Toon posts:

[TNET] kan een T.net crew-persoon eens kijken?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 373 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 september 2001 14:48 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Kort en bondig:

Sommigen zullen deel gaan uitmaken van plan B, ik moet alleen ff op iemand wachten. De benadering moet nog plaatsvinden, daar is die persosn voor nodig)

Iig gaan we NIET meer forumbased (dat is de bedoeling)
Kort en bondig:

Het risico van niet meer forum based verder te gaan is dat een aantal mensen zo maar zou kunnen denken dat er ook nix gebeurd.

Aangezien het een forum based probleem is, zouden we mondjesmaat best een beetje forum based verder kunnen denk ik.

Maar goed, als de "groep" het eens is dat we niet meer forum based verder gaan vind ik het ook prima :)

/me gaat toch twee weken off line, dus die mist het feest toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hm ik vermoed als je terug komt/me ,dat er nog weinig verandering is :?

Anders gezegd is er al meer duidelijkheid over het een en ander :?
plan B en de rest

het wachten op een oplossing is nog steeds niet beloond met een duidelijk antwoord van de t.net crew kant.
de tijdelijke oplossing lijkt eerst wel wat maar wat ligt er nog in de planning met een defitieve oplossing :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik weet/kan helaas niets meer dan jullie. Femme is van plan om de PowerMod te maken, maar ik heb geen flauw idee in welk tijdskader we dat moeten zien.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

Na enig overleg (MET en zonder 'vertrouwelijke' informatie daarin) is besloten nog eventjes van Plan B af te zien.

Oa. de timing bleek niet echt perfect te zijn (WTC-ramp, en 'bezigheden' van personen die voor het goed lopen van Plan B 'vereist' zijn.

Er zijn zogezegd even 'andere dingen' die voorang genieten.

Dit wil niet zeggen dat er nooit 'iets' gebeurd. "First things First" zullen we maar zeggen.

Meer info is er (helaasch) niet te geven overigens. Sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff mijn input inzake deze situatie:

Vorige maand is een enquete geweest op Tnet. Enquete's betekenen meestal 2 dingen: input van users en zoeken naar een oplossing/ideeen. Gezien de opzet en uitwerking zal dat wel erg serieus bedoeld zijn.

De contradictie wilt dat op TMF erg veel userinput is/was en deze users erg veel ideeeen kunnen aanleveren, ook inzake andere dingen. Met de enquete bewijs je dus enerzijds userinput te waarderen, door je nooit op TMF te vertonen bewijs je iets heel anders.

Ik heb 4 maanden terug het verwijt aan mijn adres gezien dat het voor Admin's niet leuk is om constant lastig gevallen/negatief bejegend wordt enz, sindsdien ben ik op TMF hetzij gematigd hetzij afwezig.
Na 4 maanden trek ik de conclusie dat het probleem niet mijnerzijds is maar aan de andere kant van de lijn zit, namelijk de persoon Femme Taken (als enige vaste variabele).

Ik weet niet wat Femme van plan is, maar de vooruitgang van zijn site is toch echt afhankelijk van zijn eigen inzet: Die is te selectief. Ik ben dus best wel teleurgesteld in Femme ;( .

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

*bump*

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op donderdag 27 september 2001 18:38 schreef ecteinascidin het volgende:
*bump*
Ze kunnen iig niet zeggen dat we ongeduldig zijn, maar * Renegade begint hier toch wel erg triest van te worden, zeker gezien het feit dat ons aller gewaardeerde * Renegade in dit draadje het volgende zegt:
Ik denk dat ik mijn Tnetactiviteiten (modden/reageren) maar 's definitief staak.
Dit is in mijn ogen diep triest. ;( Ect was toch een van de mensen die met goede voorzetten kwam, onderbouwde meningen gaf (zij het soms ietwat ongenuanceerd :P ), en probeerde oplossingen te vinden voor problemen.

GO, krijgen we een stukje communicatie van je terug over het reilen en zeilen van de gehele zaak? Progress, indicatie van (hoogstwaarschijnlijke) wachttijden, iets in die richting :? Please :{

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mijn persoonlijke activiteiten zou ik niet graag willen gebruiken als Chantagemiddel om iets voor elkaar te krijgen. Persoonlijk geef ik er gewoon de brui aan om 2richtingsverkeer/dynamiek te generenen voor communicatienerd Femme. Ik doe gewoon voortaan waar IK profeit van heb (ultima egoist).

Objectief gezien blijft alleen nog een site-manager over die geld wil verdienen en aan de andere kant absoluut/totaal laks is. Da's een probleem waar iedereen tegenaanloopt. Dan ben ik nog wel geneigt om andermans zaken te verdedigen zodoende deze bump. Bumpen is in ieders belang (bijna ieders....).

Oorspronkelijke 6 maanden oude vraag blijft bestaan: komt er nog een oplossing voor het bergafwaartsgaande modereergedoe?

Nieuwe vraag is ook: grijpt het MT een keer in? Feedback is voor iedereen wel zo prettig.

• Renegade
Op donderdag 27 september 2001 19:36 schreef ecteinascidin het volgende:
Mijn persoonlijke activiteiten zou ik niet graag willen gebruiken als Chantagemiddel om iets voor elkaar te krijgen.
voor zover ik weet doe ik dat ook niet, maar spreek ik aan de hand van dat voorbeeld slechts mijn groter wordende wanhoop omtrent het probleem uit (waarbij wanhoop trouwens een erg groot woord is)

Voor de rest kan ik eigenlijk slechts stilzwijgend toestemmen :{

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 22:29

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik denk dat ik in deze zaak heel erg weinig voor jullie kan betekenen. Wat GoT betreft, kan ik nog wel eens het een en ander voor elkaar krijgen, maar ook daar loop ik tegen muren aan. ( Feature requests -> Android -> *Bonk* -> hoofdpijn...)

Wat T.net betreft, is de muur niet Android, maar Femme. De muur is echter niet minder hard.

Aannames zijn fataal.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op donderdag 27 september 2001 21:11 poogde GO een muur neer te koppen:
Eén paracetamolletje en een pleister voor * KeX coming up!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zeg dan zo vaak dat GameOver niet tegen muren moet lopen.

Heee, GO: je bent een ombudsman en daar moeten we zuinig op zijn. :P Femme is iets meer Tnet gerelateerd, dus 'verspil' geen minutie/krediet aan deze Tantaluskwelling.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 20:07

Beaves

Usque ad Finem

Femme is op deze manier hard bezig om enkele leden kwijt te raken die zeer belangrijk zijn voor het niveau van Tweakers.net en vooral de moderaties daarop.

Ik kom hier nu iets langer dan een jaartje en sinds BC3 is het niveau van de gemiddelde moderatie sterk omlaag gedonderd en dat komt o.a. doordat er heel weinig (lees geen) feedback komt op hele goede ideeën.

Nou kan ik begrijpen dat Femme het een beetje druk heeft, maar geef in ieder geval eens antwoord in plaats van doodse stilte, want dat begint echt heel irritant te worden.

(Ha, dat was lekker >:) )

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 27 september 2001 22:04 schreef KexDaFlex het volgende:

[..]

Eén paracetamolletje en een pleister voor * GaMeOvEr coming up!
Mja, ik probeer eelt op mijn voorhoofd te kweken, maar dat schiet niet echt op. :) Nog maar wat meer bonken dan. ;)

Er is iig niets zo frustrerend om allerlei dingen door te willen voeren, waar iedereen het mee eens is en waar mensen zelfs soms om zitten te springen.

Nu is dat niet frustrerend, maar dat is het wel als je het ergens neer moet leggen waar het erop lijkt dat er gewoon geen ruk mee gebeurd, sterker nog, niet eens feedback gegeven wordt. En maar schoppen en bonken. Achja, ooit komt de eelt wel.

