https://www.instagram.com/anafollotofbricks/
Ik kwam op 31 euro uit naar NL.betaplayer schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:00:
SSD cruciale BX 500 2tb voor 21€...
Geen idee of het zal lukken, heb met paypal betaald. Bestelling kunnen plaatsen met Belgisch adres.
https://www.inmac-wstore....o-sata-6gb-s/p7208919.htm
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Goed om te weten dat het hier gaat om een "SSD" en dat betekend een enorm langzame. Even goed om op te letten dus.
Kan soms net zo langzaam zijn als een traditionele harddisk.
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Maar voor de rest valt het mee hoor. Een SSD zoals dit is niet retesnel, maar meestal toch wel wat sneller als een HDD. (en stiller en minder stroom).
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Er staat ondertussen bij dat het de 240GB SSD is, dus dat is waarschijnlijk degene die geleverd gaat worden.betaplayer schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:00:
SSD cruciale BX 500 2tb voor 21€...
Geen idee of het zal lukken, heb met paypal betaald. Bestelling kunnen plaatsen met Belgisch adres.
https://www.inmac-wstore....o-sata-6gb-s/p7208919.htm
Ik denk dat het een redirect is omdat het product uit voorraad is? Is bij mij een lijstje van de 240gb en de 1tb versie op mijn scherm.KrazyJay schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:14:
[...]
Er staat ondertussen bij dat het de 240GB SSD is, dus dat is waarschijnlijk degene die geleverd gaat worden.
Bestellingsbon zag er zo uit, met duidelijke vermelding 2tb, we zullen zien.
:strip_exif()/f/image/QpGM9ebVS9UEhzonoVl3LgZP.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.instagram.com/anafollotofbricks/
Same, bij mij staat er ook 2 tbbetaplayer schreef op zondag 24 september 2023 @ 09:26:
[...]
Ik denk dat het een redirect is omdat het product uit voorraad is? Is bij mij een lijstje van de 240gb en de 1tb versie op mijn scherm.
Bestellingsbon zag er zo uit, met duidelijke vermelding 2tb, we zullen zien.
[Afbeelding]
You and I have memories longer than the road ahead
Uit mijn tijdperk dus... Met Eek the Cat en The Terrible ThunderlizzardsCyberpope schreef op zondag 24 september 2023 @ 08:52:
Gezien mijn eerste HDD ongeveer 10mb (nee geen tikfout) groot was, ben ik zelf ondertussen ook wat trager.

Nee, ik denk dat je je eerste pc kreeg toen je jonger was dan ik.reinier68 schreef op zondag 24 september 2023 @ 10:11:
[...]
Uit mijn tijdperk dus... Met Eek the Cat en The Terrible Thunderlizzards![]()
Eek the Cat is uit 1992, toen was ik die fase al ruim voorbij
Mijn eerste PC (Philips MNS 9116) had een HDD van 10mb geloof ik en toen was ik 16.
Daarvoor MSX computers.
[ Voor 7% gewijzigd door Cyberpope op 24-09-2023 10:27 ]
Ik kom uit 68 :-) De tijd van de ponsbanden als data uitwissel platform.
Gestart met een Colego Vision. Eigenlijk een elektrische typmachine met 2 casette drives.
Al snel een Tandy, een ZX spectrum en de commodore 64. Met de laatste dan 's avonds van de radio opnames maken met je cassetterecorder en hopen dat je dan bruikbare code had. Hobbyscoop heette dat geloof ik.
Eerste IBM pc nog zelf in elkaar gezet, waar je idd fysiek hele grote disken van 10MB had, MFM kabels en low level formatting. Ook de Philips MNS ken ik goed.
Ow, en dat op de bank hangen met Eek the Cat enzo.... ja.
Samurai Pizza Cats...Johnny Bravo...
Ships... nou voel ik me echt oud.
Seagate ST-225, MFM inderdaad, in een Olivetti M24 was de start hier op PC gebied.reinier68 schreef op zondag 24 september 2023 @ 11:03:
Down memory lane....
Ik kom uit 68 :-) De tijd van de ponsbanden als data uitwissel platform.
Gestart met een Colego Vision. Eigenlijk een elektrische typmachine met 2 casette drives.
