Enkele maanden geleden hebben wij een nieuwe woning gekocht welke enkele maanden daarvoor gezegeld was door de politie, hierdoor zijn er hardnekkige stickers op gekomen. (zie foto's)
Nu heb ik al contact gehad met 2 bedrijven maar ze durven er beide niet aan te beginnen omdat ze bang zijn dat de folie van de kunststof kozijn zelf ook gaat beschadigen (nog geen jaar oud).
Ik snap dat de stickers gemaakt zijn om er niet zo makkelijk af te halen maar uit eindelijk moet het toch te doen zijn lijkt me.
De politie wil ons hierbij niet bij helpen omdat ze als reden geven dat wij niet de eigenaren waren van de woning toen de stickers geplakt werden.
Heeft er iemand tips?
:strip_exif()/f/image/IeEVCLUEiegd3PXkoADBmN5A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y27536Z6pa50b3F0K0IKmIyx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EJrSUMzzGAwnxiMc69vzrKBl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XcBivHNQNMPHw6EtorkbNh8s.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik al contact gehad met 2 bedrijven maar ze durven er beide niet aan te beginnen omdat ze bang zijn dat de folie van de kunststof kozijn zelf ook gaat beschadigen (nog geen jaar oud).
Ik snap dat de stickers gemaakt zijn om er niet zo makkelijk af te halen maar uit eindelijk moet het toch te doen zijn lijkt me.
De politie wil ons hierbij niet bij helpen omdat ze als reden geven dat wij niet de eigenaren waren van de woning toen de stickers geplakt werden.
Heeft er iemand tips?
:strip_exif()/f/image/IeEVCLUEiegd3PXkoADBmN5A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/y27536Z6pa50b3F0K0IKmIyx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EJrSUMzzGAwnxiMc69vzrKBl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XcBivHNQNMPHw6EtorkbNh8s.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r8KfpObKqs34yNgZnI7EZQtm.jpg?f=fotoalbum_large)