Aannames zijn fataal.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

We moeten maar de hoofden bij elkaar steken en kijken wat er dan gebeurt :)

Femme's hoofd in't midden
>:)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 27 september 2001 22:50 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Mja, ik probeer eelt op mijn voorhoofd te kweken, maar dat schiet niet echt op. :) Nog maar wat meer bonken dan. ;)
Advies nodig ? :P

Mja, en on-topic: Het dagelijkse leven gaat ook door, en krijgt op een gegeven moment wat meer prio dan internetgerelateerde zaken, zoals T.net.

Jammer, maar: "What does't kill me makes me stronger" ("I must have the heart of a lion")

Als ik ergens energie insteek en er komt weinig tot niets uit, zal ik het wel niet goed doen.
Oke dan; dan steek ik m'n energie ergens anders wel in. Ik ga daar niet echt moeilijk over lopen doen. En ik ga me zeker niet lopen opvreten, da's slecht voor me hart.

IK ben niet onvervangbaar of belangrijk. De ervaring die ik hier in 1,5 jaar heb opgebouwd (al dan niet relevante ervaring), daar kun je dan wel naar fluiten.

Sim-pel.
Wanneer ik de bijl neerleg weet ik niet. Ik weet wel dat ik een mens ben, op een gegeven moment is de kaars gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op vrijdag 28 september 2001 00:10 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Advies nodig ? :P

Mja, en on-topic: Het dagelijkse leven gaat ook door, en krijgt op een gegeven moment wat meer prio dan internetgerelateerde zaken, zoals T.net.

Jammer, maar: "What does't kill me makes me stronger" ("I must have the heart of a lion")

Als ik ergens energie insteek en er komt weinig tot niets uit, zal ik het wel niet goed doen.
Oke dan; dan steek ik m'n energie ergens anders wel in. Ik ga daar niet echt moeilijk over lopen doen. En ik ga me zeker niet lopen opvreten, da's slecht voor me hart.

IK ben niet onvervangbaar of belangrijk. De ervaring die ik hier in 1,5 jaar heb opgebouwd (al dan niet relevante ervaring), daar kun je dan wel naar fluiten.

Sim-pel.
Wanneer ik de bijl neerleg weet ik niet. Ik weet wel dat ik een mens ben, op een gegeven moment is de kaars gewoon op.
* mr_a voelt nu nog meer donkere wolken samenpakken. ;(
Ideetje, pak de communicatie eens buiten internet op, kijk zo of begrip voor elkaars positie gekweekt kan worden? Lijkt mij ERG zinvol.

edit: dit zeg ik omdat ik er in mijn werk achter gekomen ben dat vaak geld dat hoe moeilijker/emotioneler een discussie wordt, des te ongeschikter zaken als e-mail zijn als medium. dit geld ook bij het communiceren door personen met wie je een 'moeilijk' voorverleden hebt.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 28 september 2001 00:23 schreef mr_a het volgende:

[..]

* mr_a voelt nu nog meer donkere wolken samenpakken. ;(
Wees niet bang Jaymz heeft zichzelf nog steeds goed onder controle. Ik gebruik mijn energie nu alleen anders :)

Dit was ff een situatieschets, om duidelijk te maken hoe mensen erover KUNNEN denken.

Ik voorkom liever dan dat ik genees, alleen dat is iets wat weinig mensen doorhebben :+

Ik weet gelukkig vrij goed hoe de situatie ligt, en begrijp de 'tegenpartij' zelfs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op vrijdag 28 september 2001 00:29 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Wees niet bang Jaymz heeft zichzelf nog steeds goed onder controle. Ik gebruik mijn energie nu alleen anders :)

Dit was ff een situatieschets, om duidelijk te maken hoe mensen erover KUNNEN denken.

Ik voorkom liever dan dat ik genees, alleen dat is iets wat weinig mensen doorhebben :+

Ik weet gelukkig vrij goed hoe de situatie ligt, en begrijp de 'tegenpartij' zelfs. :)
* Jaymz is een wijs man :)
Als ik de Tnet Rev draden uit de BC zo doorlees dan kan ik me de nu onststane situatie goed voorstellen.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:58

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als het hele idee kant-en-klaar in m'n mailbox gelegd kan worden, wil ik er wel naar gaan kijken / aan gaan beginnen. Met de dingen die ik tot nu toe heb gelezen over de aanstelling van Powermods ben ik het wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Kan iemand even heel hard * KeX roepen. Ik heb gehoord dat hij zojuist voorbij de uitgang van het gebouw is gesignaleerd. Even kijken of hij zijn kunstje van het REV samenvatten nog beheerst en in een meel(tje >:) ) kan proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op vrijdag 28 september 2001 04:11 schreef Femme het volgende:
Als het hele idee kant-en-klaar in m'n mailbox gelegd kan worden, wil ik er wel naar gaan kijken / aan gaan beginnen. Met de dingen die ik tot nu toe heb gelezen over de aanstelling van Powermods ben ik het wel eens.
[topic=277208/1/25] daar kun je alvast beginnen te met lezen
en deze:
[topic=202717/1/25] en bijvoorbeeld deze:
[topic=205578]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 07:50 schreef gellie het volgende:

[..]

[topic=277208/1/25] daar kun je alvast beginnen te met lezen
en deze:
[topic=202717/1/25] en bijvoorbeeld deze:
[topic=205578]
Zo ligt het niet in zijn mailbox O-) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Nee maar of hij nou de mailbox opent of effe hier heen surft :P hij zit dan achter het zelfde scherm :P
dus dat maakt geen ruk uit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 28 september 2001 08:38 schreef gellie het volgende:
Nee maar of hij nou de mailbox opent of effe hier heen surft :P hij zit dan achter het zelfde scherm :P
dus dat maakt geen ruk uit >:)
Er is nogal een gruwelijk verschil tussen een kant-en-klaar idee, waar Femme om vraagt en een zooitje rev-draadjes waarin allerlei mogelijkheden ter discussie worden gesteld. M.a.w. de rev-draadjes barsten dan wel van de goede ideeën, oplossingen en mogelijke dingen die fout kunnen gaan, maar er zijn nog geen echte 'keuzes' gemaakt.

Ik zie de reply van Femme (en corrigeer me maar als ik het bij het verkeerde eind heb) dan ook als een definitief groen licht voor Powermodimplementatie, met het gegeven dat hij het grootste nadenkwerk en de uiteindelijke beslissingen aan ons wil overlaten. Pas als Femme het met punten uit dat plan fundamenteel oneens is, of als iets niet technisch haalbaar blijkt te zijn, zal hij van het plan afwijken.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nou, ik ben het er niet mee eens.

Femme heeft meerdere maanden de tijd gehad om de huidige Rev.draden door te lezen er er iets mee te doen. Hij had allang uit de ideeen-pot een draad kunnen maken met daarin de wijzigingen. In plaats daarvan heeft hij gewoon 4 maanden zijn mond gehouden. En op grond van zijn reactie kan ik wel stellen dat er geen letter geprogt is.

Erger nog: Nu staat de bewering dat 'als wij een samenvatting maken, dan wordt het geimplenteerd'. Daar gelof ik geen drol van. Er zullen vast dingen zijn die Femme progtechnisch of logisch niet wenselijk vind, door een lijst op te stellen met details kom je gegarandeerd een conflict tegen met Femme's ideeen: Ik denk niet dat Femme de lijst van ons klakkeloos implementeerd, aangezien het zijn site is.

De vraag, die nu ongeveer 1 jaar oud is, ligt nog steeds op Tafel: Femme, binnen welke parameters wil je het modsysteem hebben.
Zolang jij geen enkele feedback geeft omtrendt de richting, mogelijkheden of extraatjes voelt niemand zich geroepen om 30 A4'tjes samen te vatten en in je mailbox te droppen (1) het staat online en 2) je leest je email toch niet zoooooo vaak.

Reageer dus een keer in die draden ipv weer een uitnodigining te plaatsen tot compromis. De vorige uitnodigingen heb je zelf namelijk ook gepasseerd.

Indien je werkelijk waar een uitgewerkt voorstel klakkeloos implementeren gaat, dan willen we eventueel wel samenvatten. Ik EIS echter voortgangsreportages, aangezien ik nu al vrees dat de email in de 'to-do' hoek verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Eh, mooi.

