Mobiel streamen naar TV

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squadracorse
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 09-10-2024
Kan ik het beeld van mijn mobiel streamen naar tv?
...

Samsung S22 ultra
Panasonic tx-p50g20es
Fritzbox 7560
...

Ik wil heel graag het beeld van mijn mobiele telefoon S22 graag streamen naar mijn (ietswat oudere) Panasonic tx-p50g20es

De Panasonic is bedraad (utp toch?) verbonden met mijn Fritzbox en heeft verbinding. Ik doe waarschijnlijk iets heel doms en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik probeer met mijn S22 het signaal te vinden van mijn Panasonic TV maar kan het nergens vinden. Jaren geleden (4 à 5 jaar) had ik een zwarte Chromecast aangesloten en zo streamde ik via WiFi naar de TV en functioneerde goed. Die heb ik nu niet, kwijtgeraakt tijdens verhuizing. Wat doe ik fout?

Ik heb bijvoorbeeld Videoland op mijn telefoon en wil het beeld daarvan streamen. Ik weet dat er betere/moderne apparatuur is om dit te doen maar ik wil graag mijn huidige systeem blijven gebruiken.

Kan iemand mij daarbij helpen?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:12
Een (nieuwe) chromecast kopen gaat je enige oplossing zijn.
Je TV is veel te oud om native chromecast ondersteuning te hebben.

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | '19 Hymer MLT 620 MB V6 | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squadracorse
Csotranme schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:42:
Je TV is veel te oud om native chromecast ondersteuning te hebben.
Wat is "native chromecast" ?

Ik ben er echt al lang uit en het niet gevolgd dus ik zal het erg fijn vinden als je kunt uitleggen wat het precies is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:12
Squadracorse schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:48:
[...]

Wat is "native chromecast" ?

Ik ben er echt al lang uit en het niet gevolgd dus ik zal het erg fijn vinden als je kunt uitleggen wat het precies is
Tegenwoordig hebben sommige TV's ingebouwde chromecast ondersteuning. Dan heb je dus niet meer zo'n losse chromecast stick nodig.
Er zijn zelfs merken die volledig Android draaien als OS op hun TV's nu.

Een chromecast als dit is voor jou prima en doet wat jij wilt hebben: uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GB

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | '19 Hymer MLT 620 MB V6 | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squadracorse
Dank je wel, ga ik op zoek naar mijn verloren Chromecast maar ben bang dat ik een nieuwe moet kopen