Hallo allen,
Laptop van een vriend gekregen om te repareren. Meestal kom ik er wel uit met dit soort dingen, maar nu kom ik niet verder. Laptop lijkt goed te functioneren. Lampjes gaan aan, fans draaien, etc. Scherm blijft zwart. Kan er niks mee.
-Externe monitor aan gesloten (via HDMI) - geen beeld.
- Vele malen hard reset gedaan.
- Batterij verwijderd.
- CMOS gereset.
- Geprobeerd te booten van bootable USB - geen beeld.
- Geprobeerd BIOS/UEFI in te komen - geen beeld.
- Laptop open gehad, alle onderdelen bekeken en een groot aantal verwijderd (RAM-geheugen o.a.)
- m2 SSD geprobeerd in andere computer. Lijkt gewoon te werken want krijg de vraag bitlocker-code in te voeren
Heeft iemand nog suggesties? Mijn gevoel zegt GPU-driver probleem na windows update. Maar in theorie kan het scherm ook gewoon kapot zijn? Tips zijn van harte welkom
Het betreft een Medion x1t laptop: uitvoering: Medion Akoya S14409 (30031868)
Laptop van een vriend gekregen om te repareren. Meestal kom ik er wel uit met dit soort dingen, maar nu kom ik niet verder. Laptop lijkt goed te functioneren. Lampjes gaan aan, fans draaien, etc. Scherm blijft zwart. Kan er niks mee.
-Externe monitor aan gesloten (via HDMI) - geen beeld.
- Vele malen hard reset gedaan.
- Batterij verwijderd.
- CMOS gereset.
- Geprobeerd te booten van bootable USB - geen beeld.
- Geprobeerd BIOS/UEFI in te komen - geen beeld.
- Laptop open gehad, alle onderdelen bekeken en een groot aantal verwijderd (RAM-geheugen o.a.)
- m2 SSD geprobeerd in andere computer. Lijkt gewoon te werken want krijg de vraag bitlocker-code in te voeren
Heeft iemand nog suggesties? Mijn gevoel zegt GPU-driver probleem na windows update. Maar in theorie kan het scherm ook gewoon kapot zijn? Tips zijn van harte welkom
Het betreft een Medion x1t laptop: uitvoering: Medion Akoya S14409 (30031868)