Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:26
No rest for the wicked ziet er ook wel leuk uit. Verder niet heel veel games waar ik erg enthousiast van word. Wel leuk maar verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ben ik de enige die veel meer animo voor The Game Awards had verwacht en meer gepraat over de aankondigen? Het is wel heel rustig op een aantal na :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:40
G_Dragon schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 01:15:
Ben ik de enige die veel meer animo voor The Game Awards had verwacht en meer gepraat over de aankondigen? Het is wel heel rustig op een aantal na :p
Ja! Ik vind 2024 er echt karig uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ambition88 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 02:32:
[...]

Terwijl er dit jaar best veel leuke aankondigingen waren :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 17:57
Ambition88 schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 02:32:
[...]

Klopt 2022/2023 zijn zoveel goede games uitgekomen, 2024 lijkt even wat rustiger te zijn.

Eerlijk gezegd vind ik dat niet zo erg, heb een enorme backlog nog en heb ook een paar toppers nog niet eens gekocht omdat het gewoon te veel was als je maar een beperkt aantal uur hebt om te gamen. Bijvoorbeeld spiderman 2 en baldurs gate moet ik nog aanschaffen.

2025 gaat denk ik weer een knaljaar worden.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 12:15:
Mijn favorieten:
  • Dragonball: Sparkling Zero
  • Jurassic World: Survival World ( hopelijk Single Player)
  • Black Myth: Wukong (eindelijk weet niet iedereen dat hij naar Xbox komt, heb er geen moment aan getwijfeld)
  • Light no Fire
  • Hellblade 2
Welke hebben jullie?
Jurassic World inderdaad, Hellblade 2 trok mij over de streep om toch een Xbox te halen want de eerste vond ik een hele gave ervaring. En ik hoop dat Black Myth: Wukong GOTY 2024 gaat worden. Ziet er fantastisch uit, zowel het vechten alsook het uitbeelden van de Chinese mythes/sprookjes.

Verder blij dat Cyberpunk 2077 nog een award heeft kunnen pakken. Heb daar nu 120 uur in zitten en het verveelt nog niet.

[ Voor 7% gewijzigd door D. Ninjai op 09-12-2023 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
Toonen1988 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 04:35:
Het valt mij op dat veel nieuwe games een "cartoon" look hebben.
Niet helemaal mee eens. Ja er zijn veel leuke indies aan gekondigt, maar als je kijkt naar het hele jaar en vorige game events van dit jaar. Best absurd nog veel hyper of wat ze nu noemen stylized realism games. Vooral veel van dat soort games in het begin van het jaar aangekondigt. En die games genereren weinig reacties op moment.

Plus het is op moment ook weer allemaal grijs blauw filters weer net als 2 generaties terug toen het allemaal grijs en bruin was.

Denk dat het moeilijker word er er tussen uit te springen met dat soort games op dit moment.
Weinig tot geen Triple A die dit jaar en mogelijk vorig jaar zijn aan gekondigt die het publiek gewoon niet omver blazen.

Terwijl er wel zat announced zijn.
Persoonlijk denk ik dat het een 13 in een dozijn effect geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:40
G_Dragon schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 09:08:
[...]

Terwijl er dit jaar best veel leuke aankondigingen waren :o
Klopt, naar na maart lijkt het gewoon uitgestorven..

https://www.gamespot.com/...se-schedule/1100-6518504/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
PRoCx schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:21:
Zit hem nu terug te kijken. Is het een persoonlijke ergenis van mij of is het één grote anti-climax in het begin? Zonder veel enthousiasme worden de kleinere awards er doorheen gehaast zonder er meer dan 3 seconde bij stil te staan. Zelfs als wel een kleine speech bij zit, staat deze persoon letterlijk al ernaast klaar, stapt in beeld en verteld even kort wat, waarna ze gauw door gaan met de volgende
Je bent niet de enige schijnbaar
https://www.forbes.com/si...rody-of-itself-this-year/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:30
Heb niet eens zo veel met Kojima maar zijn wacky mind met Peele en mensen al aan boord als Schafer en die actrice van IT? Kan zomaar mijn game van de generatie worden

Mijn horror hart was enorm blij in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-09 11:08
Oh nee precies. Kan me voor 99% vinden in dit artikel. Beetje vergeten waar het daadwerkelijk om draait in plaats van een halve seconde aan aandacht voor het winnen van je prijs. (Waar die studios gewoon oprecht super trots op zijn en hard voor werken, maar een beetje teniet wordt gedaan)
Pagina: 1 2 Laatste