Ik zoek een?
65" TV, ik weet niet of mijn woonkamer teveel lichtinval heeft waardoor ik beter geen OLED kan nemen. Ik heb hieronder een foto van de ene kant van mijn woonkamer met alle lichtinval. Rode pijl is waar ik de tv zal ophangen. Wat raden jullie aan? OLED, QLED of iets anders?
:strip_exif()/f/image/7kuKChHGN1dqw79gGCeq0I8h.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is je budget?
1800 euro max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films/series kijken en gamen (PS5 & Switch)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb dus gekeken naar HelloTV, die hebben dus nog wel prima deals waar een cashback opzit. Momenteel overweeg ik de volgende tv's:
Welke tv zouden jullie mij aanradden? Hoeft geen tv van het lijstje hierboven te zijn. Sta open voor andere tv's.
65" TV, ik weet niet of mijn woonkamer teveel lichtinval heeft waardoor ik beter geen OLED kan nemen. Ik heb hieronder een foto van de ene kant van mijn woonkamer met alle lichtinval. Rode pijl is waar ik de tv zal ophangen. Wat raden jullie aan? OLED, QLED of iets anders?
:strip_exif()/f/image/7kuKChHGN1dqw79gGCeq0I8h.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat is je budget?
1800 euro max
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films/series kijken en gamen (PS5 & Switch)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb dus gekeken naar HelloTV, die hebben dus nog wel prima deals waar een cashback opzit. Momenteel overweeg ik de volgende tv's:
- Samsung OLED 65S93C - 1699 euro
- LG OLED 65C35LA - 1649 euro
- Samsung Neo QLED 4K 65QN93C - 1499 euro
- Sony XR65X95K - 1499 euro
- Sony Bravia XR-65X90L - 1329 euro
- Samsung QLED 4K 65Q77C - 999 euro
Welke tv zouden jullie mij aanradden? Hoeft geen tv van het lijstje hierboven te zijn. Sta open voor andere tv's.