Gaan we nu probperen tot een PM te komen, of gaan we nu proberen tot een PM te komen :?

Jaymz zal eens kijke wattie uit de grote hoed kan laten komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ectein: niet TE cynisch! :D

Feit is dat het TMF zn oude garde aan het verliezen is, men raakt gedemotiveerd. De redenen zijn bij iedereen wel zo'n beetje bekend. Men weet hogerop echter ook dat men daar iets aan moet doen, dus ik denk dat er wel wat gebeurt, immers het zo houden levert iig alleen maar narigheid op: de harde kern moderators verlaat het pand.

Houdt moed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op vrijdag 28 september 2001 09:29 schreef ecteinascidin het volgende:
knip..ik nu al vrees dat de email in de 'to-do' hoek verdwijnt.
wel spoken :) inderdaad krijg je het idee zo langzamerhand dat bepaalde personen niet echt zitten te wachten op onze voorstellen/verbeteringen ten aanzien van de moderaties, die er zijdelings ook voor kunnen zorgen dat het contect op de de FP beter wordt.
er liggen o.a in /16 een paar concrete voorstellen klaar maar daar krijgen we geen reactie op.
Er wordt geen enkele moeite gedaan om tot een oplossing te koemen, wij moeten het zelf maar aandragen in een kant en klaar pakketje. Zodat het geen tijd/werk kost dat idee komt steeds meer boven drijven bij mij :{
laks of lui kies zelf maar :)
Als er binnen een niet te lange termijn nog niks is gedaan, loop ik achter Ect aan naar de uitgang......

hm zo snel kan ik niet typen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op vrijdag 28 september 2001 09:34 schreef Jaymz het volgende:
Eh, mooi.

Gaan we nu probperen tot een PM te komen, of gaan we nu proberen tot een PM te komen :?

Jaymz zal eens kijke wattie uit de grote hoed kan laten komen :)
dubbele dreiging Jaymz :? , dat mag dan wel een hele hoge hoed worden :)

Ben benieuwd wat je te voorschijn haalt....

edit:
3x raden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 28 september 2001 09:47 schreef gellie het volgende:

[..]

dubbele dreiging Jaymz :? , dat mag dan wel een hele hoge hoed worden :)

Ben benieuwd wat je te voorschijn haalt....

edit:
3x raden...
Noem het de gemoederen tot bedaren brengen en ik _zal_eens_kijken_ wat ik kan verzinnen. :)

Jaymz still hasn't left the building.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op vrijdag 28 september 2001 09:59 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Noem het de gemoederen tot bedaren brengen en ik _zal_eens_kijken_ wat ik kan verzinnen. :)

Lijkt erop dat we dus nog éénmaal de koppen bij elkaar moeten steken, om onze ideën concreet samen te vatten tot onze wensen. Mag * Renegade aan Jaymz vragen om een copy van het uiteindelijke mailtje (puur uit eigen interesse overigens), of anders om de samenvatting online te zetten, zodat de MoLice zijn hoofden er nog eens over buigen kan, en de puntjes op de i kan zetten. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, de koppen bij elkaar steken. Dan kan er beter een IRL-overlegje plaatsvinden aangezien dat sneller en completer werkt.

/me vind het maar raar: Tnet draait door vrijwilligers voor Femme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op vrijdag 28 september 2001 09:59 is Jaymz het gebouw nog _niet_ uitgelopen:
[...]
* KeX zit de krant te lezen in de lobby. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium staat op de TaxiStandplaats, voor de deur, te twijfelen of 'ie taxi zal roepen :P

Zul je zien, de broer van Femme (Gemme) als taxichauffeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 28 september 2001 04:11 schreef Femme het volgende:
Betekend dit, dat een plan door 'ons' verzonnen, door jou uitgevoerd gaat worden ? En dat binnen zeg één of twee maanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De Powermod moet iig worden beschouwd als de laatste afwerking van het modereergebeuren. Degene die de waanzinnige foute moderaties direct ongedaan kan maken zonder beperkingen tegen te komen (weging weg bv). Slechts incidentele postingen komen daarvoor in aanmerking (De +4én die gewoon open deuren zijn etc). PM is dus echt bedoelt voor het latere schraapwerk (ondanks de forse aanpassing die de PM kan maken is het gewoon het bijwerken van details in het Mod-werk). De bulk-moderaties worden iig nog steeds gedaan door de common-user, de normale modereter ( de huidige ?1/+1 uitdelers.) Er zal natuurlijk voor het gemak ook een FAQ moeten komen voor de PM.
Ik zal iig eerst de beperkende Factoren van de PM toelichten voordat de buitenstaande user met de oren gaan klapperen:
• 1) powermod is bekend (lijst) en direct aanspreekbaar (hetzij via TMF, anders ICQ en dan TMF)
2) Powermods zijn onderhevig aan kwaliteitscontrole. Opvallende/omstreden mods (in die zin dat ze wel heel vaak een discussie niet kunnen aangaan betreffende een mod, whatever wat iig op den duur opvalt (niet incidenteel is)) in negatieve zin raken hun petje kwijt
• 3) Powermods moeten iedere powermoderatie iig kunnen uitleggen op dit forum
• 4) powermods kunnen onderling geen powermoderaties verrichten
• 5) Klein ideetje, gepowermodde reactie wordt herkenbaar gemaakt door zo''n winamp-bliksempje die naast de tag en score verschijnt.

Wat moet een PM kunnen?

• Nadat de reactie door de PM op een bepaald niveau is vastgezet, zou deze door andere users (De PM zou m iig compleet ongedaan moeten kunnen maken) daarna nog maximaal -1/+1 gewijzigd mogen kunnen worden. Daaraan wilde ik het maximale bereik van de reactie voor Pmen vastleggen op 0 en +3 (kunnen we overigens beter op -1/+4 van maken). De PM kan het eindscore direct bepalen, locken op een niveau waarbij een maximale wijziging/moderaie van externe modjes van +1/-1 kan plaatsvinden
• Het zou voor een PM wel verdomde handig zijn om de uitdeler van de moderaties te kunnen traceren. (nogmaals, de moderatie+user-lijst alleen opvraagbaar door PM). Opvallende slechte users kunnen dan een mailtje verwachten
• Er zou dan ook een maximale bovengrens voor nieuwsposters moeten komen. Een topic die niet veel bijzonders voorstelt kan dan op +2 komen, denk daarbij aan shorts en DPC en andere reut. Echte usevolle reacties kan een PM dan echter wel weer op +3/+4 krijgen.
• Powermod moet bv een -2 kunnen uitdelen (tot niveau -2 dus), zodat Femme zelf kan uitzoeken wat voor bagger er allemaal staat (spam, pornolinks, whatever) (Bij een administratieve -2 een korte uitleg vastplakken (note) om aan te geven wat er aan mankeert .)
• Doordat de PM nu doorzichtig genoeg is maakt en de Pmoderatie slechts in de extreme gevallen uitgevoerd kan worden is het logisch dat de voorraad Pmmodpoints ongelimiteerd is. (Met betrekking tot de hoeveelheid punten kan toch tijdens de conceptuele fase getrial en errored worden. Ik denk dat beginnen met een bpeaalde waarde die bijgesteld kan worden genoeg opzet is.)
• Het normale systeem dat nu bestaat met mods blijft dan uiteraard ook bestaan. De PM is er alleen om excessen beter aan te kunnen pakken.
• eventueel een kort zinnetje uitleg bij de powermod, zodat je niet naar het TMF forum moet, maar het onmiddellijk zou kunnen lezen (vb -3: foute informatie, zie http://www.bla.nl ).
• Naar aanleiding van dit (url lost due to BC3) topic lijkt me het ook geen overbodige luxe dat als een PM een post beoordeeld heeft dat de user de post niet meer kan editten. Verder lijkt me dat het toevoegen van een tijd bij het editten net als op GoT sowieso wel prettig is op de FP.

Criteria PM:
huidige criteria zijn: Vaak op TMF aanwezig (2 keer per week)(dus niet nooit). Inzicht in modereren (moddiscussies. Veel modereren (zie top10 lijst van Femme) of een redelijke Karma/posting ratio.

