Hi all! Bijna 5 jaar terug hebben wij een aanbouw laten maken door een aannemer, daarbij hebben we beneden een volledig nieuwe PVC vloer laten plaatsen. Ongeveer 6 maanden geleden merkte ik dat er op de scheiding van de aanbouw/bestaande bouw een bobbel kwam onder de PVC vloer. Het bedrijf dat de PVC vloer heeft gelegd is langsgekomen en constateerde dat de egaline is gaan opbollen doordat het vochtig werd. Daarop heeft hij een stuk vloer + egaline weggesneden en zagen we dat er een roestplek in de zandcementvloer zit.
Hierop heb ik de aannemer laten komen, maar die heeft ook geen enkel idee hoe dit na 5 jaar is ontstaan, en hij is ook nog niet echt met oplossingen gekomen.
Een aantal dingen hebben we uitgesloten:
1. Het komt niet vanaf de (buiten)muur
2. Er loopt geen waterleiding en/of andere leiding onder
3. Het is heel specifiek op die ene plek vochtig
Hebben jullie enig idee waar ik verder naar kan kijken en/of hoe ik meer uitsluitingen kan doen? Of iemand een idee hoe dit is ontstaan?
Hier een aantal foto's ter illustratie. De plek zit ter hoogte van de oude deur (zwarte kozijn).
:strip_exif()/f/image/wEec1KCRuwkavhIfOYhMCZKf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y50i8qTA3NJl9qdWHUbZwOCn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bh5kOlwfDl1nbKCOJZmUKsaH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h98DnJHNpY4WQrXEFwn6mAg3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V6R4HSJzZbE3X5xt9SFoHkuw.jpg?f=fotoalbum_large)
Hierop heb ik de aannemer laten komen, maar die heeft ook geen enkel idee hoe dit na 5 jaar is ontstaan, en hij is ook nog niet echt met oplossingen gekomen.
Een aantal dingen hebben we uitgesloten:
1. Het komt niet vanaf de (buiten)muur
2. Er loopt geen waterleiding en/of andere leiding onder
3. Het is heel specifiek op die ene plek vochtig
Hebben jullie enig idee waar ik verder naar kan kijken en/of hoe ik meer uitsluitingen kan doen? Of iemand een idee hoe dit is ontstaan?
Hier een aantal foto's ter illustratie. De plek zit ter hoogte van de oude deur (zwarte kozijn).
:strip_exif()/f/image/wEec1KCRuwkavhIfOYhMCZKf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y50i8qTA3NJl9qdWHUbZwOCn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bh5kOlwfDl1nbKCOJZmUKsaH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h98DnJHNpY4WQrXEFwn6mAg3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V6R4HSJzZbE3X5xt9SFoHkuw.jpg?f=fotoalbum_large)