Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:51
Bij Belsimpel 1219 maar nu tijdelijk wel met de fotografie kit gratis twv 199.

Twijfel nog erg tussen deze en de Honor Magic Pro 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:34
Waar koop je het toestel voor, om met te bellen, media crap en gamen en af en toe ook nog foto's maken óf ga je optimaal gebruik maken van de foto mogelijkheden en daarnaast ook nog gebruiken als normale smartphone?
Als dat het laatste is de 14 Ultra kopen, wil je het eerste dan niet alhoewel die 14 Ultra dat ook gewoon erg goed kan.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog Jansen
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 03-06 06:15
Rammstein schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 20:50:
Bij Belsimpel 1219 maar nu tijdelijk wel met de fotografie kit gratis twv 199.

Twijfel nog erg tussen deze en de Honor Magic Pro 6.
Besteld! Bedankt voor de tip. Foto kit hoort er wel bij vind ik. Dat onderscheid hem ook vd concurrentie en lees er positieve dingen over. Honor ken ik niet en Xiaomi heeft zich voor mij al bewezen qua kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog Jansen
Benjamin- schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 21:32:
[...]

Gelukkig maar, want ik verwacht inderdaad dat je dan wel je geld terug krijgt.

En via gsmweb? Dan zit je ook rond de 1000, en zou die vrij snel op de mat moeten liggen.
Besteld via Belsimpel ( zie hierboven) heb nu voor 2250 aan telefoons besteld en heb nog steeds niks😂

Ja geld moet ik zeker terugkrijgen. De bank wacht alleen 14 dagen op reactie vd verkoper voordat ze gaan starten. Het zure is dat ik pas 2 dagen terug heb gemaild maar zeker 10 dagen een bericht heb gestuurd via het contactformulier op de website. Normaal krijg je dan een bevestiging in je mailbox, maar die heb ik uiteraard niet gehad van dat prutbedrijf.

[ Voor 31% gewijzigd door Hertog Jansen op 25-05-2024 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:50
Hertog Jansen schreef op vrijdag 24 mei 2024 @ 14:59:
[...]

Besteld! Bedankt voor de tip. Foto kit hoort er wel bij vind ik. Dat onderscheid hem ook vd concurrentie en lees er positieve dingen over. Honor ken ik niet en Xiaomi heeft zich voor mij al bewezen qua kwaliteit.
Al een nieuwe update? Of nog geen enkele reactie van de shop?
Ik sta op het punt om een andere telefoon vanaf deze website te bestellen, de normale 14. Maakt voor mij niet uit als dat 3 weken duurt zolang er maar enige vorm van contact mogelijk is.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog Jansen
Headshot_NL schreef op maandag 27 mei 2024 @ 09:00:
[...]

Al een nieuwe update? Of nog geen enkele reactie van de shop?
Ik sta op het punt om een andere telefoon vanaf deze website te bestellen, de normale 14. Maakt voor mij niet uit als dat 3 weken duurt zolang er maar enige vorm van contact mogelijk is.
Nee geen enkele reactie. Als je de meest recente reviews leest dan wachten sommigen al 2 maanden op hun telefoon en er is ook weinig tot geen communicatie. Ik zou het niet doen.

Heb gisteren de telefoon plus camera kit opgehaald bij Belsimpel. Dat ging een stuk sneller en veiliger. Nu nog achter mijn geld aan bij tumeilibre. De bank heeft het bedrag al van mijn rekening afgeschreven. Ik ga zeggen dat ik wil annuleren omdat ik de telefoon inmiddels al ergens anders heb gekocht. Lijkt me een goede reden toch?

[ Voor 23% gewijzigd door Hertog Jansen op 27-05-2024 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-08 10:42
Iemand enig idee of je bij bestellen via NBB (goedkoopste in de PW) een 21% btw factuur krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:50
Hertog Jansen schreef op maandag 27 mei 2024 @ 11:59:
[...]

Nee geen enkele reactie. Als je de meest recente reviews leest dan wachten sommigen al 2 maanden op hun telefoon en er is ook weinig tot geen communicatie. Ik zou het niet doen.

Heb gisteren de telefoon plus camera kit opgehaald bij Belsimpel. Dat ging een stuk sneller en veiliger. Nu nog achter mijn geld aan bij tumeilibre. De bank heeft het bedrag al van mijn rekening afgeschreven. Ik ga zeggen dat ik wil annuleren omdat ik de telefoon inmiddels al ergens anders heb gekocht. Lijkt me een goede reden toch?
Dan kijk ik het nog wel even aan.
Er is nog wel kans dat ze hem alsnog opsturen komende week. Dan gaat je bank ook niet zomaar terugbetalen. Maar het zou wel erg vreemd zijn dat ze weken na de annulering de telefoon alsnog opsturen.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v151 + HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog Jansen
Headshot_NL schreef op maandag 27 mei 2024 @ 12:14:
[...]