Snippets
Anywayz, dat er een PM moet komen lijkt me vrij duidelijk, dat ie "zorgeloos" zijn gang moet kunnen gaan en niet tegen de "beperkingen" van het huidige systeem aan moet lopen, is ook zo helder als glas.
Op donderdag 26 april 2001 20:38 schreef Otis het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij arjenK hierboven. Verder geen woorden meer over vuil maken: PM''s zijn net als powerusers onder NT/Win2k: mensen met extra rechten die dat nodig hebben om te doen wat ze MOETEN doen. En niet meer dan dat. Al dat ''meer'' beteugel je, de rest mogen ze doen wat ze willen.

* Delerium Europees kampioen wegrationaliseren 2000.
Over dubbele Pmsleutels en een PMmodQ
Op donderdag 26 april 2001 20:38 schreef GA!S het volgende:
Inderdaad, het is net als met GoT, langssurfende adjes passen hier en daar wat aan, plaatsen eens een slotje over halen een posting weg. Zo zou je de PM ook moeten zien, gewoon een middel om de uitschieters terug te kunnen zetten, niet een vervanging van het huidige systeem, slechts een aanvulling!
De bulk van de moderaties wordt en blijft door alle regular modereters gedaan en ook daarvoor liggen er wat plannen, ter verbetering van het mod-niveau, op de plank. Zo bestaan er bijv. ideëen om een nieuwe user pas ná een (korte) beginperiode modrechten te verstrekken, waarvoor men zich kan aanmelden ná het lezen van de Mod-FAQ (iets wat kennelijk door sommigen niet gedaan wordt). Aangevuld met een automatische doorverwijzing naar het TMF-forum, alwaar moderaties van postings dagelijks besproken en behandeld worden. Door zo''n (uitgestelde) registratie via de Mod-FAQ en het TMF-forum, wordt de groep 1-dags-vliegen en Mod-analfabeten teruggedrongen. En zo zitten er nog meer plannen ter kwaliteitsverbetering in de pipeline.

Dingen die dus niet uitgediscuseeerd zijn: Dubbele modsleutel. Aangezien het te complex zou zijn, leiver toch maar niet

CC: femme@tweakers.net, gathering@tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium toont wederom goede wil.

Tnet Rev PM supersamengevat, nalezen kan namelijk vrij snel, datafiltratie ook.

Niet alles staat vast, alles kan bediscusseerd worden, maar zoals het zo staat zouden we het graag willen hebben.

Voor een en andere tweak kunnen we alsnog een discussie starten op TMF.

Femme, hierzo zie je een concreet plan, wanneer is de verwachtte opleverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Hulde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Op vrijdag 28 september 2001 19:27 schreef ecteinascidin het volgende:
* mr_a toont wederom goede wil.

Tnet Rev PM supersamengevat, nalezen kan namelijk vrij snel, datafiltratie ook.

Niet alles staat vast, alles kan bediscusseerd worden, maar zoals het zo staat zouden we het graag willen hebben.

Voor een en andere tweak kunnen we alsnog een discussie starten op TMF.
Nee, geen discussies meer! ;)
Femme, hierzo zie je een concreet plan, wanneer is de verwachtte opleverdatum?
Eigenlijk verlang ik in toevoeging op * ect's uitgebreide beschrijving van het concept ook naar een soort specsheet met kort en ondubbelzinnige verwoord hoe de PM nou precies werkt. precieze de functionaliteit dus.

We zijn IMO in een fase van de discussie waar toch alle onderdelen van de PM wel bediscussieerd zijn en waar ook voldoende consensus over bestaat. ik denk dan ook dat het niet te kort door de bocht is als iemand dit nu opstelt.
helaas heb ik zelf geen gelegenheid om me er precies genoeg in te verdiepen om dit te doen.. |:( ;( (anders zou * mr_a de eerste zijn :P)

Het voordeel is dat er nu nog genoeg lijkt te liggen wat bij de implementatie nog denkwerk oplevert, waardoor het geheel mogelijk een grote berg werk lijkt waar Femme tegenopziet. idealiter kan de implementatie een puur technische aangelegendheid zijn, wat een stuk makkelijker gaat.

Aan de reactie van Femme lees ik toch wel een beetje dat kort+duidelijk wel iets is dat hij op prijs stelt....

Just $0.02..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:18

botoo

💀 too old to die young

Op vrijdag 28 september 2001 15:25 schreef Mikado het volgende:
Wel, de koppen bij elkaar steken. Dan kan er beter een IRL-overlegje plaatsvinden aangezien dat sneller en completer werkt.
Leek mij ook, maar als ik bekijk wat er de hoge hoed van ectinascidin komt dan kan de eerstvolgende stap van Femme komen.
idd, dat betekend nog ff wachten...

Verder denk ik dat het zinvol is om bv tijdens de komende HCC dagen toch eens irl te gaan brainstormen en meningen uitwisselen. Over het algemeen is het nog steeds zo dat als mensen elkaar in de ogen kunnen kijken, er meer binding en begrip ontstaat.

Verder heb ik nog wat ideeen om het lukraak modereren van z.g. losse flodders in te dammen, maar dat is iets dat ik liever verbaal doorneem, omdat mijn (schrijf)hoed bij lange na niet zo hoog is als die van zekere anderen op TMF ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Zoals ik al zei, bij sommige mensen in mijn werksituatie(s) email ik niet meer, telefoneer ik niet meer, en maak ik alleen noch maar face 2 face contact. Anders groeit het wederzijdse onbegrip alleen maar...
Kan trouwens best moeilijk zijn.

Als jullie op HCC afspreken, waar dan?
* mr_a wil jullie wel leren kennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op vrijdag 28 september 2001 22:25 schreef mr_a het volgende:
Zoals ik al zei, bij sommige mensen in mijn werksituatie(s) email ik niet meer, telefoneer ik niet meer, en maak ik alleen noch maar face 2 face contact. Anders groeit het wederzijdse onbegrip alleen maar...
Kan trouwens best moeilijk zijn.

Als jullie op HCC afspreken, waar dan?
* mr_a wil jullie wel leren kennen :)
Bij de Tweakers.net® stand natuurlijk, voor al Uw overklokwerkzaamheden, t-shirts, sweaters, casebadges, meetings en handtekeningen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Even een samenvattend lijstje :)

Beperkende Factoren van de PM
• 1) powermod is bekend (lijst) en direct aanspreekbaar (hetzij via TMF, anders ICQ en dan TMF)

• 2) Powermods zijn onderhevig aan kwaliteitscontrole. Opvallende/omstreden mods (in die zin dat ze wel heel vaak een discussie niet kunnen aangaan betreffende een mod, whatever wat iig op den duur opvalt (niet incidenteel is)) in negatieve zin raken hun petje kwijt

• 3) Powermods moeten iedere powermoderatie iig kunnen uitleggen op dit forum.

• 4) Powermods kunnen onderling geen powermoderaties verrichten.

• 5) Klein ideetje, gepowermodde reactie wordt herkenbaar gemaakt door zo''n winamp-bliksempje die naast de tag en score verschijnt.

Wat moet een PM kunnen?

• PM kan een reactie direct (zonder dat de weging telt) naar maximaal +4 of -1 zetten, waarna deze reactie met maximaal 1 punt omhoog/omlaag kan (door een 'normale' mod) (+4 en -1 kunnen bediscussierd worden)

• PM kan simpel achterhalen WIE een bepaalde moderatie heeft uitgevoerd.

• Nieuwsposters kunnen een maximaal mogenlijke score kunnen instellen (DPC bijvoorbeeld, of de shorts.) De PM kan zeer nuttige reacties dan naar +3/+4 krijgen).

• PM moet een reactie op -2 (Administratieve -2) kunnen zetten. Een Adje kan deze evt nabeoordelen.

• Onbeperkt aantal PM-punten (maar is gewoon uit te proberen :))

• Het normale systeem dat nu bestaat met mods blijft dan uiteraard ook bestaan. De PM is er alleen om excessen beter aan te kunnen pakken.

