Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:53
Sinds de F1 niet meer bij ziggo is moet ik een aantal keer de F1 video streamen naar de TV. En ik haat het. Het is onhandig. vaak gedoe. Pak ik mijn telefoon om iets anders te doen, stopt de stream. Dan crasht de app.
Tevens moet ik een hele rits apparaten op de juiste manier instellen. Dat is onhandig

Ik zoek dus een manier om een stabiele en simpele manier video te streamen

Relevante Hardware:
  • LG OLED 65B1
  • Denon AVR2600h DAB
  • Apple TV 2
  • iPhone
Streamen van iphone naar de TV is zeer instabiel en ik krijg zelden direct een verbinding. Internet staat er vol mee met rechtstreeks naar de LG streamen. Vaak een foutmelding in de app, of de apple zandloper in beeld die eeuwig op de TV blijft draaien. Of beeld op de telefoon en geluid via de receiver. Kut dus.

Wat is nu de workaround:
  • TV aan --> Via eArc gaat ook de receiver aan.
  • Receiver op input 'media player' zetten
  • TV op input 'HDMI3 Denon' zetten
  • Iphone F1 TV app starten
  • F1TV app streamen naar Apple TV
Ik vind het dus echt waardeloos werken. Mijn ideale oplossing zou zijn dat F1 terug gaat naar Ziggo.
Een tweede oplossing zou zijn dat de F! TV app in de LG store opgenomen wordt. Daarna zou het fijn zijn als de F1TV app gewoon werkt icm de LG TV. Dit alles gaat dus niet gebeuren dus zal ik het anders moeten doen.

Het fijnst zou zijn dat als ik naar de Apple TV stream, alle apparaten op de juiste input springen. Is dat te realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:49
Installeer de f1tv app op je apple tv? Via de telefoon is gewoon gedoe.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:45

FeaR

In GoT we trust

ShittyOldMan schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:37:
Installeer de f1tv app op je apple tv?
Dat, einde topic :P

In- dan wel uitschakelen van apparatuur loopt via HDMI CEC en dat is hit or miss qua volledige/gewenste werking. In theorie zou ik zeggen dat als je de AppleTV aan zet de TV aan zou moeten springen en de Denon ook. Qua trigger moet je sowieso beginnen met de bron aan te zetten. Alleen de TV aanzetten kan de AppleTV niet schakelen omdat de TV niet weet dat je de AppleTV aan wilt hebben.

Tevens verhuizing naar Televisies, projectors & mediaspelers aangezien dat toch meer raakvlak heeft dan AUD.

[ Voor 38% gewijzigd door FeaR op 18-11-2023 12:32 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:42
Of via de Apple TV en de browser. QWerkt iig voor mijn laptop goed.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:53
ShittyOldMan schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:37:
Installeer de f1tv app op je apple tv? Via de telefoon is gewoon gedoe.
Daar heb ik idd nog niet aan gedacht. Ben benieuwd of ik de app op een ATV2 kan installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:30
Ik gebruik gewoon de browser op de TV en kijk via de F1 website
Pagina: 1