Ik ben sinds kort verhuist naar een leuk appartementje van 65m2 waar ik een ziggo 1000mbit abbo heb. Het appartement is vierkant en de meterkast (met daarin de internet aansluiting) bevind zich nagenoeg in het midden van het appartement. Momenteel heb ik 3 tp-link deco m4 extenders, 1 naast het ziggo modem en 2 bekabeld verderop in het appartement. Alle 3 nog geen 10 meter van elkaar vandaan, op dezelfde verdieping. Dit slaat dus echt nergens op en de meeste apparaten zijn gewoon met de hoofd deco m4 verbonden want die staat toch al redelijk centraal. (Mijn vorige appartement was lang gerekt dus waren de extenders echt nodig)
Nu dat we het nieuwe modem hebben van ziggo heb ik via mijn telefoon (oneplus 10t) betere wifi met het nieuwe modem/router van ziggo dan met die deco m4 extenders. De deco m4 extenders gaan er dus uit omdat ze ook geen wifi 6 hebben.
Ziggo heeft de nieuwe nieuwe zwarte Sagemcom modem meegeleverd en nu is dus de vraag of het het waard is om een andere router/access point te kopen, of is die nieuwe modem van ziggo toch eigenlijk best goed?
Ik zat te kijken naar:
Ubiquiti UniFi U6+
of:
TP-Link Archer AX55
Zijn deze routers/wifi extenders (Die zo rond de 100 euro kosten) beter dan de meegeleverde modem/router van ziggo of raden jullie iets anders aan?
Nu dat we het nieuwe modem hebben van ziggo heb ik via mijn telefoon (oneplus 10t) betere wifi met het nieuwe modem/router van ziggo dan met die deco m4 extenders. De deco m4 extenders gaan er dus uit omdat ze ook geen wifi 6 hebben.
Ziggo heeft de nieuwe nieuwe zwarte Sagemcom modem meegeleverd en nu is dus de vraag of het het waard is om een andere router/access point te kopen, of is die nieuwe modem van ziggo toch eigenlijk best goed?
Ik zat te kijken naar:
Ubiquiti UniFi U6+
of:
TP-Link Archer AX55
Zijn deze routers/wifi extenders (Die zo rond de 100 euro kosten) beter dan de meegeleverde modem/router van ziggo of raden jullie iets anders aan?