• Eventueel een kort zinnetje uitleg bij de powermod, zodat je niet naar het TMF forum moet, maar het onmiddellijk zou kunnen lezen (vb -3: foute informatie, zie http://www.bla.nl ).

• De mogenlijkheid om een reactie ONeditable te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Op vrijdag 28 september 2001 22:41 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

...en handtekeningen >:)
Als jij dat wil :), maar dan verwacht ik wel dat de hele crew aanwezig is, van A tot Z, van moderator tot 'MT'er :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

:{ :O ^^^

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op zondag 30 september 2001 21:34 schreef botoo het volgende:
:{ :O ^^^
Ja inderdaad :O krijgen we nog wat te horen :?
Iets van een planning van wanneer en hoe zou nu toch wel het minste zijn wat we kunnen krijgen....
misschien kunnen we beter vragen of het wel door gaat
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

En weer geen reactie van de crew he :(

(En dan nog raar kijken als er mensen weggaan wegens gebrek aan belangstelling :( ).

Jullie hoeven niet meteen te zeggen of jullie accoord gaan, maar er kan toch wel ff iemand langs komen die ff reageerd met "bedank voor de moeite" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 30 september 2001 22:17 schreef Beaves het volgende:
En weer geen reactie van de crew he :(

(En dan nog raar kijken als er mensen weggaan wegens gebrek aan belangstelling :( ).

Jullie hoeven niet meteen te zeggen of jullie accoord gaan, maar er kan toch wel ff iemand langs komen die ff reageerd met "bedank voor de moeite" ofzo?
"jullie" :?

Er is maar één persoon die hierover kan beslissen en er aan kan werken, dat weet je zelf ook. Dat deze niet bijster goed is in communiceren mag onderhand ook bekend zijn. Ik voel me er desondanks niet erg prettig bij om voor Femme te spreken hier, niet in de laatste plaats omdat ik zelf ook geen informatie uit de eerste hand heb. Ik veronderstel echter dat jullie liever 'iets' van mij horen dan helemaal niets.

Ik heb vernomen dat de voorgestelde PowerMod er zeker aankomt en zelfs hoge prioriteit heeft. Er moeten echter nog één of twee dingen andere dingen afgeprogt worden die eerder zijn gestart. Helaas heb ik daarbij geen enkele tijdsindicatie, vooral niet omdat er ook op het niet-PHP gedeelte een hoop te gebeuren staat.

Ik weet wel uit ervaring dat als Femme eenmaal aan iets begonnen is, het ook razendsnel af is en geïmplementeerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op zondag 30 september 2001 22:40 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

"jullie" :?
Ja jullie ja! ;)

Nee zonder dollen. Voor niet iedereen is het altijd even duidelijk via welke kanalen alles loopt. Het is niet de bedoeling dat je je persoonlijk dusdanig aangesproken voelt dat je je er niet prettig bijvoelt.
Ik veronderstel echter dat jullie liever 'iets' van mij horen dan helemaal niets.
Nieuws wat niet uit de eerste hand komt is altijd prettiger dan geen nieuws. Veel zitten hier op een reactie van * KeX te wachten, maar ik kan me voorstellen dat hij met de voorgeschiedenis in het achterhoofd eigenlijk het liefst pas reageert als hij iig iets concreets heeft.
Ik heb vernomen dat de voorgestelde PowerMod er zeker aankomt en zelfs hoge prioriteit heeft. Er moeten echter nog één of twee dingen andere dingen afgeprogt worden die eerder zijn gestart. Helaas heb ik daarbij geen enkele tijdsindicatie, vooral niet omdat er ook op het niet-PHP gedeelte een hoop te gebeuren staat.
Dat is meer dan een roddel uit de x-te hand zo te horen :)
Ik weet wel uit ervaring dat als Femme eenmaal aan iets begonnen is, het ook razendsnel af is en geïmplementeerd kan worden.
Fijn! Bedankt voor het praten ;) Zo hou je lijnen kort en voorkom je ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

WouterTinus, bedankt voor je reactie, lullig dat je je er wat ongemakkelijk bij voelt maar helaas (of gelukkig) is niet iedereen is hetzelfde. Als Femme communicatief wat onderontwikkeld is dan compenseer jij dat dus met een wat grotere sociale betrokkenheid zodat er per saldo iig toch nog enige reactie van de crew komt.

Als Femme echt zo snel kan werken als jij stelt, en als jouw verhaal van het zeker komen van de PM correct is, dan zullen we maar denken 'beter laat dan nooit','eind goed...' en meer van dat soort one-liners, maar laten we dan wel op een beetje prioriteit hopen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Inderdaad. Hopen. Want wat ik hier zeg is natuurlijk de waarheid, maar alleen voor zover ik die op dit moment ken.

Stel dus dat er iets - wat dan ook - tussenkomt, je weet maar nooit. Ik heb daar totaal geen invloed op, ik zou het waarschijnlijk niet eens te weten komen. Maar toch ben ik dan degene die heeft gezegd dat "het hoge prioriteit heeft", terwijl Femme dat nooit heeft gezegd tegen mij of in het openbaar.

Daarom vind ik het een beetje 'eng' om dit soort uitspraken te doen (en ik gok zo dat er meer Tnetcrew over denkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Wouter: Ik wil niemand van de crew over de zeik helpen, ik wilde alleen dat er iemand zou reageren, wat nu dus gebeurd is, want ik vond het een beetje irritant dat er een paar mensen de moeite namen om een hele lap tekst te schrijven zonder dat er ook maar iemand van de crew ff langskwam om in ieder geval ff te bedanken voor de moeite die ze namen.

Ik wilde niemand van de crew de indruk geven dat ik ze aanval, want zoals je al zei, weet ik dat Femme in een hele hoop dingen goed is, maar niet in communicatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Afgelopen Vrijdag dus de summary gepost.

Ik heb tot nu toe niets gehoord, zowel via GoT als de email. Ik kan van Wouter aannemen dat Femme ermee bezig is, maar momenteel is dat dezelfde zekerheid die ik vorige week, vorige maand of vorig kwartaal had.

In welke mate kan ik aannemen dat er iets aan gebeurt? Een beetje feedback kan IMHO geen kwaad maar momenteel weet niemand iets. Alle ideeen + samenvattingen zijn gemaakt op vrijwillige basis door vrijwilligers. Indien de inzet van deze vrijwilligers op enige manier gewenst/gewaardeerd wordt dan zouden denk ik erg veel vrijwilligers op prijs stellen om te zien/horen op welke manier hun positieve input wordt gebruikt.

ff een persoonlijk note. De communicatie van Femme vind ik momenteel ronduit schandig slecht. Iemand die een site met vrijwilligers denkt te kunnen beheren zou er een stuk beter aan doen minder onbeschoft gebrek aan communicatie rond te strooien of een ander persoon de communicatie te laten verzorgen. Het zou echt geen kwaad kunnen als minstens 1 persoon extra inzicht zou hebben in de activiteiten.
Ik weet ongeveer de structuur van het MT, IMHO zou minstens 1 MTperson moeten weten waar het PM-plan in de pijplijn zit.

