1000 euro plus wat de verkoop van de te vervangen onderdelen oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter maar performance boven alles.
Wat verwacht je van ons?
Advies over het upgraden van mijn pc zodat ik zonder problemen kan gamen. Een pc die steeds uitvalt is heel frustrerend.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil kijken of ik mijn systeem kan upgraden. Ik speel voornamelijk Call of Duty en deze sluit regelmatig zomaar af. Systeem gaat dan uit en ik kan niet vinden waar het aan ligt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Beetje afhangende van de onderdelen die ik nog kan verkopen. 1000 euro plus wat de verkoop van de te vervangen onderdelen oplevert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoe stiller hoe beter maar performance boven alles.
Wat verwacht je van ons?
Advies over het upgraden van mijn pc zodat ik zonder problemen kan gamen. Een pc die steeds uitvalt is heel frustrerend.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X3D Boxed | € 324,99 | € 324,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 117,99 | € 117,99 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6900 XT OC Formula | € 924,- | € 924,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitors | Samsung Odyssey Gaming Monitor G5 C27G53 Zwart | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,35 | € 31,35 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 89,55 | € 89,55 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V750 Gold-V2 | € 106,51 | € 106,51 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 78,90 | € 78,90 |
| Totaal | € 2.006,78 | |||
Alvast bedankt!
[ Voor 14% gewijzigd door TMDeks op 20-11-2023 14:47 ]