Sinds de F1 niet meer bij ziggo is moet ik een aantal keer de F1 video streamen naar de TV. En ik haat het. Het is onhandig. vaak gedoe. Pak ik mijn telefoon om iets anders te doen, stopt de stream. Dan crasht de app.
Tevens moet ik een hele rits apparaten op de juiste manier instellen. Dat is onhandig
Ik zoek dus een manier om een stabiele en simpele manier video te streamen
Relevante Hardware:
Wat is nu de workaround:
Een tweede oplossing zou zijn dat de F! TV app in de LG store opgenomen wordt. Daarna zou het fijn zijn als de F1TV app gewoon werkt icm de LG TV. Dit alles gaat dus niet gebeuren dus zal ik het anders moeten doen.
Het fijnst zou zijn dat als ik naar de Apple TV stream, alle apparaten op de juiste input springen. Is dat te realiseren?
Tevens moet ik een hele rits apparaten op de juiste manier instellen. Dat is onhandig
Ik zoek dus een manier om een stabiele en simpele manier video te streamen
Relevante Hardware:
- LG OLED 65B1
- Denon AVR2600h DAB
- Apple TV 2
- iPhone
Wat is nu de workaround:
- TV aan --> Via eArc gaat ook de receiver aan.
- Receiver op input 'media player' zetten
- TV op input 'HDMI3 Denon' zetten
- Iphone F1 TV app starten
- F1TV app streamen naar Apple TV
Een tweede oplossing zou zijn dat de F! TV app in de LG store opgenomen wordt. Daarna zou het fijn zijn als de F1TV app gewoon werkt icm de LG TV. Dit alles gaat dus niet gebeuren dus zal ik het anders moeten doen.
Het fijnst zou zijn dat als ik naar de Apple TV stream, alle apparaten op de juiste input springen. Is dat te realiseren?