Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Grafische bewerking van o.a. Photoshop, internetten, websites onderhouden en maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil eigenlijk niet meer uitgeven dan max 1200 euro liefst rond de 1000 euro
[b]Ik heb een voeding van Be Quiet van 500watt maar dat zal te weinig zijn denk.
Mijn SSD en hardeschijven neem ik mee naar nieuwe systeem[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst ASUS of MSI met Asrock heb ik slechte ervaringen mee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo zuinig mogelijk ook in verband met de elektra prijzen.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Mijn lijstje wat ik hierboven heb staan heb ik via pcbuilder gedaan met alternate.nl hun raden mij een voeding aan van 850 watt, moet ik die echt hebben voor deze build? Wilde eerst wachten tot black friday met de prijzen volgens gaat mij dat niet veel opleveren qua kortings? Heb nu een pc van 12 jaar oud en wil toch wel weer rond de 5 a 7 jaar met de nieuwe pc kunnen doen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Grafische bewerking van o.a. Photoshop, internetten, websites onderhouden en maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil eigenlijk niet meer uitgeven dan max 1200 euro liefst rond de 1000 euro
[b]Ik heb een voeding van Be Quiet van 500watt maar dat zal te weinig zijn denk.
Mijn SSD en hardeschijven neem ik mee naar nieuwe systeem[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Boxed | € 338,69 | € 338,69 |
| 1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 170,91 | € 170,91 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12G | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 71,07 | € 71,07 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 107,89 | € 107,89 |
| Totaal | € 1.102,18 | |||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst ASUS of MSI met Asrock heb ik slechte ervaringen mee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst zo zuinig mogelijk ook in verband met de elektra prijzen.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Mijn lijstje wat ik hierboven heb staan heb ik via pcbuilder gedaan met alternate.nl hun raden mij een voeding aan van 850 watt, moet ik die echt hebben voor deze build? Wilde eerst wachten tot black friday met de prijzen volgens gaat mij dat niet veel opleveren qua kortings? Heb nu een pc van 12 jaar oud en wil toch wel weer rond de 5 a 7 jaar met de nieuwe pc kunnen doen.
:strip_exif()/f/image/cTgxNODs7SeXMPMAzrZwLsS0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w4WrNM6l6ADFyyER64g6wzGp.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/VGn521661V9j41SdgZwG1FaO.jpg?f=fotoalbum_large)