Dan kijk ik het nog wel even aan.
Er is nog wel kans dat ze hem alsnog opsturen komende week. Dan gaat je bank ook niet zomaar terugbetalen. Maar het zou wel erg vreemd zijn dat ze weken na de annulering de telefoon alsnog opsturen.
Ik zie wel hoe het loopt. Als ik hem alsnog krijg kan ik hem geseald verkopen of retour sturen. Dan heb ik ook mijn centen terug.

Als je geduld hebt kom je vanzelf een aanbieding tegen bij een betrouwbare shop

Edit: heb mijn geld vergoed gekregen van de bank😀

[ Voor 4% gewijzigd door Hertog Jansen op 09-06-2024 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-08 08:26
Waar hebben jullie jouw Mi14T Pro gekocht?

Heb de mijne van de officiële website mi Duitsland.
Maar het duurt wel erg lang nu.

Daarnaast vermoed ik dat het alsnog vanuit Nederland komt. Hun PayPal adres is namelijk ook Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:52
Ik heb die van mij bij mi.com/nl gekocht. Werd dan weer verzonden vanuit hamburg lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hollabizack12 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 14:29:
Ik heb die van mij bij mi.com/nl gekocht. Werd dan weer verzonden vanuit hamburg lol.
Hoe lang heeft het geduurd voordat je hem kreeg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wICsz27MoLeZuAOhXu1F1yBTJZY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ICvGYqG5p5PRGCpo1Pu7O1UG.png?f=fotoalbum_large

Heb ook maar een cover + keyboard gehaald.
Omdat ik de redmi pro tab gratis erbij krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollabizack12
Ik bestelde die van mij op een maandag na 18:00 uur en ontving hem de donderdag erop. Die van jou zou nu ook elk moment verzonden moeten worden zou je denken!
Ik heb ook een Redmi pad pro erbij idd. Ik heb wel de 1TB versie, die was 900 maar er was een bon met 150 euro korting beschikbaar. De lader erbij voor 1 euro. Dus al met al 751 euro betaald voor de telefoon, tablet en lader. Prima deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hollabizack12 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:00:
Ik bestelde die van mij op een maandag na 18:00 uur en ontving hem de donderdag erop. Die van jou zou nu ook elk moment verzonden moeten worden zou je denken!
Ik heb ook een Redmi pad pro erbij idd. Ik heb wel de 1TB versie, die was 900 maar er was een bon met 150 euro korting beschikbaar. De lader erbij voor 1 euro. Dus al met al 751 euro betaald voor de telefoon, tablet en lader. Prima deal.
Dat is echt een super deal. Hier niet.
Kon alleen 100€ en dat was het. 20€ euro voor minstens 250€ werd niet meegenomen :( bullshit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
Heb ook vandaag van DHL Express via WhatsApp een bericht gekregen dat beide producten dus zaterdag geleverd zullen worden.

Is dan wel snel. En inderdaad komt uit Nederland aan (Titan grey)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
hollabizack12 schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:00:
Dat heb ik inderdaad fout gedaan. Hoe kreeg je die lader voor 1€?
Had geen cover erbij of lader bij gedaan. alleen achteraf. Heb nu wel een beetje spijt van.

Totaal over de 800€ betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
theduke1989 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:17:
[...]

Dat heb ik inderdaad fout gedaan. Hoe kreeg je die lader voor 1€?
Had geen cover erbij of lader bij gedaan. alleen achteraf. Heb nu wel een beetje spijt van.

Totaal over de 800€ betaald.
Je kon extra's aanklikken, waaronder die lader. Ook de kleur van je tablet kon je aanpassen. Ik heb ook geen hoesjes besteld verder. Nog even wachten tot er wat meer magsafe opties op Ali verschijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
hollabizack12 schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 20:32:
[...]

Je kon extra's aanklikken, waaronder die lader. Ook de kleur van je tablet kon je aanpassen. Ik heb ook geen hoesjes besteld verder. Nog even wachten tot er wat meer magsafe opties op Ali verschijnen.
Bedankt heb mijn Xiaomi cover retour aangevraagd. Want ik had gezien toen ik de redmi pad pro wou dat de cover 49€ was. Scheelt mij weer 50€.
Wil dan ook zien met de 120watt lader wat er gebeurd of die ook daadwerkelijk 1€ kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
Nieuwe update voor de 14 Ultra Global EEA naar 2.0.203.0.VNAEUXM
Download links voor zowel de recovery rom als de fastboot rom.

