FV&D Groepsproject - Alice's Adventures in Wonderland

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Het lange wachten is voorbij, het resultaat van het FV&D groepsproject is er! Toen ik op de deadlinedag pas één inzending binnen had dacht ik even dat het hem niet meer ging worden, maar eigenlijk meteen nadat ik gepost had begonnen de eerste dingen binnen te druppelen. Extra dank aan @hfos die op zeer korte termijn een gat heeft opgevuld met een tweede inzending :)

Maar, genoeg gezaagd, hier is'ie dan *O*

Er zitten echt wat waanzinnig vette inzendingen bij! Voor mij is de meeste gaan zitten in het schrijven van alle muziek en het maken van de voice-over, dus ik hoop dat jullie het gaaf vinden :)

Dan nog even iedereen taggen die in het oorspronkelijke topic heeft gepost/mee heeft gedaan: @nFo @JDx @Deathchant @Duke of Savage @hfos @arnold_m @Sjaak_Afhaak @ehtweak @ThunderNet

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get d:)b

Hier staat tekst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

nFo

Bedankt Wormaap, mooi project geworden! 8)
En iedereen die meegedaan heeft!
Probeer volgende keer aan de deadline te houden. :9

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 24-12-2023 10:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

Dit is inderdaad zeer geslaagd! Ik vind vooral de muziek onder elk stukje erg goed. De toon (upbeat-ness, toon, volume, sfeer e.d.) past echt uitstekend onder de losse stukjes verhaal.
Stem is prettig, het Engels is erg goed. Complimenten aan die montage zeg!
En @hfos damn, dat boekwerkje wat je gemaakt had is toch ook echt heel vet zeg!

[ Voor 6% gewijzigd door Deathchant op 24-12-2023 10:15 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:30

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Mooi project en goed dat het allemaal gelukt is. Hulde.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 19:31
Het is inderdaad een mooi resultaat geworden.
Voor mij was het nieuw om met GIMP en Krita enkele foto's en wat simpel tekenwerk samen te voegen tot een inzending.
Voor de geïnteresseerden heb ik de gebruikte foto's en mijn bijdrage samengebracht in een set op Flickr.
Volgende keer ga ik proberen beter te plannen.

flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hfos
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kom er nu pas aan toe om het resultaat te bekijken, het is wel lollig geworden. De sterk verschillende stijlen spreken me het meeste aan (vind ik ook het leukst aan dit soort prokjecten). En voor mij ging het iig precies zoals ik in eerste instantie al had gevreesd:
hfos schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:53:
Ugh ik weet nu al dat ik hier geen tijd voor ga hebben en dat ik er volledig van in de stress ga raken, maar vooruit @Wormaap let's go...
Had er veel meer tijd aan willen besteden, die ik helaas niet had. Ik had veel meer met animaties willen experimenteren en zo, hopelijk een volgende keer...
Deathchant schreef op zondag 24 december 2023 @ 10:13:
En @hfos damn, dat boekwerkje wat je gemaakt had is toch ook echt heel vet zeg!
Danku, dat was nog vrij basic allemaal. Had nog wat extra animatielagen gepland maar heb er uiteindelijk toch maar voor gekozen het zo te exporteren om @Wormaap niet nog meer onnodige stress te bezorgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ook ik wist niet wat ik moest verwachten, dus heb ook een gokje genomen door me aan te melden :D
En dan blijkt een terrestrial laser scanner toch niet zoveel details in beeld te kunnen brengen dat ik gehoopt had (daarvoor zijn andere scanners ontwikkeld).

Hier staat tekst

Pagina: 1