Toon posts:

Wat is een STILLE cooler voor mijnTB1200...

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje, ik ben nu juist op zoek naar een cooler die niet alleen in orde koelt maar vooral stil is. Ik heb wat topics zitten nalezen over coolers maar iedereen vind dat "hoe goed ie koelt voorop gaat". Bij mij is STILTE van groot belang omdat ie zn hoofd moet houden als ik wil slapen snachts....

iemand suggesties? bedankt :)

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

iK zou is een search doen in doc.

http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22 dit forum dus.

btw ik zie dat je pas geregd bent. Dus lees ff de faq: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Noisecontrol Silverdo is een goede stille koeler,je kan het voltage regelen dmv draadjes ,6,8,10 en 12 volt.

kost wel 159 piek maar dan heb je wel wat,je kan je koeler dan denk ik op 8 of op 10 volt zetten.......stilte dus

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

Spire cooler; alleen wel eerst even de koperen blok aan twee kanten affrezen en de aluminium ribbenblok aan de onderkant, beetje prut en gaan met die banaan.....
ikke? Athlon Donderbirdie 1200@1500

Zie ook : [topic=177476/1/75]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=stille cooler]
[search=stille koeler]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb een Silverado op m'n 900@1000 zitten.

Als ik eens een 1400 kocht en die op 1600 oid laat lopen .. dan kan ie niet meer op fluisterstand :(

En zelfs op 12 volt herrie zal het wel warm worden.

Verwijderd

De Silverado op 6 Volt (dmv bijgeleverde connector) hoor je echt niet meer. Nog een voordeel, hij heeft 2 ventilatoren, dus als er 1 mee stopt wordt je TB niet onmiddellijk gefrituurt. Nadeel is alleen dattie een beetje duur is (50 gram zilver en 2 vents he 8-)).

Verwijderd

BTW --> PMG

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=219115/1/50]
[topic=215585/1/50]

En dicht :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.