Al snel een Tandy, een ZX spectrum en de commodore 64. Met de laatste dan 's avonds van de radio opnames maken met je cassetterecorder en hopen dat je dan bruikbare code had. Hobbyscoop heette dat geloof ik.
Eerste IBM pc nog zelf in elkaar gezet, waar je idd fysiek hele grote disken van 10MB had, MFM kabels en low level formatting. Ook de Philips MNS ken ik goed.
Ow, en dat op de bank hangen met Eek the Cat enzo.... ja.
Samurai Pizza Cats...Johnny Bravo...
Ships... nou voel ik me echt oud.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Precies dit. Gewoon ook niet bestellen dit soort overduidelijke prijsfouten.Hackus schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:10:
Het lijkt hier op een kennelijke vergissing van de verkoper. dus kijk niet raar op als de overeenkomst ontbonden wordt of je geen 2TB krijgt.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Eerste mag volledig natuurlijk. Dat laatste niet en zal veel kosten voor het bedrijf veroorzaken.Hackus schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:10:
Het lijkt hier op een kennelijke vergissing van de verkoper. dus kijk niet raar op als de overeenkomst ontbonden wordt of je geen 2TB krijgt.
Voor je deze uitspraken doet zou ik eerst onderzoek doen naar wat je beweert. Kun je gelijk onderzoeken of het wel aan MEGA MONSTER AANBIEDING is, die duidelijk op de advertentiepagina staat aangegeven !!Cyberpope schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:28:
[...]
Eerste mag volledig natuurlijk. Dat laatste niet en zal veel kosten voor het bedrijf veroorzaken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Que?Hackus schreef op zondag 24 september 2023 @ 12:30:
[...]
Voor je deze uitspraken doet zou ik eerst onderzoek doen naar wat je beweert. Kun je gelijk onderzoeken of het wel aan MEGA MONSTER AANBIEDING is, die duidelijk op de advertentiepagina staat aangegeven !!
Ik heb een bestelbevestiging van een 2TB SSD.
Als zij zich beroepen op een kennelijke fout is dat mogelijk en hoeven ze niet te leveren. Daar tegen ga ik geen actie uitzetten. CC betaling reservering annuleren en iedereen is weer bij nul.
Echter dan een verkeerd product sturen, is een fout van het bedrijf. Ze leveren dan niet wat ik op mijn bestelbon heb staan. Dan zijn ze ook aansprakelijk voor de retourkosten. Dat levert hun aardig wat kosten op. Verzenden en terughalen inclusief herpakken is niet gratis. Dat zou ik dus niet aanraden. Alle bestellingen annuleren is dan handiger en verstandiger.
Als het een klein aantal is, kan het voor het bedrijf het goedkoopste zijn om gewoon uit te leveren procestechnisch gezien. Maar dat is aan hen om te uit te rekenen en af te wegen.
Alles is afhankelijk hoe zeer ze alles geautomatiseerd hebben om kosten te besparen. Zit er nergens meer een check in lopen ze een risico. Maar dat is ook hun eigen keuze.
Jij als koper had dit ook kunnen weten aan het feit dat er geen MEGAMONSTER AANBIEDING was, en andere partijen duidelijk een veel hogere prijs hanteren. van 93,- en duurder
En waar zeg ik iets anders? (tot 3x toe) Ze hoeven zeker niet te leveren. Geld terug en klaar.Hackus schreef op zondag 24 september 2023 @ 17:24:
@Cyberpope Ze hoeven niet eens te leveren. Bij een kennelijke vergissing is er geen wilsovereenstemming van de verkoper, het was niet hun bedoeling om het goed voor deze prijs aan te bieden.
Iedereen weer terug waar hij was.
En ik heb wel vaker top-aanbieding gehad, die juist niet ergens stonden als top aanbieding. Omdat het de laatste was, omdat ze er vanaf wilden, omdat <weet ik om wat voor reden>. Kortingen van 50% zijn dan geen uitzondering. Meestal maar 1 of 2 stuks, maar ja dat kan ik niet weten.
Dus je mag van je paard af komen of niet, net wat jij wil.
You and I have memories longer than the road ahead