* Delerium was helderziend: ik pastte 6 maanden terug al voor PMschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ik sluit me helemaal aan bij het bovenstaande stukje tekst, zo moeilijk is het toch niet om ff te reageren als Femme zijnde met "dank julle allemaal voor de moeite" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 16:20 schreef ecteinascidin het volgende:
In welke mate kan ik aannemen dat er iets aan gebeurt? Een beetje feedback kan IMHO geen kwaad maar momenteel weet niemand iets. Alle ideeen + samenvattingen zijn gemaakt op vrijwillige basis door vrijwilligers. Indien de inzet van deze vrijwilligers op enige manier gewenst/gewaardeerd wordt dan zouden denk ik erg veel vrijwilligers op prijs stellen om te zien/horen op welke manier hun positieve input wordt gebruikt.

ff een persoonlijk note. De communicatie van Femme vind ik momenteel ronduit schandig slecht. Iemand die een site met vrijwilligers denkt te kunnen beheren zou er een stuk beter aan doen minder onbeschoft gebrek aan communicatie rond te strooien of een ander persoon de communicatie te laten verzorgen. Het zou echt geen kwaad kunnen als minstens 1 persoon extra inzicht zou hebben in de activiteiten.
Ik weet ongeveer de structuur van het MT, IMHO zou minstens 1 MTperson moeten weten waar het PM-plan in de pijplijn zit.
Volledig mee eens. Ik heb een beetje hier zitten lezen en ik kom ook tot de conclusie dat de communicatie zaar te wensen over laat. Wat ik dan helemaal gek vind is dat vrijwiligers die veel tijd en moeite in Tweakers.net steken en dan bedoel ik ook echt veel. Jullie weten wel wie ik bedoel, modjes e.d. zomaar genegeerd worden. Denk eens ff na. De oprichter(s) van Tnet verdient nu geld met banners en nog veel meer en het grrotste gedeelte daarvan is afhankelijk van het aantal bezoekers. Het aantal bezoekers zal afhankelijk zijn van de sfeer op tweakers de info die er te vinden is. Wie houd dat zo'n beetje in de gaten....juist vrijwilligers en ok...sommigen verdienen een zakcentje bij, maar het merendeel niet.

Ik denk dat femme zich eens moet realiseren dat er meer mensen zijn dan hem die tijd in Tnet steken en er geen cent voor terug zien. Een beetje communiceren zou dan geen kwaad kunnen en een bedanktje al helemaal niet.

/me gaat weer naar bed voordat ie in :'( uitbars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op maandag 01 oktober 2001 20:03 schreef Beaves het volgende:
Ik sluit me helemaal aan bij het bovenstaande stukje tekst, zo moeilijk is het toch niet om ff te reageren als Femme zijnde met "dank julle allemaal voor de moeite" :?
Tja.....

:X en :'(
We zijn eigenlijks zo langzamerhand knettergek dat we nog zo actief modereren :?
Femme, doe ons nu een plezier en zeg zelf ajb hoe de zaken er nu precies voorstaan, tijdsplanning en hoe wordt de uitvoering van het plan
sim-pel 4xW is voor ons eerst al voldoende :)
Wie, Wat,Waar Wanneer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 00:25 schreef gellie het volgende:

[..]

Tja.....

:X en :'(
We zijn eigenlijks zo langzamerhand knettergek dat we nog zo actief modereren :?
Femme, doe ons nu een plezier en zeg zelf ajb hoe de zaken er nu precies voorstaan, tijdsplanning en hoe wordt de uitvoering van het plan
sim-pel 4xW is voor ons eerst al voldoende :)
Wie, Wat,Waar Wanneer :?
Hear hear! Helemaal mee eens ook. Een beetje tijd (5 min!) om te zeggen wat je aan het doen bent met de PM, hoelang het (geschat) nog duurt en wat meer info over wat precies moet toch te doen zijn? Anders zetten we je naam in het Guiness Book of Records: worlds busiest man :)

Het doet me aan zo'n oude printerkabel denken: de communicatie is er wel, maar maar een kant op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik heb een mailtje van afgelopen vrijdag de 29e, waar Femme het volgende zegt:
Als de pwmanager af is moet ik eerst wat gaan doen aan het powermod gebeuren, daarna kan dit aan de beurt komen.
De context is IMO niet ter zake doendend, ik wil alleen aangeven dat hij het niet is vergeten. (Voor zover ik weet dan)

Ik hoop dat dit jullie wat tevreden stelt, de PW manager moet overigens ook zsm af, want die moet ik dadelijk gaan verkopen... Hoe eerder, hoe makkelijker. ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op dinsdag 02 oktober 2001 01:49 gaf Floris weer iets meer inzicht in de communicatielijnen:
;)

Alhoewel ik misschien had kunnen zeveren waarom dat nou niet ff rechtstreeks kon in één van de desbetreffende draden, laat ik dit na en ben ik slechts verguld met het feit dat de pijpleiding te heet gewassen is en dus kleiner wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Yeah beebie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

we wachten weer af :)
en blijven aan de bel trekken. of door die pijp schreeuwen :P

Maar de pijpleiding van de communicatie mag wel eens wat door gespoeld worden, hij lijkt me een beetje verstopt aan de top.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op dinsdag 02 oktober 2001 07:36 schreef gellie het volgende:
we wachten weer af :)
en blijven aan de bel trekken. of door die pijp schreeuwen :P

Maar de pijpleiding van de communicatie mag wel eens wat door gespoeld worden, hij lijkt me een beetje verstopt aan de top.... :?
Neeeh joh, de pijpleiding is gewoon smaller aan de top :P

Iig geeft dit aan dat er weer (een klein beetje) voortgang in de zaak zit. Hopelijk is het "geduldig" ( ;) ) wachten, het waard geweest.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris: het is wellicht een idee om tot de tijd dat de PM er is, bv Testcase adje te maken zodat hij, wat hij al heeft aangeboden, de noodgevallen kan verhelpen, als de TMF-ers dat aangeven. (Als Testcase dit niet meer wil, dan heb ik niets gezegd). Het is dan niet een directe PM voor een aantal mensen, maar wel dat wat ze willen doorgevoerd kan worden in de moderaties en reacties. Dat schept lucht zowel aan de kant van de TMF-ers en aan de kant van Femme.

Testcase kan nu wel meerdere keren modereren, maar ik dacht geen reacties editen (geen idee of dat nodig is).

Just a thought

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Laatst online: 04-07 13:20
Op dinsdag 02 oktober 2001 10:02 schreef Otis het volgende:

[knip]

Testcase kan nu wel meerdere keren modereren, maar ik dacht geen reacties editen (geen idee of dat nodig is).
Ik ben sinds een paar dagen "Lief? Welnee Adje", met modereer-, edit- en delete- ( >:) ) mogelijkheden die daarbij horen, voor zover het de Frontpage van Tweakers.net betreft. :)

TMF-ers en T.net bezoekers mogen altijd aan de bel trekken voor FP gerelateerde zaken. Ik wil best wat bijspringen in kromme moderaties en andere misstanden, naast het dagelijkse modereerwerk dat ik sowieso al doe. Modpoints heb ik meestal wel voldoende echter niet onbeperkt. Heb meelij en verwacht s.v.p. niet dat ik dagen achtereen ellenlange Microsoft-draden continue bij ga houden, want dan kan ik een social life (wat daar nog van over is) en m'n Toko helemaal op m'n buik gaan schrijven. :P

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Testcase: als je ooit punten te kort komt, moet je maar ff roepen (niet te hard), want ik heb punten zat. (Gemiddeld zo'n 1200).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Laatst online: 18:52

Diamon

The Weird One

Nu ik zo es wat reacties lees, denk ik dat o.a. Femme en ook andere Crew-leden schijt ziek worden van het g#kank#r dat op ze afkomt.

Okay, d'r zijn problemen, maar bedenk wel dat Femme en andere Crew-leden mensen zijn.
Sommige reacties zijn een beetje boel grof geformuleerd.

Kortom: denk ook es aan de menselijke kant van Femme en de overige Crew-leden.
En als je een bericht post, denk dan es van: "Wat zou ik vinden als iemand mij zo zou omschrijven".

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op woensdag 03 oktober 2001 00:38 schreef Diamon het volgende:
Nu ik zo es wat reacties lees, denk ik dat o.a. Femme en ook andere Crew-leden schijt ziek worden van het g#kank#r dat op ze afkomt.
We ka^%&*&en niet we vragen om de uitvoering van een plan dat al een jaartje oud is en nog steeds op de planken ligt.
Het komt er aan horen we steeds maar dat is het ook alles eigenlijk :{
De crew heeft ons te kennen geven via verschillende wegen dat ze achter ons staan en ook willen dat er wat gedaan wordt, en ook in deze draad zeggen zij dat er nu eindelijk wat beweging in komt maar het lijkt op'tt moment weer volledig stil te staan...
Het geen wat ons op het moment zo "opstandig" is het feit dat de "bigBoss" zelf op het moment de moeite niet neemt om te reageren. Niet hier en ook niet op andere manieren.
We moeten alles via via horen en dat geeft je toch een bepaald onbehagelijk gevoel....

