Nokia 8010 Mogelijkheid meerdere apparaten aan/uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martyn85
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 09-01-2024
Mijn vraag

Ik heb gisteren een Nokia 8010 aangesloten op mijn Denon Reciever en Samsung Plasma tv.

Tijdens het instellen heb ik gekozen om de aan/uit en volume laag/hoog van de reciever te gebruiken. Dit werkt prima.

Alleen jammer dat de tv ook niet automatisch aan en uit gaat met een knop op de afstandsbediening. Is dat uberhaupt mogelijk?

Of moet ik dan een andere oplossing/afstandbediening zoeken/aanschaffen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:16

talin

ES-MA

wellicht je vraag hier stellen: Nokia Streaming Box

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:17

FeaR

In GoT we trust

Als het kan zou ik het zoeken in HDMI CEC settings. Mits de hardware over HDMI 1.3 of hoger beschikt, een Samsung plasma doet mij sowieso denken aan oudere hardware.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martyn85 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:30:
Mijn vraag

Ik heb gisteren een Nokia 8010 aangesloten op mijn Denon Reciever en Samsung Plasma tv.

Tijdens het instellen heb ik gekozen om de aan/uit en volume laag/hoog van de reciever te gebruiken. Dit werkt prima.

Alleen jammer dat de tv ook niet automatisch aan en uit gaat met een knop op de afstandsbediening. Is dat uberhaupt mogelijk?

Of moet ik dan een andere oplossing/afstandbediening zoeken/aanschaffen?
Onder de Android TV afstandsbediening instellingen je TV selecteren om aan/uit te gaan via IR, dat is wat ik zo heb ingesteld in mijn TV hoek. De TV, als CEC zijn werk doet, zet de receiver en 8010 dan ook aan/uit.

Testing, one, two ...