Recovery rom:
https://bigota.d.miui.com...-user-15.0-dbd04eb507.zip

Fastboot rom:
https://bkt-sgp-miui-ota-...0_15.0_eea_3bba688371.tgz

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
En al weer geflashed en rooted.

Changelog:
(System animations)
Optimization: Interrupt animation when entering subpages within apps
Optimization: Interrupt animation during app transitions
Optimization: Interrupt animation when closing apps in Landscape mode

(System)
New: Home screen wallpaper now supports a blur effect
Optimization: Immersive effect for full screen indicator in certain scenarios
Optimization: Updated styles for some classic pages
Optimization: Animation effects when launching apps
Optimization: Adjusted the long-press gesture for the full screen indicator to reduce accidental wake-ups of Xiaomi Hyper XiaoAi
Optimization: Stability of animations when opening and closing apps
Optimization: Scrolling performance on content feeds in some third party apps
Fix: Issues with animations when opening or closing apps
Fix: Gestures didn't work properly in certain scenarios
Fix: Wallpapers disappeared in rare cases when opening or closing apps
Fix: Occasional display glitches when opening or closing apps

(Lock screen)
New: Eastern aesthetics lock screen templates
New: Lock screen wallpapers now support lens effect
New: Customizable Lock screen shortcuts

(Camera)
All-new design
Brand-new visual language: A more professional visual style provides a deeper sense of immersion while shooting.
· Structure optimization: We streamlined the feature menus and optimized the settings page.
Enhanced watermark features:
· The standard watermark supports custom positioning.

(Settings)
Optimization: Added a shortcut to system navigation settings in Home screen settings
(Status bar, Notification shade)
New: Some status bar icons now support custom display

(Accessibility)
Fix: Touch gestures stopped working in TalkBack mode
Fix: Volume buttons didn't work in TalkBack mode
Fix: Issues that prevented Recorder from capturing TalkBack audio
Fix: Issues with announcements for unselected items in Calendar and other apps
Fix: Some buttons weren't announced in several apps, including Settings, Control center, Messaging, Contacts, Weather, Notes, and Browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
snah001 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 11:18:
Nieuwe update voor de 14 Ultra Global EEA naar 2.0.203.0.VNAEUXM
Download links voor zowel de recovery rom als de fastboot rom.

Recovery rom:
https://bigota.d.miui.com...-user-15.0-dbd04eb507.zip

Fastboot rom:
https://bkt-sgp-miui-ota-...0_15.0_eea_3bba688371.tgz
Update kwam hier vorige week binnen via OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Hebben mensen meer last van een probleem in de text editors.

Als ik wat langere testen schrijf, gaat het achter mijn keyboard door. Maar ik kan niet scrollen. Dus zie dan ook niet wat ik aan het typen ben. Dit is sinds de update bij mij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Mijn 14 Ultra is met mij op pad geweest de afgelopen weken op vakantie. Ik heb echt prachtige shots kunnen maken, ik ben heel blij met de camera.

Batterij is een ander verhaal. Bij minimaal gebruik merk ik dat hij aardig leegloopt. Battery health is 95% en ik laad hem maar tot 80% op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmMEf0iYXEFvlytBEDcPXWEM7-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rbY97E5Buy2V4b6xw6yTfU5d.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben van 80 naar 20 gegaan met CPU totaal tijd van:
- 22 minuten browsen Chrome
- 14 minuten YouTube
- 10 minuten Uber eats (GPS)
- 40 seconden camera
- 4 minute WhatsApp
- 2 munten Outlook
- 3 minuten WeChat (waarvan ik niet weet wat)

Schermtijd is 3u23 min.

Dat vind ik wel heel matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 08:30:
Mijn 14 Ultra is met mij op pad geweest de afgelopen weken op vakantie. Ik heb echt prachtige shots kunnen maken, ik ben heel blij met de camera.

Batterij is een ander verhaal. Bij minimaal gebruik merk ik dat hij aardig leegloopt. Battery health is 95% en ik laad hem maar tot 80% op.

[Afbeelding]

Ik ben van 80 naar 20 gegaan met CPU totaal tijd van:
- 22 minuten browsen Chrome
- 14 minuten YouTube
- 10 minuten Uber eats (GPS)
- 40 seconden camera
- 4 minute WhatsApp
- 2 munten Outlook
- 3 minuten WeChat (waarvan ik niet weet wat)

Schermtijd is 3u23 min.

Dat vind ik wel heel matig
Dat is idd matig ja, er klopt iets niet. Waarschijnlijk vreet er wat op de achtergrond. Bij die van mij herken ik dit niet. Wat voor Rom heb je? Ik gebruik Edge browser, die vreet niet zoveel.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste