Wat als je een product koopt met een duidelijk te lage prijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grapevine
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09-03 10:47
Goedemorgen,

Ik vroeg me af wat er gebeurt als je een product koop met een prijs die duidelijk te laag is.

Bijvoorbeeld deze ASUS laptop (als het de juiste is) uitvoering: ASUS ROG Strix SCAR 18 G834JZ-N6004W

Mag je dat product dan houden?

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop o.a. en met black friday is het lastig inschatten of een prijs juist is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:48

Rmg

Nee, leenbakker arrest: https://www.rechtspraak.n...n-24-euro-te-leveren.aspx de enige discussie is nog wat eeb kennelijke prijsfout is

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:09

OMD

Dit is duidelijk een fout. Het zou je eerder sieren het bedrijf even een mailtje te sturen met een tip dat het fout staat.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grapevine
Rmg schreef op maandag 13 november 2023 @ 07:18:
Nee, leenbakker arrest: https://www.rechtspraak.n...n-24-euro-te-leveren.aspx de enige discussie is nog wat eeb kennelijke prijsfout is
Duidelijk, de eerstvolgende 4080-laptop is 1999 van MSI met minder goed scherm en werkgeheugen.

Wel gek dat het niet 2000 is of zo, zou bijna denken dat ze een 4060/4070 laptop per ongeluk hebben ingevoerd.

Hoe dan ook, als 100% duidelijk is dat de prijs aanzienlijk te laag is, niet doen.

Problemen voorkomen is beter dan genezen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-06 09:41
Staat op hun site zelf wel voor een normale prijs dus zal het bij BOL ergens fout gaan.
En aangezien Azerty het zelf gaat uitleveren zal dat niet gedaan worden lijkt mij.

https://azerty.nl/product...ix-scar-18-laptop/5094076

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:39
Rmg schreef op maandag 13 november 2023 @ 07:18:
En daar kan je toch gaan twijfelen. Iedereen weet dat een hoog slaper voor 24 eruo niet klopt. Ook zonder kennis van bedden. Maar iets meer als 50% korting rond Black Friday dagen. En dan ook nog eens een laptop van 1300 maakt het al weer iets lastiger omdat een leek misschien helemaal niet naar een rtx 4080 laptop opzoek is maar eerder een laptop tussen de 1000 en 1500 euro en wilt gewoon de hoogste nummertjes want dat heeft hij gehoord op Internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:54
Zo'n argument zou ik dan wel geloofwaardiger vinden wanneer die korting overal te vinden is. Nu is het Bol.com die als enige een veel te lage prijs laat zien, en op de webshop van de partner is de prijs wel normaal zo te zien met een kleine, veel geloofwaardiger, korting t.a.v. van de abdiesprijs. Dit is voor mij echt in een oogopslag wel duidelijk.

En uiteraard kan je het dan proberen door je voor te doen als de domme consument, en misschien heb je geluk.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 13-11-2023 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 09:08
Hmm ik twijfel hoor, dat Leen Bakker verhaal ging over tientjes tov honderden euro’s. Dit is eerder een halve prijs actie. 1400 euro voor een laptop is zeker geen raar bedrag en is zelfs niet ‘goedkoop’ voor een willekeurige laptop.

Ik zou deze wel voor willen zien komen. Denk dat de kans reëel is dat je hem mag houden/mag ontvangen voor deze prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

De prijs is al recht gezet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Travelan schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:11:
Hmm ik twijfel hoor, dat Leen Bakker verhaal ging over tientjes tov honderden euro’s. Dit is eerder een halve prijs actie. 1400 euro voor een laptop is zeker geen raar bedrag en is zelfs niet ‘goedkoop’ voor een willekeurige laptop.

Ik zou deze wel voor willen zien komen. Denk dat de kans reëel is dat je hem mag houden/mag ontvangen voor deze prijs.
Je weet dat dit een duidelijke prijsfout is, enige wat je nu nog doet is excuses verzinnen waarom een oud omatje die een laptop voor haar kleinkind wil kopen het niet wist. Maar dat ben jij niet...

En met deze logica kan ik een nieuwe Macbook pro voor €200 ook als een redelijke prijs claimen. Immers ik weet al dat verschil tussen Macbooks en Chromebooks helemaal niet, lijken allemaal op elkaar...
Overigens gaat het altijd zo bij deze topics: Mensen die prima weten dat het een prijsfout is, en gaan bedenken: "Maar wat als ik nu iemand was die nul verstand hiervan had? Een nieuwe Porsche voor €10k, waarom niet? Tien jaar geleden kocht ik ook een Aygo voor dat bedrag, en ik ben geen echt auto persoon, dus ik wist niet dat een Porsche duurder was".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

In Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie staan ook een aantal (oudere) topics over dit onderwerp.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grapevine
Sissors schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:28:
[...]

