Het lange wachten is voorbij, het resultaat van het FV&D groepsproject is er! Toen ik op de deadlinedag pas één inzending binnen had dacht ik even dat het hem niet meer ging worden, maar eigenlijk meteen nadat ik gepost had begonnen de eerste dingen binnen te druppelen. Extra dank aan @hfos die op zeer korte termijn een gat heeft opgevuld met een tweede inzending 
Maar, genoeg gezaagd, hier is'ie dan
Er zitten echt wat waanzinnig vette inzendingen bij! Voor mij is de meeste gaan zitten in het schrijven van alle muziek en het maken van de voice-over, dus ik hoop dat jullie het gaaf vinden
Dan nog even iedereen taggen die in het oorspronkelijke topic heeft gepost/mee heeft gedaan: @nFo @JDx @Deathchant @Duke of Savage @hfos @arnold_m @Sjaak_Afhaak @ehtweak @ThunderNet
Maar, genoeg gezaagd, hier is'ie dan

Er zitten echt wat waanzinnig vette inzendingen bij! Voor mij is de meeste gaan zitten in het schrijven van alle muziek en het maken van de voice-over, dus ik hoop dat jullie het gaaf vinden
Dan nog even iedereen taggen die in het oorspronkelijke topic heeft gepost/mee heeft gedaan: @nFo @JDx @Deathchant @Duke of Savage @hfos @arnold_m @Sjaak_Afhaak @ehtweak @ThunderNet
Ticking away, the moments that make up a dull day