Ik koop paar reserve panelen die ik op een schuurtje leg. Kosten ca €70. (helaas kon ik mijn garantie op voorhand niet omruilen voor wat extra paneeltjes)- Bij defect paneel vind je na 1 a 2 jaar al niet meer dezelfde (formaat)
Minder opbrengst vind ik niet erg vandaar mijn vraag wat piekvermogen is in naseizoen. Wilde toch al niet voor de max gaan in de zomer. Versnelde veroudering nog niet bij stilgestaan. Zal toch wel meevallen. Het koper blijft wel goed. Misschien hier en daar wat extra isolatie.tape...- paneel wordt warmer, dus minder opbrengst, kans op versnelde veroudering van onderdelen (kabels en aansluitdoos)
Ik heb wel maximaal laten ventileren langs zijkanten zie
Ik ga voor 3x dubbele waterdichting. 1e Indak damwand plaatjes, 2e nieuwe dakrenovatie panelen met alu oplaag, 3e een extra folie onder renovatie panelen. We hebben nu lekkage dus na de renovatie willen we dat nooit meer....- vergrote kans op lekkage en lastiger op te lossen
De eis is 10cm afstand van onderdak constructie. Ik zit nu aan 107mm, Maar zal wat extra brandmelders ophangen op zolder en goede verzekering afsluiten. En breng het in-dak systeem aan volgens leverancier. Die heeft zijn product laten certificeren.- vergrote kans op brand ivm direkt op/in de buurt van het isolatiemateriaal
:strip_exif()/f/image/CvpSEpbyzIhxkyKvjhWhv8li.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UpVCIgVxclQqXqUAKuiGd7I2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hQYJZ8hh2MQQAtRRrzex0G2U.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7gyYTtCCe9mbVYlL2T1hN2X5.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/mhTT1XxXzMMOwHXOmb9htRki.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/LdttOuM3nCvyhODVdZt0zVWk.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/dE0suyinBVuSKlqoWFMXv6lb.jpg?f=fotoalbum_large)