Kortom, nu richt ik me weer tot de F. Taken:
Neen ajb de moeite om ook even te reageren en ons uit eerste hand nieuws te geven over de status van de Powermod. Hoever staat het en op wat voor termijn is het bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

We ka^%&*&en niet we vragen om de uitvoering van een plan dat al een jaartje oud is en nog steeds op de planken ligt.
Het komt er aan horen we steeds maar dat is het ook alles eigenlijk :{
De crew heeft ons te kennen geven via verschillende wegen dat ze achter ons staan en ook willen dat er wat gedaan wordt, en ook in deze draad zeggen zij dat er nu eindelijk wat beweging in komt maar het lijkt op't moment weer volledig stil te staan...
Het geen wat ons op het moment zo "opstandig" maakt is het feit dat de "bigBoss" zelf op het moment de moeite niet neemt om te reageren. Niet hier en ook niet op andere manieren.
We moeten alles via via horen en dat geeft je toch een bepaald onbehagelijk gevoel....

Kortom, nu richt ik me weer tot de F. Taken:
Neen ajb de moeite om ook even te reageren en ons uit eerste hand nieuws te geven over de status van de Powermod. Hoever staat het en op wat voor termijn is het bruikbaar.

edt:woordje vergeten
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
gellie, niet zo kwaad worden, hè, je valt in herhalingen... >:) ;)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Okay, d'r zijn problemen, maar bedenk wel dat Femme en andere Crew-leden mensen zijn.
Sommige reacties zijn een beetje boel grof geformuleerd.

Kortom: denk ook es aan de menselijke kant van Femme en de overige Crew-leden.
En als je een bericht post, denk dan es van: "Wat zou ik vinden als iemand mij zo zou omschrijven".
In dit geval vind ik het heel lief van je dat je het voor "ons" opneemt, maar dit hele verhaal is helaas geen "standaard" verhaal waarin mensen de crew de tijd niet gunnen om iets te regelen. Dit loopt echt al eeuwigheden, iedere keer wordt er geroepen of mensen feedback willen geven, dit gebeurd ook tot in de treure en daarna komt er absoluut geen feedback van diegene die het dient uit te voeren. Dit is al zeker een jaar zo, en tekenend voor de situatie. Ik weet dit zel fnog, omdat ik destijds als user ook al actief was met T.net moderator voorstellen.

Daarom heb ik veel begrip voor de relatief "harde woorden" die er gebruikt worden. Op den duur ben je het gewoon zat, ookal heb je nog zoveel geduld.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik reageer ook nog maar even hier.

Ondanks eerdere toezeggingen van mijn kant ben ik tot de volgende conclusie gekomen: De problemen die jullie(TMFers) hebben kan maar één iemand oplossen, en dat is Femme. Hij is ervan op de hoogte en is bezig met een oplossing, tenminste dat heeft hij laten weten onder andere aan jullie.

Het lijkt me dan ook onzinnig dat een ander T.Net persoon erna gaat kijken. Wij kunnen helemaal niets voor jullie betekenen. Tijdelijke oplossing welke ik opperde werd niet positief ontvangen, dus houd het voor mij(/ons) op. Het nogmaals onder de aandacht brengen @ Femme, door mij, heeft absoluut geen zin..

Ik kan niet in zijn planning kijken en heb op dezelfde manier als jullie contact met hem.

Ps. Ik sta volledig achter de TMFers, misschien moeten ze eens massaal hun werk neerleggen. Ook de ("vervelende") reacties zijn, vind ik, gegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op woensdag 03 oktober 2001 11:54 schreef RenevdVeen het volgende:
Ik reageer ook nog maar even hier.
\
[knip]
/
Ik kan niet in zijn planning kijken en heb op dezelfde manier als jullie contact met hem.

Ps. Ik sta volledig achter de TMFers, misschien moeten ze eens massaal hun werk neerleggen. Ook de ("vervelende") reacties zijn, vind ik, gegrond.
ai :) je hebt op dezelfde manier contact met de heer F. Taken :?
dat wil dus zeggen dat je niks hoort :? Want wij horen op een oneliner van hem verder helemaal niks....

hm staken, heeft niet veel zin denk ik, wij zijn maar "gewone" users en hebben wat het management weinig invloed vrees ik :{
Wat ik steeds minder begrijp, is het feit dat het MT ook niks lijkt te kunnen doen, het MT is toch samen met Femme verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken.
Is er dan geen enkele vorm van delegeren :? dan vraag ik me af wat heeft een "omderneming" als t.net dan aan een MT...
* GiLeX heeft een paar vraagtekens die steeds groter worden

parse error on line 1

layout verbeterings editje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad.

Verder laat ik de MT opmerkingen even voor wat ze zijn. Daar mag het MT zelf op reageren, ik wil niemand voor de voeten lopen of uitspraken doen zonder dat ik weet hoe het echt in elkaar zit.

Ik denk niet dat het een kwestie van delegeren is, de PM moet toch echt van Femme komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op woensdag 03 oktober 2001 12:10 schreef RenevdVeen het volgende:
Inderdaad.

Verder laat ik de MT opmerkingen even voor wat ze zijn. Daar mag het MT zelf op reageren, ik wil niemand voor de voeten lopen of uitspraken doen zonder dat ik weet hoe het echt in elkaar zit.
Ik bedoel het in de trant van het MT is samen verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, kunnen zij niet eens zonder Femme actie ondernemen er moet toch binnen het MT enige mate van overleg zijn :?
Ik denk niet dat het een kwestie van delegeren is, de PM moet toch echt van Femme komen.
Dat bedoel ik dus :)
Femme is PHP specialist :? maar is er niemand die die taken kan overnemen..
in een beetje onderneming is er toch meestal wel een persoon die al dan niet tijdelijk een takenpakket kan ovenremen bij stel ziekte of wat dan ook.
Da's ook delegeren :) Maar als Femme dat niet kan delegeren of wil, moet hij er voor zorgen dat er iemand van het MT dan leert :) lijkt me de onderneming een stukkie rust gevender, dat er iemand is waar je op kan terug vallen als een persoon uitvalt.
php is wat anders dan management :P no offense verder naar Femme ik weet verder niet wat voor opleidingen hij heeft :)
Maar ik stop met rammelen op m'n plankje :)
terug naar de topic :)
we wachten het maar weer af :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Femme is er mee bezig, of gaat er binnenkort mee bezig. Ik ben benieuwd naar de resultaten (ik kan niet wachten tot ik het in werking zie :9~)

De andere 'problemen' zijn imo van organisatorische aard. Ook al zou ik er wat over kunnen zeggen, vind ik niet dat LA daar de 'place to be' voor is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op woensdag 03 oktober 2001 12:21 schreef gellie het volgende:

[..]

Ik bedoel het in de trant van het MT is samen verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken, kunnen zij niet eens zonder Femme actie ondernemen er moet toch binnen het MT enige mate van overleg zijn :?
[..]

Dat bedoel ik dus :)
in een beetje onderneming is er toch meestal wel een persoon die al dan niet tijdelijk een takenpakket kan ovenremen bij stel ziekte of wat dan ook.
Da's ook delegeren :) Maar als Femme dat niet kan delegeren of wil, moet hij er voor zorgen dat er iemand van het MT dan leert :) lijkt me de onderneming een stukkie rust gevender, dat er iemand is waar je op kan terug vallen als een persoon uitvalt.
php is wat anders dan management :P no offense verder naar Femme ik weet verder niet wat voor opleidingen hij heeft :)
offtopic:
Gellie, je bent weer eens vrolijk met die smiley's aan het strooien gozer :P

Verder sluit ik me eigenlijk bij Jaymz aan, dat ook ik niet kan wachten hoe het eruit gaat zien. :)
(oh, dit was geen PM-sollicitatiedraadje? >:) ;) :P )

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

die smilies staan er om de stemming er nog een beetje in te houden :P
was niet in een echte goeie stemming, nu wel weer redelijk.
Maar ja ook ik wacht nog steeds met spanning op wat de PM gaat brengen :)
moet die eerst wel komen natuurlijk
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wellicht dat Diamon voortaan wat voorkennis moet opdoen om deze topics in de juiste waarde te kunnen schatten. Indien meerdere mensen urenlang lappen tekst aan bruikbare ideeen indienen kan je toch redelijkerwijs wel verwachten dat iemand na enkele maanden een antwoord gaf.

