Mijn vraag
...
Betreft een "Slimme" meter van Landis&Gyr type E350 van Enexis en de overgang zomer- naar wintertijd.
Via de P1 poort worden continue de meterstanden uitgelezen en deze worden geregistreerd op een RaspberryPi. Afgelopen nacht is om 02:00u de wintertijd ingegaan. Ik zie in de verbruikhistorie plotseling een piek op 02:00u terwijl er niet zulke grote energieverbruikers op dat tijdstip ingeschakeld waren. Kent iemand het algoritme dat in deze elektriciteitsmeter wordt gebruikt voor de verbruiksregistratie tijdens de overgang zomertijd naar wintertijd ofwel als de klok een uur wordt teruggezet?/f/image/7xxIdHHV7C6RxZbCSFg1vNTH.png?f=fotoalbum_large)
...
...
Betreft een "Slimme" meter van Landis&Gyr type E350 van Enexis en de overgang zomer- naar wintertijd.
Via de P1 poort worden continue de meterstanden uitgelezen en deze worden geregistreerd op een RaspberryPi. Afgelopen nacht is om 02:00u de wintertijd ingegaan. Ik zie in de verbruikhistorie plotseling een piek op 02:00u terwijl er niet zulke grote energieverbruikers op dat tijdstip ingeschakeld waren. Kent iemand het algoritme dat in deze elektriciteitsmeter wordt gebruikt voor de verbruiksregistratie tijdens de overgang zomertijd naar wintertijd ofwel als de klok een uur wordt teruggezet?
/f/image/7xxIdHHV7C6RxZbCSFg1vNTH.png?f=fotoalbum_large)
...