Je weet dat dit een duidelijke prijsfout is, enige wat je nu nog doet is excuses verzinnen waarom een oud omatje die een laptop voor haar kleinkind wil kopen het niet wist. Maar dat ben jij niet...

En met deze logica kan ik een nieuwe Macbook pro voor €200 ook als een redelijke prijs claimen. Immers ik weet al dat verschil tussen Macbooks en Chromebooks helemaal niet, lijken allemaal op elkaar...
Overigens gaat het altijd zo bij deze topics: Mensen die prima weten dat het een prijsfout is, en gaan bedenken: "Maar wat als ik nu iemand was die nul verstand hiervan had? Een nieuwe Porsche voor €10k, waarom niet? Tien jaar geleden kocht ik ook een Aygo voor dat bedrag, en ik ben geen echt auto persoon, dus ik wist niet dat een Porsche duurder was".
Ik denk dat dit het tegenargument duidelijk weergeeft.

Als ik een PS5 kan bestellen voor 299 ipv 499, misschien.
Maar een laptop van 2500+ voor 1400 is wel een groot absoluut prijsverschil, al is het relatief nog reëel.

Ik denk dat een grijs gebied is als een product gaat van bijv. 4000 naar 2000, en overal anders voor minimaal 3500 wordt verkocht.
Als dan producten met soortgelijke functies en specificaties 2000-2500 kosten, is dat nog steeds een reëele prijs lijkt mij.

Bij TV's komt dat weleens voor. Tegen het eind van een modeljaar.

Dan zou ik oprecht denken dat het een topaanbieding is en niet een prijsfout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GillisB
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-06 09:09
Ik heb indertijd deze gekocht (uitvoering: Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 4TB) voor de laagste prijs ooit van 299. Dat was in de Mediamarkt. Nu staat de prijs in dezelfde winkel 556, terwijl de andere shops tot 350 ongeveer kunnen gaan.

De disk draait netjes in mijn pc. XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Juist bij electronica zijn kortingspercentage in de schreeuw-uitverkoop van 50% niet ongebruikelijk. Maar dan hebben we het meestal niet over courante modellen waar nog geen opvolger voor is. Dan hebben we het meestal over restanten die opgeruimd moeten worden.

Dat Leen Bakker verhaal zou ik niet zomaar overal op gaan projecteren. Dat ging om een prijsfout waardoor er 80+% van de prijs af ging op een courant product. Destijds waren die hoogslapers 200+ euro ofzo.

Maar de verkoper kan zich met de juiste onderbouwing in dit geval ook gewoon beroepen op een prijsfout en die gaat echt niet leveren (hoeft hij ook niet).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 13-11-2023 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje_boos
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 29-06-2024
De prijs is ondertussen alweer aangepast.
Maar het is zo dat als je kan en moet weten dat een prijs niet klopt deze ook niet geleverd hoeft te worden.
En het Arrest (uitspraak van de Hoge raad) is niet Leen Bakker maar OTTO en ging over een tv waarvan de prijs niet klopte.
De uitspraak van Leen Bakker is door een lagere rechtbank uit gesproken daar de hoge raad nooit tweekeer de zelfde zaak zal behandelen omdat zo uitspraak meteen een wet regel is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 39993 schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:49:
Juist bij electronica zijn kortingspercentage in de schreeuw-uitverkoop van 50% niet ongebruikelijk. Maar dan hebben we het meestal niet over courante modellen waar nog geen opvolger voor is. Dan hebben we het meestal over restanten die opgeruimd moeten worden.
Vooral dit denk ik, op zich zijn acties met electronica niet vreemd, maar een huidig top model laptop, waar nog geen directe opvolger voor is, zal je normaliter nooit zien met meer dan 10-15% korting, zelfs op een Black Friday is weinig voorkomend. Was dit nu het top model van 2 jaar geleden zou ik het een stuk waarschijnlijker vinden.

