Rustigaan beginnen we ons richting het einde van het jaar te begeven. Voor sommigen een enorm drukke tijd, voor anderen begint het juist wat rustiger te worden. In ieder geval wordt het tijd voor een groepsproject, in de vorm van een multimediaverhaal!
Hoe werkt dit?
- Je meldt je aan door in dit topic te posten en @Wormaap (mij dus) te taggen.
- In de week van 13 november stuur ik je per DM een deel van een verhaal.
- Vervolgens heb je tot 3 december de tijd om een werk te maken dat de tekst die je hebt gekregen uitbeeldt
- Omdat Foto, Video, Design, AI, handgetekend, 3D, noem maar op tegenwoordig allemaal samen onder onze vlag zit, staat je volledig vrij wat je aanlevert
- Dus een video, een foto, een AI-image, schilderij, tekening, whatever! Het is allemaal prima
- Vervolgens ga ik mijn best doen om er iets van te maken
Welke vorm dit precies krijgt hangt er een beetje van af hoeveel tijd ik in die periode vrij kan maken, maar als het allemaal niet lukt plaats ik alle bijdragen gewoon in een topic onder elkaar 
Omdat ik graag een video zou willen monteren, is het handig als zowel foto's als video's in 1080p aangeleverd worden en, in het geval van video, niet langer dan pak'm beet een minuut zijn.
Vragen, opmerkingen en aanmeldingen zijn natuurlijk allemaal welkom!
Hoe werkt dit?
- Je meldt je aan door in dit topic te posten en @Wormaap (mij dus) te taggen.
- In de week van 13 november stuur ik je per DM een deel van een verhaal.
- Vervolgens heb je tot 3 december de tijd om een werk te maken dat de tekst die je hebt gekregen uitbeeldt
- Omdat Foto, Video, Design, AI, handgetekend, 3D, noem maar op tegenwoordig allemaal samen onder onze vlag zit, staat je volledig vrij wat je aanlevert

- Dus een video, een foto, een AI-image, schilderij, tekening, whatever! Het is allemaal prima
- Vervolgens ga ik mijn best doen om er iets van te maken
Omdat ik graag een video zou willen monteren, is het handig als zowel foto's als video's in 1080p aangeleverd worden en, in het geval van video, niet langer dan pak'm beet een minuut zijn.
Vragen, opmerkingen en aanmeldingen zijn natuurlijk allemaal welkom!
[ Voor 3% gewijzigd door Wormaap op 13-11-2023 09:30 ]
Ticking away, the moments that make up a dull day