Goedenavond. Ik heb nog e.e.a. nagekeken.
De ovenfunctie werkt gewoon goed. Na 15 minuten op 200 graden nog altijd geen probleem.
De magnetron functie echter gaat met na 1-2 seconden er helemaal uit. Dan is ook het hele apparaat niet meer voorzien van spanning. Klokje werkt niet enz.
Ik heb een foto gemaakt van de zijkant
:strip_exif()/f/image/HaTslKAz0LUQdVE8j59j9AQV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb vervolgens een foto gemaakt van de plek waar de zekeringen zitten. Het is steeds de onderste zekering die doorbrandt als ik de magnetronfunctie gebruik. Ik heb deze omcirceld.
:strip_exif()/f/image/15R5VFftjwDubjdDNPfOhzOZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder heb ik een foto gemaakt van de voeding die aan die kant ingebouwd zit. Hij bestaat uit 2 delen.
De voorste heb ik groen omcirceld en het achterste gedeelte is blauw omcirceld.:strip_exif()/f/image/WIMUgIXqU24sA1w7IO0H0qzM.jpg?f=fotoalbum_large)
Met een digitale Ohm meter op de schakelstand 200 Ohm, geeft deze 1,1 Ohm op op de aansluitpunten die ik hieronder blauw omcirceld heb. Toen waren wel de draden er van de contacten losgemaakt. De kabels die ik hieronder groen omcirceld zijn (waren toen natuurlijk ook losgemaakt) zijn van het achterste gedeelte van de voeding en die gaven bij dezelfde schakelstand van de meter 0,3 Ohm.
:strip_exif()/f/image/lDqvrSdXSpr5nFY61b1jFp7o.jpg?f=fotoalbum_large)
en als laatste nog een foto van het opschrift op de voeding.
:strip_exif()/f/image/74hCQLGCQ7A1XtTZCqkayk0f.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat dit voldoende informatie is om me wat verder op weg te helpen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
De ovenfunctie werkt gewoon goed. Na 15 minuten op 200 graden nog altijd geen probleem.
De magnetron functie echter gaat met na 1-2 seconden er helemaal uit. Dan is ook het hele apparaat niet meer voorzien van spanning. Klokje werkt niet enz.
Ik heb een foto gemaakt van de zijkant
:strip_exif()/f/image/HaTslKAz0LUQdVE8j59j9AQV.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb vervolgens een foto gemaakt van de plek waar de zekeringen zitten. Het is steeds de onderste zekering die doorbrandt als ik de magnetronfunctie gebruik. Ik heb deze omcirceld.
:strip_exif()/f/image/15R5VFftjwDubjdDNPfOhzOZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder heb ik een foto gemaakt van de voeding die aan die kant ingebouwd zit. Hij bestaat uit 2 delen.
De voorste heb ik groen omcirceld en het achterste gedeelte is blauw omcirceld.
:strip_exif()/f/image/WIMUgIXqU24sA1w7IO0H0qzM.jpg?f=fotoalbum_large)
Met een digitale Ohm meter op de schakelstand 200 Ohm, geeft deze 1,1 Ohm op op de aansluitpunten die ik hieronder blauw omcirceld heb. Toen waren wel de draden er van de contacten losgemaakt. De kabels die ik hieronder groen omcirceld zijn (waren toen natuurlijk ook losgemaakt) zijn van het achterste gedeelte van de voeding en die gaven bij dezelfde schakelstand van de meter 0,3 Ohm.
:strip_exif()/f/image/lDqvrSdXSpr5nFY61b1jFp7o.jpg?f=fotoalbum_large)
en als laatste nog een foto van het opschrift op de voeding.
:strip_exif()/f/image/74hCQLGCQ7A1XtTZCqkayk0f.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoop dat dit voldoende informatie is om me wat verder op weg te helpen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
[ Voor 4% gewijzigd door albertie op 02-11-2023 20:33 . Reden: foutieve foto ]