Sowieso valt volgens mij normaal gesproken ook op Black Friday gemiddeld genomen de kortingen op courante producten wel mee. De zaken die ik andere jaren echt tegen stunt prijzen zie gaan zijn vaak modellen die uit lopen en zeer binnenkort vervangen worden en dus weg moeten omdat ze bijvoorbeeld veel magazijn ruimte innemen, of modellen die al vervangen zijn en waarvoor het zelfde van toepassing is. Ze moeten weg om plaats te maken voor andere producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bolletje_boos schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:35:
De prijs is ondertussen alweer aangepast.
Maar het is zo dat als je kan en moet weten dat een prijs niet klopt deze ook niet geleverd hoeft te worden.
En het Arrest (uitspraak van de Hoge raad) is niet Leen Bakker maar OTTO en ging over een tv waarvan de prijs niet klopte.
De uitspraak van Leen Bakker is door een lagere rechtbank uit gesproken daar de hoge raad nooit tweekeer de zelfde zaak zal behandelen omdat zo uitspraak meteen een wet regel is geworden.
OTTO was inderdaad die LCD-TV voor 99 euro (of iets in die richting). Daar is toen iemand opgedoken, stichting opgericht volgens mij zelfs.... en verloren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:18
Dennism schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:37:
[...]

Vooral dit denk ik, op zich zijn acties met electronica niet vreemd, maar een huidig top model laptop, waar nog geen directe opvolger voor is, zal je normaliter nooit zien met meer dan 10-15% korting, zelfs op een Black Friday is weinig voorkomend. Was dit nu het top model van 2 jaar geleden zou ik het een stuk waarschijnlijker vinden.

Sowieso valt volgens mij normaal gesproken ook op Black Friday gemiddeld genomen de kortingen op courante producten wel mee. De zaken die ik andere jaren echt tegen stunt prijzen zie gaan zijn vaak modellen die uit lopen en zeer binnenkort vervangen worden en dus weg moeten omdat ze bijvoorbeeld veel magazijn ruimte innemen, of modellen die al vervangen zijn en waarvoor het zelfde van toepassing is. Ze moeten weg om plaats te maken voor andere producten.
Klopt allemaal, maar dat wil niet zeggen dat zo'n korting juridisch gezien een evidente prijsfout is. Een laptop van rond de 1400 is niet abnormaal en (dik) 50% korting is ook geen evidente fout. Ik denk dat als TS de laptop gewoon besteld had EN geleverd had gekregen, de winkel een moeilijke zaak had gehad om de laptop terug te vorderen.

Maar dat is allemaal super hypothetisch want de prijs is al weer aangepast en ik acht de kans eigenlijk vrijwel 0 dat als TS de bestelling had geplaatst, deze ook geleverd was voor deze prijs.
Er is een groot verschil tussen na levering terug vorderen en de bestelling weigeren voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lapa schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:47:
[...]

Klopt allemaal, maar dat wil niet zeggen dat zo'n korting juridisch gezien een evidente prijsfout is. Een laptop van rond de 1400 is niet abnormaal en (dik) 50% korting is ook geen evidente fout. Ik denk dat als TS de laptop gewoon besteld had EN geleverd had gekregen, de winkel een moeilijke zaak had gehad om de laptop terug te vorderen.

Maar dat is allemaal super hypothetisch want de prijs is al weer aangepast en ik acht de kans eigenlijk vrijwel 0 dat als TS de bestelling had geplaatst, deze ook geleverd was voor deze prijs.
Er is een groot verschil tussen na levering terug vorderen en de bestelling weigeren voor levering.
Zowel OTTO als LeenBakker hebben niet geleverd. Dan wordt het ineens een heel ander verhaal. Dan wordt het alweer een stukje lastiger om een rechter te laten oordelen dat er geen overeenkomst tot stand gekomen is. Want dat was de argumentatie bij zowel OTTO als LeenBakker: bestelbevestiging is niet relevant voor het ontstaan van een overeenkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Anoniem: 39993 schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:53:
[...]

Zowel OTTO als LeenBakker hebben niet geleverd. Dan wordt het ineens een heel ander verhaal. Dan wordt het alweer een stukje lastiger om een rechter te laten oordelen dat er geen overeenkomst tot stand gekomen is. Want dat was de argumentatie bij zowel OTTO als LeenBakker: bestelbevestiging is niet relevant voor het ontstaan van een overeenkomst.
Dat hoeft ook niet zo te zijn als er al geleverd is. Wat van belang lijkt te zijn, wilde de winkel leveren ja of nee, en mocht de consument erop vertrouwen dat de winkel wilde leveren. Zie bijv. deze Blog van Arnoud over al geleverde producten bij Teufel. Ook trouwens weer op basis van een Tweakers topic.

https://blog.iusmentis.co...-toegepaste-kortingscode/

Volgens mij is daar nog een zaak uit voorgekomen en verloren door een van de Tweakers in kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dennism schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:05:
[...]

Dat hoeft ook niet zo te zijn als er al geleverd is. Wat van belang lijkt te zijn, wilde de winkel leveren ja of nee, en mocht de consument erop vertrouwen dat de winkel wilde leveren. Zie bijv. deze Blog van Arnoud over al geleverde producten bij Teufel. Ook trouwens weer op basis van een Tweakers topic.

https://blog.iusmentis.co...-toegepaste-kortingscode/

Volgens mij is daar nog een zaak uit voorgekomen en verloren door een van de Tweakers in kwestie.
Maar dat gaat weer een stap verder: daar is toen een "zogenaamd uitgelekte" kortingscode, die iemand "per ongeluk" in de backoffice systemen van Teufel had aangemaakt..... en dat had Teufel nooit gewild natuurlijk. :)

Deze stinkt wel heel erg, dat is waar. Je begint je hier wel af te vragen of een willekeurige webwinkel eigenlijk nog wel in staat is om op afstand een overeenkomst te stluiten. Ze schijnen wel erg makkelijk weg te komen met "iets te goed uitpakkende kortinsacties". Persoonlijk, maarja wie ben ik, vind ik dat het NL rechtsysteem zich wel heel erg makkelijk laat gebruiken om de gevolgen van fuckups door een ondernemer terug te kunnen draaien. Als ik iets doms doe, wat mij geld kost.... dan staan de rechters over het algemeen niet te trappelen om dat even voor me goed te praten.

Ben erg benieuwd of ik als conusment ook zo makkelijk kan zeggen dat "de wil ontbrak", als ik ergens anders een overduidelijk veel betere deal vind. Want dan wordt het een wedstrijdje "mooie verhaaltjes vertellen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Als consument is dat volgrns mij juist heel erg makkelijk... dat heet wkoa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
het helpt in ieder geval niet om een topic te openen en iedereen te seinen over deze vraag. misschien mocht je het product als 'lonewolf' wel houden uit coulance. wie weet.

[ Voor 11% gewijzigd door Farabi op 13-11-2023 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217290 schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:35:
Als consument is dat volgrns mij juist heel erg makkelijk... dat heet wkoa.
Dat ligt er maar net aan wat je besteld hebt natuurlijk en wat je daarmee gedaan hebt.
Daarnaast heeft de WKOA natuurlijk een heel ander doel en maak je er eigenlijk een beetje mimsbruik van als je het gebruikt om "toch die betere deal voor hetzelfde ding" te kunnen pakken. De rechten in WKOA heb je, omdat je iets besteld hebt wat de ondernemer je nooit in het echt heeft laten zien.

Eigenlijk moet je dan dus de webshop informeren dat je betwist dat er ooit een overeenkomst tot stand gekomen is, omdat de wil tot het aangaan van de overeenkomst duidelijk ontbrak. Het product was immers breed voor een veel lagere prijs verkrijgbaar en daarom mocht de ondernemer er dus niet op vertrouwen dat de consument daadwerkelijk deze prijs voor het product wilde betalen.

Ik zou het overigens ook gewoon proberen hoor. In het uiterste geval stuur ik het product gewoon terug, maar dan wel pas nadat het geld weer op mijn rekening staat. Da's dan voor risico verkoper. Ik ga dat risico niet 2 keer lopen op een bestelling. Geen zin om iets terug te sturen naar een bedrijf wat mogelijk op randje faillissement staat en dan maar af te gaan wachten of ik mijn geld terug krijg. Eerst betalen, dan terugsturen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 39993 op 13-11-2023 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Anoniem: 39993 schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:49:
Volgens mij zijn juist in de elektronica zulke kortingen erg ongebruikelijk. Want marges zijn veel te laag op die producten om zulke kortingen te geven. En natuurlijk, er kunnen uitzonderingen zijn, zoals echt dat ze nog een oud model ergens in het magazijn hebben gevonden. Maar je ziet zulke kortingen juist veel meer bij bijvoorbeeld kleding waarbij oude collectie eruit moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sissors schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:49:
[...]

Volgens mij zijn juist in de elektronica zulke kortingen erg ongebruikelijk. Want marges zijn veel te laag op die producten om zulke kortingen te geven. En natuurlijk, er kunnen uitzonderingen zijn, zoals echt dat ze nog een oud model ergens in het magazijn hebben gevonden. Maar je ziet zulke kortingen juist veel meer bij bijvoorbeeld kleding waarbij oude collectie eruit moet.
Dat gaat ook alleen maar op voor de voorraad die eigenlijk alleen nog maar geld kost. De marges staan zulke kortingen op courante modellen inderdaad niet toe. Maar op het "handje vol" uitlopende modellen kan een ondernemer misschien beter maar wat verlies pakken en er vanaf zijn. Dan stoppen de kosten ook.

Maar pas een beetje op met het aannemen dat marges wel laag zullen zijn. Op bepaald spul zijn ze bepaald niet laag. Niche heeft een hoge marge, maar helaas ook een bijbehorende lage afzet. Verder heb je natuurlijk "het kleinere spul", wat mensen toch wel afnemen ook al is de marge wat hoger.

"De branche" zal altijd roepen dat marges flinterdun zijn en dat ze er nauwelijks van kunnen overleven nadat de villa's en Ferrari's van de driectie betaald zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Anoniem: 39993 schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:58:
[...]

Dat gaat ook alleen maar op voor de voorraad die eigenlijk alleen nog maar geld kost. De marges staan zulke kortingen op courante modellen inderdaad niet toe. Maar op het "handje vol" uitlopende modellen kan een ondernemer misschien beter maar wat verlies pakken en er vanaf zijn. Dan stoppen de kosten ook.

Maar pas een beetje op met het aannemen dat marges wel laag zullen zijn. Op bepaald spul zijn ze bepaald niet laag. Niche heeft een hoge marge, maar helaas ook een bijbehorende lage afzet. Verder heb je natuurlijk "het kleinere spul", wat mensen toch wel afnemen ook al is de marge wat hoger.

"De branche" zal altijd roepen dat marges flinterdun zijn en dat ze er nauwelijks van kunnen overleven nadat de villa's en Ferrari's van de driectie betaald zijn. :)
Zo'n laptop als deze zal wel een redelijke marge hebben, want luxe versie, en zoals je schrijft redelijk niche. Maar bijvoorbeeld een stuk RAM geheugen, een SSD, een standaard processor, etc, daar gaan webwinkels echt geen 50% marge op halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje_boos
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 29-06-2024
Anoniem: 39993 schreef op maandag 13 november 2023 @ 09:59:
[...]

OTTO was inderdaad die LCD-TV voor 99 euro (of iets in die richting). Daar is toen iemand opgedoken, stichting opgericht volgens mij zelfs.... en verloren. :)
https://uitspraken.rechts...ECLI:NL:GHSHE:2008:BC2420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Grapevine schreef op maandag 13 november 2023 @ 07:27:
[...]

Duidelijk, de eerstvolgende 4080-laptop is 1999 van MSI met minder goed scherm en werkgeheugen.

Wel gek dat het niet 2000 is of zo, zou bijna denken dat ze een 4060/4070 laptop per ongeluk hebben ingevoerd.

Hoe dan ook, als 100% duidelijk is dat de prijs aanzienlijk te laag is, niet doen.

Problemen voorkomen is beter dan genezen lijkt mij.
Het gaat er om dat jij duidelijk moet zien dat het wel of geen MEGA MONSTER AANBIEDING is.
Is het dat niet en zijn ander sites niet met deze aanbieding bezig, kun je de verkoper vragen of de prijs correct is. Dat heet eigen onderzoek doen voor je iets koopt.

Zie ook recent [Uitverkocht] Crucial BX500 SSD 2TB voor €21
waar niet geleverd is, omdat de wilsovereenstemming ontbreekt. Het niet de wil was van de verkoper dit zo goedkoop aan te bieden

[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 13-11-2023 12:17 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, die. OTTO in het gelijk gesteld, stichting veroordeeld in de kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Hackus schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:16:
[...]

Het gaat er om dat jij duidelijk moet zien dat het wel of geen MEGA MONSTER AANBIEDING is.
precies, als er op een gewone pagina die laptop staat, met een prijs van 1400 euro, (waar die bij elke andere shop 3k+ kost) kun je ervan uitgaan dat die prijs niet klopt, als er geen extra melding staat als "MegaKorting" "Laatste aanbieding 50%" oid, een bedrijf die werkelijk zoiets zou willen verkopen, doet dat alleen bij een black friday aanbieding oid, en laat dat dan iedereen weten door grote banners etc.
Pagina: 1