Femme schijnt er dus mee bezig te zijn, blijkens een mail aan Floris. Waarom op TMF nooit een mededeling verschijnt zullen we maar niet vragen. Dat Femme met z'n volle gewicht aan de slag gaat nemen we dan maar aan. Echt netjes vind ik het niet, ik denk gewoon liever mee aan andere dingen dan TMF voortaan. *punt*

Jongens, ik ben wel erg nieuwsgierig wanneer welke opzet gaat draaien en hoe het gaat draaien.

* Delerium hoopt ook dat er geen losse draadjes zijn, de volgende revisie zal nooit plaatsvinden.

* Delerium heeft dus nog steeds niets in de mailbox gevonden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Laatste nieuws: Femme is bijhoorlijk ziek geworden eind vorige week ;(, vandaag is hij naar de huisarts geweest. Ik weet verder ook niet wat hij heeft, maar ik wens 'm in ieder geval beterschap.

Edit: Update: hij denkt dat hij morgen weer kan beginnen. (info komt van Floris)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Voor zover ik weet is Femme zaterdag ziek geworden en heeft hij sindsdien zijn PC niet eens meer aangehad.

Femme noemt zichzelf meestal pas ziek als hij >40 graden koorts heeft en doet het dan nog vaak af met "stelt niets voor"... Als hij zijn PC niet eens aanraakt, dan is het meestal wel ernstig dus. Nouja hij hoopt dus morgen weer aan de slag te kunnen gaan en wij hopen dat het dan ook weer wat beter met hem zal gaan. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Femme: Beterschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Femme: beterschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Beterschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Beterschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Laatst online: 18:52

Diamon

The Weird One

Op woensdag 03 oktober 2001 16:39 schreef ecteinascidin het volgende:
Wellicht dat Diamon voortaan wat voorkennis moet opdoen om deze topics in de juiste waarde te kunnen schatten. Indien meerdere mensen urenlang lappen tekst aan bruikbare ideeen indienen kan je toch redelijkerwijs wel verwachten dat iemand na enkele maanden een antwoord gaf.
Mja, heb wel alle postings gelezen, en ben ook wel op hoogte dat d'r al veel (heel veel) ideeën zijn aangedragen, heb zelf ook al es wat ideeën gegeven.
Ook weet ik dat er nog weinig van deze ideeën (in het algemeen) te zien zijn, of gebruikt zijn.

Maar dan nog, als Femme leest van:
Als Femme communicatief wat onderontwikkeld is
dan weet ik niet hoe die zo'n opmerking opvat.

Zou zelf zo'n opmerking niet echt waarderen, ook al zou d'r enige vorm van waarheid inzitten.

Iets vergeten |:(

Femme: Beterschap

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Beterschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Oeps, voel me nu wel behoorlijk lullig, zit ik me af te vragen of het nou zo moeilijk is om ff te reageren, ligt ie ziek op bed :).

Femme: beterschap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 20:42 schreef Beaves het volgende:
Oeps, voel me nu wel behoorlijk lullig, zit ik me af te vragen of het nou zo moeilijk is om ff te reageren, ligt ie ziek op bed :).

Mja, maar ja het draadje loopt al 2 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Op woensdag 03 oktober 2001 19:02 schreef Diamon het volgende:
dan weet ik niet hoe die zo'n opmerking opvat. (//Als Femme communicatief wat onderontwikkeld is//)
Zou zelf zo'n opmerking niet echt waarderen, ook al zou d'r enige vorm van waarheid inzitten.
Als je niet op een normale manier gesteld word mag imo de waarheid gewoon gezegd worden.
Zou je zelf ook niet liever eerlijk horen wat er mankeert (of hoe je overkomt), of heb je liever een stelletje ja-knikkers om je heen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op donderdag 04 oktober 2001 08:22 schreef RenevdVeen het volgende:Mja, maar ja het draadje loopt al 2 maand.
en het idee nog langer :P
Maar ja we wachten nu eerst maar op Femme als die weer aan't werk gaat, hopen dat die dan ook even een mededeling geeft van hoe er op dat moment de stand van zaken is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Op donderdag 04 oktober 2001 08:48 schreef gellie het volgende:

[..]

en het idee nog langer :P
Maar ja we wachten nu eerst maar op Femme als die weer aan't werk gaat, hopen dat die dan ook even een mededeling geeft van hoe er op dat moment de stand van zaken is :?
[spuit 11 modus]
[/spuit 11 modus]

Ach ja, we zullen vanzelf wel merken of het geduld met de wachtenden is... :P ;)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 12:21 schreef gellie het volgende:

[..]

Laat ik het zo formuleren:
- Femme bouwt de functionaliteit. Je kunt nog zoveel besluiten, als hij het niet bouwt, of nog niet klaar is met iets anders, dan kan hij niet wat jij wilt meteen inbouwen. DUS moet je daar op wachten
- Overleg vereist communicatie. Ik zou het daar op moment even bij willen laten :D
Taken overnemen... Ik denk dat Taken die taken best zelf aankan, ipv die taken aan iemand anders dan Taken himzelf te delegeren. ;)

Maar zonder dollen: de taal/tool waarin de santemekraam in is gebouwd is wellicht bij anderen bekend, maar je kunt niet iemand 1 2 3 even aan het werk zetten om 'even' wat functionaliteit in een systeem in te bouwen, tenminste, niet in systeem zo complex als de DSP. Dat kost tijd, en dan kun je net zo goed wachten totdat Femme hetzelf inbouwt, wellicht nog sneller en foutlozer ook.
Delegeren vereist een taakverdeling binnen een organisatie gebaseerd op beleid. Ik zou het daar op dit moment even bij willen laten :D
Er is ervaring en kennis zat aanwezig in de crew, echter er wordt nauwelijks gebruik van gemaakt anders dan wanneer de emmer overloopt en men bij het opdweilen van de druppels die over de rand vloeiden denkt: "Hey.. da's gek, deze emmer loopt over, wat zou er toch zijn". Daar wilde ik het op dit moment even bij laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

[quote]Op donderdag 04 oktober 2001 10:28 schreef Otis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zou het daar op moment even bij willen laten
:X
geen commentaar
:{

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Otis zoals we hem kennen. :)

Duidelijk, kort en een duidelijk punt hebbend.

Niet lullen, maar vullen 8-) Zoals vroeger de slogan van de (Alber Heijn) vulploeg was, toen ik dat werk deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op donderdag 04 oktober 2001 10:28 wilde Otis het één en ander er voorlopig bij laten:
[..]
* KeX is ROFL

[slogan]
En dat zouden meer mensen moeten doen!
[/slogan]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op woensdag 03 oktober 2001 10:32 schreef Thor-korenwolf het volgende:
gellie, niet zo kwaad worden, hè, je valt in herhalingen... >:) ;)
Ik ben niet kwaad :P
en over herhalingen gesproken >:)
ik hoop binnenkort zo te kunnen zitten als de Powermod er isAfbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/jjvankleef/Smilies/Eek2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op zaterdag 06 oktober 2001 17:44 schreef gellie het volgende:

ik hoop binnenkort zo te kunnen zitten als de Powermod er is[afbeelding]
en ik zo : Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/party/ylsuper.gif

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 06 oktober 2001 18:05 schreef executor het volgende:

[..]

en ik zo : [afbeelding]
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Ik zag net dat Femme weer aan de beterende hand is (gelukkig maar :) ), dus hopelijk kan hij nu antwoord geven op laatst gestelde vraag, namelijk of er al een (voorlopige) streefdatum bekend is voor het PM gebeuren?

Alvast bedankt O+ :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1 2 Laatste