IR Afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek hoe ik een topic start voor een IR Afstandsbediening. Het lukt me maar niet, ik heb de hele site FAQ doorzocht.
Is dat ergens weggestopt?

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
:? Het is je ook gelukt om dit topic en 6 andere topics te starten, dus wat bedoel je precies? Waar wil je een topic starten? Link delen zou handig zijn.

Verder zegt 'Het lukt me maar niet' ons niks. Wat probeer je? Waar klik je? Wat gebeurt er?

[ Voor 29% gewijzigd door Hahn op 16-11-2023 22:04 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Deze lukt idd wel. Maar als ik eerst ga zoeken naar het subforum, kan ik geen vraag stellen. Dan gaat hij zoeken naar de vraag. Maar ik wil er juist eentje plaatsen!. Ik zie daar geen knop "Plaats Topic".....

• Hahn
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2023 @ 22:04:
Deze lukt idd wel. Maar als ik eerst ga zoeken naar het subforum, kan ik geen vraag stellen. Dan gaat hij zoeken naar de vraag. Maar ik wil er juist eentje plaatsen!. Ik zie daar geen knop "Plaats Topic".....
Vanuit de zoekpagina kan je geen topic starten. Je zal vanaf https://gathering.tweakers.net/ een forumdeel moeten kiezen, en in dat forumdeel kan je dan een topic starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De redactie kan hier niet zoveel mee, dus ik verhuis je topic even naar de goede plek.

@Verwijderd zou je een kleine omschrijving van je vraag hier neer kunnen zetten? Dan kunnen wij even kijken in welke hoek je vraag het beste thuishoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:33
Ik zou zeggen: ga naar https://gathering.tweakers.net/ en kijk de lijst van subfora door wat het meest bij je vraag past. "IR Afstandsbediening", dan denk ik aan "overige hardware" als je bijv. problemen hebt je PC te bedienen met een IR afstandbediening. Of "Modding, mechanica en elektronica" als je zelf zo'n ding wil bouwen of repareren. Of "Televisies, projectors & mediaspelers" als je problemen hebt zo'n ding met je TV te gebruiken. Nou ja, je snapt wat ik bedoel.

Dan klik je op het meest passende subforum - en vervolgens rechtsboven (op m'n PC, weet niet waar dat op een mobiel zit) 'nieuw topic'. Invullen en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
@Verwijderd heeft 10 minuten na mijn post al een nieuw topic weten te plaatsen: IR Afstandsbediening voor Aristona ADV436

Had leuk geweest als 'ie dat ook even hier had bevestigd, maar blijkbaar is z'n topic-plaats-probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Kan hier een slotje op
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.