Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:29
mso schreef op maandag 17 juni 2024 @ 12:00:
Ik vind persoonlijk het maandtarief fors voor een 6 jaar oude auto, een nieuwe model 3 met die looptijd/kilometrage is maar ietsjes duurder. Ik denk dat je deze auto met name terug gaat verdienen op het gratis superchargen…Als dat er niet in zou zitten zijn er waarschijnlijk betere opties.
de 6 jaar oude auto is natuurlijk wel een klasse hoger (nieuwprijs meer dan het dubbele!) , met dingen als luchtvering etc.

Ik heb hetzelfde als de topicstarter: Ik wil alleen de S, de rest is imho lelijk ;)

Het doorlezen van dit hele topic heeft mij wel 1 ding doen beseffen: het wordt private lease als ik voor een (gebruikte) model S ga, ik durf hem niet zelf te kopen!

Gratis superchargen ga ik heel expliciet navragen uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 17-06-2024 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Wat zijn de voorwaarden qua vervangend vervoer bij problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
phex schreef op maandag 17 juni 2024 @ 18:10:
Wat zijn de voorwaarden qua vervangend vervoer bij problemen?
Goed punt, net het contract gelezen en ik kan weinig vinden!

Vraagje voor alle Tesla rijders dus hier, ik woon een ruime 100km van het dichtstbijzijnde Tesla mobile service center...

Hoe vaak moet de auto daarheen? Of kan het meeste via Tesla mobile service?

Ik zie dat Leaseplan/Ayens private lease standaard pas na 72u vervangend vervoer regelt.. 24 uur lijkt me handiger.. zie nergens wat dat kost in mijn contract aanbod.

Ik heb zowel bij mn laatste leaseauto (vd zaak) als mn huidige priveauto nooit vervangend vervoer nodig gehad, maar dan breng ik hem in de buurt weg en pak ik een fiets of lift van iemand.

Als ik veel gedoe met reparaties heb en Ayens verwacht dat ik het ding zonder vervangend vervoer 120km enkele reis ga wegbrengen elke keer gaat het hem niet worden.

(schadebedrijf dat Tesla gecertificeerd is zit hier wel om de hoek)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Anvil_
_Anvil_ schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:52:
[...]

Goed punt, net het contract gelezen en ik kan weinig vinden!

Vraagje voor alle Tesla rijders dus hier, ik woon een ruime 100km van het dichtstbijzijnde Tesla mobile service center...

Hoe vaak moet de auto daarheen? Of kan het meeste via Tesla mobile service?

Ik zie dat Leaseplan/Ayens private lease standaard pas na 72u vervangend vervoer regelt.. 24 uur lijkt me handiger.. zie nergens wat dat kost in mijn contract aanbod.

Ik heb zowel bij mn laatste leaseauto (vd zaak) als mn huidige priveauto nooit vervangend vervoer nodig gehad, maar dan breng ik hem in de buurt weg en pak ik een fiets of lift van iemand.

Als ik veel gedoe met reparaties heb en Ayens verwacht dat ik het ding zonder vervangend vervoer 120km enkele reis ga wegbrengen elke keer gaat het hem niet worden.

(schadebedrijf dat Tesla gecertificeerd is zit hier wel om de hoek)
Update: Leasemij geeft aan dat het meeste onderhoud (banden/remmen etc.) gewoon in de buurt mag en dat Tesla bij de meeste afspraken gewoon naar je toe komt. Vervangend vervoer krijg je sowieso, maar standaard is dat tot 72u op eigen kosten. Heb er 24 van gemaakt voor 10 euro per maand...

25 juli wordt mijn Tesla Model S voor de deur gezet :)
Pagina: 1 2 Laatste