Belgische consumenten mogen vanaf 1 november 2024 eigen mod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: Belgische consumenten mogen vanaf 1 november 2024 eigen modem en rout...
@Kevinkrikhaar

"Tv-settopboxen worden overigens uitgesloten van dit besluit, dus daar hebben gebruikers na ingang van de beleidswijziging alsnog geen vrije zeggenschap over. Dat is omdat de toekomst van dergelijke boxen 'beperkt' is en de ontwikkeling van een universele stb daardoor 'waarschijnlijk niet economisch haalbaar' is. "

Gaat dit specifiek om IPTV waarbij we in NL hetzelfde hebben? Dat je die van de ISP verplicht moet gebruiken, zie bijv. Waar is het "IPTV op je HTPC" topic gebleven? over het niet mogen gebruiken van eigen apparatuur. Of gaat dit over DVB-C, waar we hier in NL gewoon een willekeurige ontvanger naar keuze kunnen aansluiten?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevinkrikhaar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 13:04

Kevinkrikhaar

Redacteur
Ik heb het besluit van het BIPT er nog even bij gepakt. Zowel IPTV als DVB-C worden uitgesloten, maar het deel over dat de toekomst 'beperkt' is, had specifiek betrekking op DVB-C-boxen. Dat had ik dus niet helemaal goed gelezen. Ik heb er iets anders van gemaakt :)