Leuke gamepc met een klein beetje oog voor de toekomst.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casualgamer
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 05-12-2023
Mijn vraag
Ik heb besloten om na jarenlang consolegaming over te stappen op het pc gamen.

Op het moment heb ik nog mijn ps5 en verder geen pc waar ik eventueel al onderdelen kan uithalen.
Het gaat dus om een volledig nieuwe build.

Ik heb zelf een beetje onderzoek gedaan en hier en daar gekeken en ben ongeveer op zoiets uitgekomen.

NZXT H9 Flow (zwart)
AMD Ryzen 7 7800X3D / i7 13700k
NZXT Kraken 360mm RGB zwart
32GB DDR5 EXPO memory RGB
2TB NVME SSD
gigabyte B650 gaming x ax of een andere intel moederbord.
Windows 10/11 indien mogelijk demo versie zodat hier geen prijs voor in rekening hoeft worden gebracht.
850W PSU
4070 Ti Inno3D x3 (Met optie tot Ichill of 4070 Ti Gigabyte Gaming OC model)
Omdat het hier gaat om de H9 flow case is het ook mooi om extra case fans te nemen en daar had ik de lian li 120 fans voor in gedachte (6) stuks.

De build zoals deze hier is beschreven komt mij uit op ongeveer 2500 euro is dat tevens ook een eerlijke bedrag hiervoor graag advies (zelf een pc bouwen lukt me helaas niet geen voldeonde kennis)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:34

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Hier kan je wel Patience op spelen inderdaad.

Misschien is het handiger als je de template volgt zoals je die krijgt als je een topic aanmaakt en ook het juiste format lijst te gebruiken.
Informatie over welke resolutie/hz , games die je wilt spelen etc is van groot belang om de juiste keuzen te kunnen maken en te beoordelen wat de beste bang for the buck is.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:39
@casualgamer Kijk even naar de richtlijnen op Voorbeeldtopic Desktop koopadvies
Als je zelf geen onderdelen los koopt maar een computer aan de hand van verschillende opties wilt laten samenstellen, kun je hiervoor kijken bij verschillende bedrijven die dat kunnen uitvoeren zoals hier regelmatig worden benoemd..

[ Voor 5% gewijzigd door EdwinW op 10-11-2023 13:29 ]