Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:01
Ik heb een woning gekocht waarop een Enphase systeem ligt. Nu heb ik van de oude eigenaar de inloggegevens gekregen. Ik zou graag het e-mailadres in het portal wijzigen.
Dat lijkt niet te kunnen. Ik kan mijn eigen e-mailadres invullen, klikken op opslaan, dan komt er een popup die zegt let op de aanwijzingen hieronder. Popup verdwijnt, er zijn geen aanwijzingen en het e-mailadres wordt niet onthouden.

Ligt dit aan mij?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:35

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Wat zegt Enphase Support?

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:01
Tot ik ze wat gevraagd heb niets. De antwoorden die ik op dit forum krijg zijn vak nuttiger, sneller en duidelijker dan bij support en hulpdiensten.

De zoekfunctie op hun website doet iig niets met mijn vraag: https://www4.enphase.com/...text=e-mailadres+wijzigen

Maar ik zal ze eens vragen aangezien er hier helaas geen antwoord is gekomen :)

[ Voor 19% gewijzigd door No Hands op 09-11-2023 20:10 ]

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21:35

martijn v o

Certified by Enphase.

moet Enphase wijzigen voor je, kan niet anders. Support contacten en gegevens van oude email adres opgeven samen met envoynummer en nieuwe email adres.

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4